5 نکته کلیدی برای تغذیه خام


آیا معمولاً فکر نمی کنیم که باردار شدن آسان است؟ در حقیقت ، لزوماً اینطور نیست. این آسان نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. بیشتر اوقات شیوه زندگی روزانه و موارد اضافی خود را تغییر دهید با حذف برخی ویژگی ها ، بچه دار شدن آسان تر می شود.
تجربه مادر:

وقتی متوجه شدیم که شغلی داریم ، ما نمی دانیم و می تواند شانس بچه دار شدن را مختل کند. ما شروع به حل آن کردیم.کردنشون. 3 ماه است که در خانه ورزش می کنم و فقط رژیم غذایی خود را تغییر داده ام
“سپس من دوقلو باردار بودم.”

تغییرات تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر باروری غالب باشد این باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند بین 6 تا 12 ماه باردار شوید. تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را تقویت کنند. بنابراین این یادداشت های مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید. برای باروری آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر با متخصص تغذیه و پزشک خود مشورت کنید. پیدا کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

اگرچه ممکن است در ابتدا برای بسیاری دشوار به نظر برسد باور کنید آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات شگفت انگیز عمل می کنند! تخم مرغ و اسپرم ها بسیار شکننده هستند و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تجزیه آنها شود. تخمک و اسپرم این می تواند منجر به موارد بیشتری شود کروموزوم ها (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی و واحد رژیم غذایی روزانه (عینک) است مصرف آنتی اکسیدان خود را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه هایی که برای آنتی اکسیدان ها مفید هستند پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل قرمز ، من به گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، توت فرنگی ، انار و انگور اشاره کردم.

فراموش نکن شریک خود را ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. روی ویتامین D توانایی ما در تولید ویتامین های کافی به نام ویتامین خورشید مشهور است. D قرار گرفتن در معرض آفتاب کم زمستانی. اندازه رژیم غذایی معمول ما اغلب به این دلیل که شما ویتامین D کافی برای حفظ سطوح مورد نیاز بدن خود را ندارید. گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D خود را به همراه سایر سطوح ویتامین D از پزشک خود بپرسید. ویتامین های خود را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد چگونه با همه ویتامین های بدن خود بهتر شوید.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند. آنها ویتامین D هستند (من گفتم این ماهی ماهی چرب آب سرد است) و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی کاد نیز منبع خوبی است. به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. چند رول و غذا غلظت ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند. رژیم مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. قصد در حال حاضرلازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم. در عرض 2-3 هفته ، می توانید ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین و شاه ماهی بخورید. ماهی نخورید و غیره ایده خوبی است که مکمل امگا 3 با کیفیت پیدا کنید. خوب به نظر برسید

4. کاهش استرس.

فهمیده کسی در این شرایط عادی آرام می شود اتفاقاً ، شما دوست دارید یک مشت نقل و انتقالات زیبا را جشن بگیرید 😀 و با قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون های استرس برمی گردد. کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع مورد نیاز خود کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون لازم برای تخمک گذاری هورمونهای استروئیدی) بنابراین میزان تولید کورتیزول خود را پایین نگه دارید. منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن به بدن می دهد. بله

ویتامین C و ویتامین B برای تسکین استرس عالی هستند. خوردن خوشحال باشید برا (برای کاهش استرس به مقاله زیر مراجعه کنید. از سایت دیدن کنید) اما صادق باشید آرام باشید و کاری را که دوست دارید و از آن لذت می برید انجام دهید. دوباره می آید. یوگا کار کن. تمرین . گوش دادن به موسیقی. کتاب خواندن. از گلدان خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل های قبل از تولد مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی است. بارداری و شیردهی اگر انتظار بارداری دارید ، ابتدا شروع کنید شما یک فرصت طلایی برای استفاده از این مکمل را از دست داده اید. ما عادت کرده ایم توصیه می شود که مشتریان این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند. خرج کردن.

ما اغلب به تخمکی فکر می کنیم که در تخمدان متولد می شود. ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم صبح !! خوب ، این یک سوء تفاهم بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه است ، و در این مدت ، انتخاب و روش تغذیه زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال نقص های مادرزادی آنها دارد. سلولهای کروموزومی وجود دارد. مخصوصاً در مورد قبلی. شما مدتی هورمون های بدن خود را تنظیم کرده اید و مواد مغذی (استروئیدها) مورد نیاز در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذت ببرید. (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری) داروهای کنترل شده و حتی برخی داروهای پوستی هورمون ها)

زنا با مولتی ویتامین ها در زمان لقاح خطر مسمومیت بارداری آنها کمتر از سایرین است.
بهتر است این مکمل را قبل از 6 ماه بارداری مصرف کنید. انجام دادن. بنابراین ، اگر قصد دارید در این تابستان باردار شوید ، از فردا مولتی ویتامین خود را دریافت کنید!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصص خودبا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. معمولاً ما یک روز معمولی را با غذا می گذرانیم.
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثر تهوع مانند داشته باشد. حتماً با یک متخصص مشورت کنید و روش را ادامه دهید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارو مصرف می کنید وجود برخی داروهای جراحی ، مشکلات خونریزی ، در طول درمان قبل از مصرف داروهای لخته شدن خون حتما با پزشک خود مشورت کنید پیدا کردن.
بزودی پستی در مورد مدیریت تغذیه خواهم گذاشت. به اشتراک گذاری سلامت اسپرم مردان

خوش باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید