طرز تهیه کباب ترش |


مواد لازم

مواد مقدار
گوشت شترمرغ نیم کیلو
سینه مرغ نیم کیلو
پیاز رنده شده ۱ عدد
سبزی کباب ترش شمالی یا سبزی چوچاق ۳ قاشق غذاخوری
گردو پودر شده ۳ قاشق غذاخوری سرپر
رب انار ۴ قاشق غذاخوری
گلپر یک قاشق چای‌خوری
سیر له شده ۴ حبه
ماست ۲ قاشق غذاخوری سرپر
فلفل سیاه به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم
آب انار ۱ پیمانه
روغن زیتون به مقدار لازم

زمان پخت: ۲۰ دقیقه

خرید مواد لازم از

طرز تهیه کباب ترش

۱.
برای درست کردن کباب ترش نیاز به گوشت شترمرغ و سینه مرغ دارید که شما می‌توانید از گوشت فیله و راسته گوسفندی یا گوساله استفاده کنید. پیاز رنده شده با آب، سبزی کباب ترش شمالی، گردوی پودر شده، رب انار، گلپر، سیر له شده، ماست، فلفل و نمک، آب انار و روغن زیتون را به گوشت ها اضافه کرده و مخلوط کنید می‌توانید این مخلوط را داخل یخچال چند ساعت استراحت دهید یا اگر عجله دارید می‌توانید آن را طبخ کنید.
۲.
برای پخت مرغ‌ها می‌توان آن‌ها‌‌ را داخل هواپز با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۶ دقیقه و گوشت ها با دمای ۲۱۰ درجه به مدت ۱۷ دقیقه بپزید. اواسط پخت حتما باید کباب‌ها را برگردانید تا طرف دیگر هم رست شود.

۴۱ نوع کباب که در لیست محبوب‌ترین کباب‌های جهان قرار دارند

تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای ، به طور مستقیم از کسب درآمد می‌کنند.

به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی تَلِنت


منبع