کلاس آموزش مدارهای قدرت پایین بدن


این کلاس از مدارهای قدرت پایین بدن به یک وزن سنگین نیاز دارد (یک دمبل یا کتری انجام می دهد) و یک حلقه نوار مقاومت اختیاری. این درس 45 دقیقه به طول می انجامد و مانند همیشه شامل گرم کردن و سرد کردن هدایت شده است. بدون پرش و تغییر آسان (فقط با وزن سبک تر بروید). این برای همه عالی است!

اگر کلاس را دوست دارید ، من یک نسخه بالاتنه دارم که این هفته در Patreon در دسترس خواهد بود.

کلاس مدار نیروی پایین بدن

https://www.youtube.com/watch؟v=hYdxTKOZ9DA

تجهیزات برای درس:

  • حداکثر حداکثر وزن (من از دمبل 20 پوند استفاده می کنم)
  • (اختیاری) حلقه باند مقاومت

در این کلاس ، ما با گرم کردن هدایت شده شروع می کنیم. این برنامه در درجه اول بر تحرک تمرکز می کند و برخی حرکات پویا را برای ایجاد گرما ترکیب می کند. بیایید به کار مدار خود ادامه دهیم. ما دو مدار مختلف را تکمیل می کنیم.

در مدار 1 شما چهار تمرین را انجام می دهید. در مدار 2 شما پنج تمرین را انجام می دهید. آنها را هر کدام به مدت 45 ثانیه انجام می دهید و بین آنها 10 ثانیه مکث / زمان انتقال وجود دارد. سپس قبل از تکرار مدار به مدت 30 ثانیه استراحت کنید.

شما چهار سری Circuit 1 (دو بار راست ، دو بار چپ) و سه سری Circuit 2 را تکمیل می کنید.

بین دو مدار ، یک دقیقه فرصت دارید تا بازیابی شود ، اما فیلم را متوقف کرده و در صورت لزوم زمان بیشتری را صرف کنید. همیشه به بدن خود گوش دهید ، در صورت نیاز آن را اصلاح یا متوقف کنید.

ما با یک حرکت خنک کننده و کششی هدایت شده درس را به پایان می رسانیم.

کلاس آموزش مدار پایین بدن - برای این کلاس آموزشی 45 دقیقه مدار پایین بدن به یک باند وزن سنگین و مقاومت اختیاری نیاز دارید.  فیلم کامل به صورت رایگان!  #تمرینات روزمره #تمرینات روزمره #تمرینات تقویتی

تفکیک آموزش

01:44 گرمایش و تحرک

08:49 مدار تمرین

مدار 1 ، دور ران ها را بچسبانید

  • پل هیپ (پاشنه بلند)
  • تخته جانبی اصلاح شده ، ابداکشن زانو بالا
  • Squat Pulse x2 ، ضربه بزنید
  • SL Deadlift (مبهوت ، شناور)

مدار 2

  • Sumo Squat ، Push Off x4
  • Back Lunge Knee Drive ، Squat
  • Curtsy Lunge Knee Drive ، Squat
  • Squat Clean x2 بلند شوید
  • (وزن بدن) زانو Bear Plank را می زند

41:04 خنک شدن و کشش

امیدوارم از این درس قدرت پایین بدن لذت ببرید! همه تمرینات بدن من را می توان در اینجا سازماندهی کرد.

x یا نیکول

(1 بار بازدید ، 2 بازدید امروز)



دیدگاهتان را بنویسید