مینی پیلاتس جریان تکمیل کننده هسته


این کوتاه کننده هسته پیلاتس بسیار عالی است اگر وقت شما کم است یا بدنبال کارهای اساسی برای تکمیل یک تمرین طولانی مدت هستید. تمرکز بر موربها است.

این یک نسخه کوتاه از درسهای Mini Flow است که در گذشته به اشتراک گذاشته ام:

اگر این کلاس را دوست دارید ، می توانید با عضویت در Patreon به آن دسترسی بیشتری پیدا کنید! ؟

مینی پیلاتس جریان تکمیل کننده هسته

https://www.youtube.com/watch؟v=40tV2JnI0OA

در این درس ، ما با یک گرم کردن سریع شروع می کنیم که مستقیماً به تمرین مینی فلو ما حرکت می کند. بهترین راه برای توصیف این امکانات ، تصور کلاس تشک پیلاتس است. ما اساساً یک دنباله کوچک از آن کلاس گرفته و آن را به یک مدار تبدیل می کنیم.

جریان کوتاه یک دنباله کوتاه است (مدت زمان 2:45 دقیقه). این کار را دوبار به راست و سپس دوبار به چپ انجام می دهید. بین سکانس های تکمیل شده 15 ثانیه و بین طرفین 30 ثانیه استراحت می کنید.

همیشه به بدن خود گوش دهید ، در صورت نیاز آن را اصلاح یا متوقف کنید. ما درس را با یک خنک کننده هدایت شده (بسیار سریع) به پایان می بریم.

Mini Pilates Flow Core Finisher (کلاس 15 دقیقه ای) - این تمرین سریع هسته ای روی مورب ها تمرکز می کند.  اگر زمان کمی دارید یا به عنوان مکمل تمرین خود اضافه می کنید ، عالی است.  #workworkout #pilatescore #workoutvideo

تجزیه آموزش

(0:58) پیش نمایش تمرین

(01:44) گرمایش

(04:14) جریان تمرین کوتاه

  • (15 ثانیه) پاها را به طرف بالا ببرید (با دست پایین شروع کنید)
  • (30) به بالا بردن پاها به طرف دیگر اما با بازوی بالا ادامه دهید
  • (45) بالابر پا و تنه
  • (45) طرف دراز کشیده روی قایق
  • (30) به سمت بالا

(4:56 بعد از ظهر) خنک شدن و کشش

اگر از این Pilates Flow Core Finisher خوشتان می آید ، سایر تمرینات اصلی من از آرشیو را می توانید در این صفحه بیابید.

x یا نیکول

(1 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)



دیدگاهتان را بنویسید