طعم های پاییزی و سبزیجات سبز در بهترین حالت خود هستند


پاییز فرا رسید و تعدادی از بهترین سبزیجات سبز نیز!

تهیه محصولات محلی و فصلی اغلب به معنای خرید سبزیجات در اوج طراوت و طعم است. سبزیجات برگ سبز تیره مانند فصل های سرد رشد هستند. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ فکر کنید. این سبزیجات قدرتمند دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، جذب آهن و افزایش متابولیسم پروتئین. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات سبز برگ دارای مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را برای یافتن رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایدار که از طریق متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، تمیز می کنند که می تواند به سلول های سالم آسیب برساند و آنها را بی ضرر کند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ سبز دارای کالری و کربوهیدرات کمی هستند ، برای مثال کلم پیچ دارای 33 کیلو کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان است که 133٪ ویتامین A و 134٪ نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند. فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا سرخ کرد. کلم پیچ ، طعم روستایی و دلچسبی به سوپ ها و خورشت ها می بخشد. اعضای خانواده کاسنی مانند فرنی یا فرنی را می توان به سالاد اضافه کرد. اما مراقب باشید ، کاسنی ها تلخ هستند ، بنابراین برای کنتراست به فویل شیرین یا نمکی مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل می کنید ، حتماً سبزیجات برگ سبز موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی خود را بررسی کنید و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول خود خارج شوید.

و در صورتی که سبزیجات برگ دار فنجان چای ، کلم بروکلی ، سبزی شلغم ، گل کلم شما نباشند ، جوانه بروکسل از سبزیجات فوق العاده سالم پاییزی است که نصف بشقاب شما را پر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید