راهنمای نهایی تناسب اندام و سلامتی زنان


صحبت از بدن زن ، زیاد تفاوتهای فیزیولوژیکی که بر وضعیت سلامتی ، ترکیب بدن و حتی نحوه ورزش و احساس درد ما تأثیر می گذارد. وقت آن است که کمی فاش کنیم که تناسب اندام زنان به تنهایی یک بازی توپ منحصر به فرد است. شناخت کمی بیشتر از بدن خود می تواند به شما قدرت بیشتری برای سلامتی شما بدهد!

بالاخره “تناسب اندام و سلامت زنان” چیست؟

اگرچه ممکن است نام ساده به نظر برسد ، در واقع ، تناسب اندام و سلامت زنان ارزان؟ نکته: این امر بیش از سلامت باروری ، هورمون ها و PMS است (اگرچه بخش مهمی از سلامت زنان را تشکیل می دهد!) موضوعات مهم در سلامت و سلامت زنان شامل آرایش منحصر به فرد زنان ، برخی مسائل (مانند سلامت مثانه و تراکم استخوان) و علائم زیر منحصر به بدن زن، حتی سلامت روحی و روانی این مربوط به تجربیات زندگی زنان است.به

چیزهایی که (احتمالاً) در مورد بدن زن نمی دانستید

به عنوان زنان ، ما دارای مسائل بهداشتی بسیار منحصر به فردی هستیم که بدن ما را از مردان متمایز می کند (توجه داشته باشید: این به داده های مربوط به جنس بیولوژیکی و ترکیب فیزیولوژیکی مربوطه اشاره دارد).

دختران می توانند متفاوت باشند بهداشت دهان و دندان با تجربه تر از مردان NS مقالات دانشگاهی از سال 2001 گزارش شده است چگونه هورمون های زنانه بر سلامت دهان و دندان تأثیر می گذارد و “بدن زن و سلامت دهان و دندان دو طرفه است.”

چرا تناسب اندام زنان با مردان متفاوت است؟ زیرا پیکربندی بدن زن و مرد متفاوت است. در حالی که مردان تمایل به داشتن توده عضلانی بیشتری دارند ، زنان چربی بیشتری دارند (این نیز می تواند بر خطر بیماریهای متابولیک و متابولیک تأثیر بگذارد). انواع مختلف بدن بهترین تمرین را برای زنان متفاوت می کند!

نارسایی کمبود آهن این بیماری بیشتر از مردان بر زنان تأثیر می گذارد، که ممکن است باعث شود خستگی قابل توجه (در میان سایر علائم). و بیماریهای خود ایمنی در زنان 2: 1 در مقایسه با مردان

یک توصیه سریع سلامتی از متخصص هورمون ها

لارا برایدن ، ND، پزشک طب طبیعی با بیش از 20 سال سابقه در زمینه سلامت زنان (نویسنده راهنمای تعمیر دوره و راهنمای تعمیر هورمون) ، به FitOn اطلاع دهید

محدود نکنید: “زنان جوان باید مراقب رژیم کم کربوهیدرات یا کتو باشند ، زیرا خوردن کربوهیدرات کمتر می تواند عادت ماهانه را برای برخی از زنان ، به ویژه زنان زیر 30 سال که هنوز چرخه قاعدگی خود را کامل نکرده اند ، کوتاه کند.

برو بیرون. “قدم زدن در طبیعت “جنبش سبز” از بخش پاراسمپاتیک سیستم عصبی پشتیبانی می کند که باعث بهبود خواب ، هضم سالم و تاب آوری عاطفی می شود. “

تمرینات خود را برنامه ریزی کنید. “استروژن آنابولیک است ، بنابراین به عضله سازی کمک می کند. به همین دلیل است که افزایش استروژن در زنان در نیمه اول چرخه قاعدگی برای زنان آسان تر می شود. بنابراین ، توصیه می کنیم برنامه تمرین خود را متناسب با آن تنظیم کنید! فرا گرفتن در اینجا نحوه تمرین با توجه به چرخه قاعدگی خود آورده شده است!

عضلات خود را کار کنید. “از آنجا که ماهیچه یک اندام مفید غدد درون ریز است ، نشان داده شده است که تمرینات قدرتی باعث بهبود گرگرفتگی ، شناخت و سلامت مغز در دوران گذار یائسگی می شوند.”

چگونه ورزش می تواند به سلامت زنان کمک کند

خبر خوب: هر تمرینی یک تمرین خوب است. و چیزی به نام “تمرین زنان” وجود ندارد (یک تمرین پیلاتس محکم ، بدون در نظر گرفتن هویت جنسیتی یا ترکیب بیولوژیکی ، شکم شما را به آتش می کشد). بنابراین هر آنچه شما را هیجان زده می کند برای بدن ، ذهن و آینده شما مفید خواهد بود!

مزایای کلی ورزش

صرف نظر از جنسیت ، جنسیت ، سن ، هیکل یا ترجیح دادن تاباتا به باله ، ورزش برای همه سلامتی ما مفید است.

سلامت جسمانی

هدف شما بهتر بخواب، بهبود خط، عضله سازی بیشتر یا افزایش استقامت – با ورزش حل می شود.

سلامت روان

ورزش است پژوهش این به طور مستقیم بهزیستی ذهنی ، عاطفی و روانی را بهبود می بخشد. چه یوگا برای پاکسازی ذهن باشد و چه رقص روح انگیز ، این تأثیر قوی است.

از سلامت استخوان ها و مفاصل پشتیبانی می کند

از آنجا که پوکی استخوان به ندرت اتفاق می افتد ، تراکم استخوان برای زنان (به ویژه افراد 65 سال به بالا) یک نگرانی است. 5 برابر بیشتر در زنان شایع استبه ورزش به استحکام استخوان ها و مفاصل شما کمک می کند ، بنابراین می توانید در هر سنی حرکت کرده و وحشی شوید.

بله می توانید وزنه بزنید

در مورد تراکم استخوان ، مواردی وجود دارد که باید آنها را روشن کنیم. “بلند کردن بدن زنان را حجیم می کند” اسطوره شناسی ما باید آن را جدی بگیریم. شما به سادگی عادت داشتن اکثر اگر قصد انجام چنین کاری را ندارید – ما هورمون ها طوری تنظیم نشده اند که به بدن ما اجازه دهند برای ساختن عضلات احشایی موجود در بدن برخی مردان (این امر ناشی از سطح بالای تستوسترون است).

مربوط: نه ، تمرینات قدرتی شما را حجیم نمی کند.

نکات تغذیه سالم

شاید تعجب آور نباشد. از رژیم غذایی سالم و سالم استفاده کنید اثرات مفیدی بر روی تمام بدن ، از جمله بدن زنان دارد. با این حال ، مهم است که به خاطر داشته باشید که بدن هر فرد متفاوت است. رژیم غذایی شما ممکن است به غذاهای متفاوتی از مادر ، خواهر ، پسر عمو یا بهترین دوست شما نیاز داشته باشد. همه ما آرایش کاملاً منحصر به فردی داریم. با این وجود ، وقتی صحبت از سلامت و تندرستی زنان به میان می آید ، (تقریبا) نکات جهانی تغذیه سالم وجود دارد.

تمرکز بر غذای واقعی

تا حد امکان غذاهای سالم و فرآوری نشده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. لازم نیست برداشتن تا آنجا که می خواهید به موارد خوب اضافه کنید. مثل همیشه ، این موضوع را با پزشک و/یا متخصص تغذیه خود در میان بگذارید.

هیدراته بمانید

تا آنجا که ممکن است هیدراته بمانید. اکثر ما کم آب شده ایم. زنی باشید که با حمل یک بطری آب قابل استفاده مجدد که می تواند در طول روز دوباره پر شود ، از کم آبی رنج می برد. به تقویت طعم نیاز دارید؟ لیموهای تازه فشرده را به آب خود اضافه کنید و غذاهای آبرسان مانند خربزه ، پرتقال ، توت فرنگی ، خیار و سوپ را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

مربوط: راهنمای نهایی هیدراتاسیون

از یک صبحانه غنی از پروتئین لذت ببرید

پروتئین را زود بخورید دکتر بریدن می گوید: “خوردن پروتئین تا ساعت 10 صبح سیگنال های مفیدی به” ژن ساعت “می فرستد که انسولین و متابولیسم را تنظیم می کند. بنابراین یک صبحانه پروتئینی ممکن است به تنظیم ریتم شبانه روزی و کاهش وزن کمک کند. ” برخی از گزینه های عالی شامل املت سبزیجات با یک تکه نان تست با آووکادو له شده ، یا اسموتی با یک پیمانه پودر پروتئین شفاف است ، مانند: پروتئین JS Health X FitOn + پروبیوتیک ها برای گزینه حرکت سریع

روی غذاهای مغذی تمرکز کنید

مطمئن شوید که کلسیم ، آهن و اسید فولیک دریافت می کنید. اینها به مقابله با استعداد فوق برای کم خونی و مشکلات تراکم استخوان کمک می کند. غذاهای عالی غنی از کلسیم عبارتند از کلم بروکلی ، سبزیجات برگ تیره و ماست. گوشت قرمز ، حبوبات و اسفناج منابع عالی آهن غذایی هستند. برای افزودن غذاهای غنی از فولات به رژیم غذایی خود ، مصرف آووکادو ، تخم مرغ و حبوبات را در نظر بگیرید.

مدیریت خواب و استرس برای زنان

وقتی صحبت از حمایت از سلامت و رفاه زنان می شود ، مهم است که با یک پایه محکم از مراقبت های بهداشت روانی و خواب کار کنید (آنها با هم می روند!) بنابراین بقیه سلامت شما نیز می تواند از این روش پیروی کند. این پایه ای است که بقیه خانه بر روی آن ساخته شده است. اطمینان حاصل کنید که پایه شنی نیست!

روی درمان سرمایه گذاری کنید

درمان مانند ورزشگاه است. برای زمانی است که روحیه خوبی دارید. و وقتی نیاز دارید که باسن خود را شکل دهید. می توانید زمانی که احساس خوبی دارید ، درمان را شروع کنید و در مواقع رکود ، ابزارهای خود را تقویت کنید.

اولویت خواب

70 میلیون (یا بیشتر) آمریکایی از کمبود مزمن خواب رنج می برند. الاغ خود را به رختخواب بیاورید! و این را امتحان کنید نکات خواب و در نظر بگیرید مدیتیشن قبل از خواب به آرامش بدن و ذهن قبل از خواب کمک می کند.

یک روال قبل از خواب ایجاد کنید

چه دوش آب گرم (در زیر ببینید) ، چه در روزنامه ، چای داغ ، یک کتاب خوب ، یا هر چیز دیگری ، فقط مغز خود را آرام کرده و بگذارید بخوابید.

دکتر بریدن می گوید: حمام یا دوش آب گرم یک یا دو ساعت قبل از خواب می تواند خواب و خواب راحت تری را برای شما ایجاد کند. این کار با افزایش موقت دمای بدن و سپس کاهش مجدد آن برای بهبود خواب کار می کند. مطالعات نشان داده است که حمام کردن بعد از ظهر می تواند به عادی شدن ریتم شبانه روزی شما کمک کرده و روحیه شما را بهبود بخشد. “

محصولاتی که سفر سلامتی شما را افزایش می دهند

گوش کنید – نه لازم است محصولی که می تواند سلامت شما را بررسی کند … اما گاهی اوقات سرگرم کننده است. گاهی اوقات ، خرید یک محصول جدید یا لمسی می تواند روال سالم شما را جالب تر کند (به عنوان مثال وسایل ورزشی زیبا ، مسواک الکترونیکی زیبا ، هر چیزی که به تناسب اندام زنان لذت می بخشد).

تاسیس شده توسط زنان ، برای زنان. در اینجا محصولات تناسب اندام و سلامتی مورد علاقه زنان ما توسط زنان قدرتمندی مانند شما ساخته شده است!

تشک بی یوگا

حصیر را باز کنید و روی ویدیوی Fitness FitOn Fitness مورد علاقه خود بازی کنید. حتی مگان مارکل دوست دارد روی این تشک تشک کند.

عضویت در FitOn PRO

وعده های غذایی شخصی ، صدها دستور غذا ، موسیقی ممتاز و تجربه تمرین شخصی شما بدن

تامپون پنبه ای ارگانیک Cora

ما در حال تغییر بازی برای رفاه زنان با محصولات ارگانیک و بدون آفت کش هستیم. خانم هایی که می دانند شما چه چیزی را روی بدن خود قرار می دهید!

پودر پروتئین J-Health X Fit-On

پروتئین گیاهی را تمیز کنید تا به اسموتی صبح یا شیک بعد از تمرین اضافه کنید!

نخ نارگیل تازه کوکوفلوس

به لطف خواهر مس ، یک عادت معمولی را با این نخ گرمسیری به چیزی سرگرم کننده تبدیل کنید.

بالا چنگ زدن & بار بار

ماهیچه های لاغر بسازید و زیبا به نظر برسید.

ماسک خواب ابریشم خواب

برای اینکه به موقع بخوابید و خواب عمیقی داشته باشید ، هیجان بیشتری داشته باشید.

بطری آب BKR kiss kit

موارد ضروری که بطری آب به عنوان مرهم لب عمل می کند. توسط بهترین دوستانی که بین زیبایی درونی و بیرونی در تناسب اندام زنان ارتباط برقرار کردند ، تأسیس شد.

ساق های کربنی 38 High Rise 7/8

شلوارهای چسبان خوب می توانند حتی بی انگیزه ترین انرژی را نیز از بین ببرند (و اعتماد به نفس شما را افزایش دهند!).

پاک کننده روغن کوکویند به شیر

برای پوست های تحت فشار که نیاز به آرامش دارد ، پرفروش ترین پاک کننده Cocokind را امتحان کنید. زیبایی غیر سمی و آگاهانه برای انواع پوست.

ماندوکا یوگا و تقویت مدیتیشن

خود را زمین گیر کرده و احساس راحتی کنید.

آخرین افکار

اغلب با پزشک خود تماس بگیرید. سالانه چکاپ سلامت زنان و آزمایش خون را انجام دهید. با دندانپزشک خود در مورد چگونگی تأثیر هورمون ها بر سلامت دندان های خود صحبت کنید و مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای مدیریت استرس و مراقبت از خود انجام می دهید. به گونه ای ورزش کنید که احساس خوبی داشته باشید ، غذای سالم بخورید ، ماهیچه بسازید ، خوب بخوابید ، هیدراته بمانید و به بدن خود گوش دهید. هیچ علامتی را نادیده نگیرید!

می فهمیم. تناسب اندام و رفاه زنان کل جهان است و این تنها نوک کوه یخ است. اما ما امیدواریم این راهنمای تناسب اندام و سلامتی زنان با بهبود رفاه کلی شما را در مسیرهای هیجان انگیز به سوی پیشرفت قرار دهد!

دیدگاهتان را بنویسید