تمرین Superset HIIT با دمبل (کلاس 35 دقیقه ای)


پیوندها به تجهیزات آموزشی وابسته هستند.

من یک کلاس HIIT Superset Bodyweight ، یک نسخه اکسپرس متمرکز بر قسمت پایین بدن ، و امروز امروز: یک تمرین HIIT Superset با دمبل را به اشتراک گذاشتم. شما به وزن متوسط ​​و 35 دقیقه (شامل گرمایش و سرمایش) نیاز دارید. برای عرق کردن آماده شوید!

اگر عاشق این تمرین تک دمبل Hiit هستید ، من تعداد زیادی کلاس HIIT Superset دیگر برای اعضای Patreon در دسترس دارم.

کلاس Superset HIIT با دسته های تک نفره

https://www.youtube.com/watch؟v=wWSD3UUMJwE

تجهیزات مورد نیاز

در این درس ، بدن خود را به طور کامل برای تمرین HIIT با کارهای حرکتی و کاردیو سبک آماده می کنیم. بیایید به کار خود در مورد مجموعه HIIT برویم. در هر یک از پنج سوپر ست ، شما دو تمرین را یکی پشت سر هم و هر کدام به مدت 20 ثانیه انجام می دهید. سپس 20 ثانیه قبل از تکرار استراحت کنید. در مجموع چهار ست انجام می دهید.

جفت های فوق العاده مشابه خواهند بود ، اما تمرین A تأثیر کمتری دارد ، بنابراین بیایید شدت تمرین B را افزایش دهیم. یک گزینه اصلاح عالی این است که به جای حرکت به تمرین B ، 40 ثانیه کامل کار را در تمرین A نگه دارید.

بین مجموعه های فوق العاده ، یک دقیقه زمان برای بازیابی دارید ، اما ویدیو را موقتاً متوقف کرده و در صورت لزوم بیشتر طول می کشد. همیشه به بدن خود گوش دهید ، آن را در صورت نیاز تغییر دهید یا متوقف کنید (تغییرات کم تأثیر نشان داده می شود).

ما با یک حرکت خنک کننده و کششی هدایت شده درس را به پایان می رسانیم.

تمرین دمبل سوپرست تک تمرین HIIT (کلاس 35 دقیقه ای) - در این تمرین سوپرست HIIT ، به یک دمبل متوسط ​​متوسط ​​نیاز دارید.  فیلم کامل تمرین به صورت رایگان در دسترس است!  #سلام #ویدئو تمرین #تمرینات متقابل

تجزیه آموزش

01:48 گرمایش و تحرک

08:11 تمرین HIIT با دمبل تک

– حرکت چهار نفره با راننده کامیون
– اسکوات پرستاره پرش می کند

– تقسیم فشار لانج با فشار
– پرش به لانگ

– تاب چوب بری
– زانوها بالا

– پرس شانه در موقعیت قایق
– V-up (زانوها خم شده)

– با کشیدن وزنه به سمت بالا فشار دهید
– موج سوار بلند می شود

30:43 خنک شدن و کشش

x یا نیکول

(1 بار بازدید ، 4 بازدید امروز)



دیدگاهتان را بنویسید