کاهش وزن. * آه

بله ، تلاش برای کاهش وزن یک واقعیت است. و ما می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) ، اما این فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، کار بسیار دشوارتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای کاهش وزن ناخواسته است ، اما کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین ، قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف رفاه شما را بهبود بخشد ، از جمله:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را برطرف می کند.
  • بار پشت را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، درست است؟

با تعهد محکم به سلامتی بهتر شروع کنید. سپس احساس قدرتمندتر ، مطمئن تر و تحت کنترل خواهید داشت.

دستور العمل برای نتایج

  • تعیین هدف.وقتی تصمیمی می گیرید و آن را جدی می گیرید ، برای برنامه ریزی مسیر شغلی خود یک لحظه وقت بگذارید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که می توانید به آن برسید. شما می خواهید موفقیت را زودتر تضمین کنید. این به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و با خیال راحت به خودتان عمل کنید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما بدن و ذهن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی می کند!
  • وضعیت تغذیه خود را ثبت کنید.کاهش وزن چیزی فراتر از ورزش است. آنچه مصرف می کنید با ورزش کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب ها در هنگام خرید مواد غذایی را عادت کنید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده است ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. میوه و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر تهیه کنید. مقدار زیادی آب بنوشید و نوشیدنی های پرکالری مانند الکل و نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و سویا تغذیه کنید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی با فعالیتهایی که از آنها لذت می برید شروع کنید و یک روال معمول ایجاد کنید که به طور مداوم انجام می دهید. لازم نیست ساعت ها روی تردمیل وقت بگذارید. به خصوص اگر به چنین ورزش هایی عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری فعال کنید. در وهله اول زیاده روی نکنید و قدم های کوچکی بردارید. متوجه خواهید شد که وقتی ماهیچه های شما کار می کنند استقامت شما بهبود می یابد.

Freedom Fitness با چهار مکان در Corpus Christi بزرگتر ، همراه شما در سفر شما خواهد بود. باشگاه ما علاوه بر تمرینات فردی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba FUN) و اردوهای بوت ارائه می دهد.

با ما تماس بگیرید تا مکان فیتنس فیتنس را در نزدیکی خود بیابید. ما به شما اعتماد داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.