چگونه یک استایل لینن ترند و شیک داشته باشید؟ •


با فرا رسیدن ماه‌های گرم سال هر فردی باید بتواند با توجه به آب‌وهوای محل زندگی‌اش لباس‌های جدیدی را در کمد لباس خود جای دهد. پارچه‌ی لینن به دلیل داشتن الیاف طبیعی، سازگاری با محیط زیست و ماندگاری بالا همواره در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. همچنین، استایل لینن یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در بهار و تابستان می‌توانید برای خودتان انتخاب کنید و از راحتی آن لذت ببرید.

اما جای دادن لباس‌های تولیده شده از پارچه‌ی لینن در استایل روزانه‌ی خود نیاز به دقت و مهارت ویژه‌ای دارد تا ظاهرتان بیش از اندازه یکدست یا ساده به نظر نرسد. در این مطلب از به معرفی ۷ تا از بهترین روش‌های داشتن استایل لینن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

نکات مثبت داشتن استایل لینن

وقتی صحبت از داشتن یک استایل سازگار با محیط زیست می‌شود، هرگز نمی‌توانیم پارچه‌ی لینن را که از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین الیاف گیاهی مورد استفاده‌ی انسان‌ها است فراموش کنیم. این نوع پارچه به دلیل تنفس‌پذیری بالا و با دوام بودن در صنعت مد در روزهای گرم سال بیشتر به کار گرفته می‌شود. استایل لینن، هنگام قرار گرفتن در هوای گرم شما را خنک نگه می‌دارد اما در فصل‌های پاییز و زمستان هم می‌توانید در سبک پوشش لایه لایه از آن استفاده کنید.

استفاده از آیتم‌های لینن برای علاقه‌مندان به هر نوع استایلی امکان‌پذیر است. حتی اگر دیگر نتوانستید لباس‌های لینن خود را در استایلتان به کار بگیرید می‌توانید از تجزیه‌ی راحت آن‌ها در طبیعت مطمئن باشید. علاوه بر این اگر پوست بدنتان حساس است و نمی‌توانید لباس‌هایی با جنس پلاستیک یا الیاف مصنوعی بپوشید بهترین انتخاب برای شما، استایل لینن خواهد بود.

استایل با شلوار لینن

استایل با شلوار لینن

خوشبختانه شلوارهایی که برای استایل لینن می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تنوع بسیار زیادی دارند. شلوارهای ساده‌ی گشاد برای استایل‌های رسمی‌تر مناسب هستند و با یک جفت کفش پاشنه‌دار و البته یک پیراهن لینن مجلسی، مانند پیراهن‌های گلدوزی شده، ترکیب خوبی را برای شما ایجاد خواهند کرد. در مقابل شلوار زنانه‌ی مدل لینن خمره‌ای، مام استایل یا گشاد کوتاه برای استفاده‌ی روزمره و پوشیده شدن با کفش کتانی مناسب هستند. این شلوارها را بدون هیچ نگرانی اضافه‌ای با پیراهن‌های مورد علاقه‌ی خود ست کنید و از راحتی بی‌اندازه‌ی آن‌ها لذت ببرید.

کفش پیاده روی مدل Classic Royal 2023 رنگ سفید
۷ %

۴۳۰,۰۰۰

۳۹۹,۰۰۰ تومان

استایل با کت لینن زنانه

استایل با کت لینن

یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌های پوشیدنی که می‌توانید در کمد خود داشته باشید کت لینن است. این لباس، هم برای موقعیت‌های رسمی و هم برای موقعیت‌های غیررسمی مناسب است و کسانی که به استایل‌های کژوال اسمارت و مینیمال علاقه دارند باید آن را به عنوان یک آیتم ضروری چشمگیر در نظر داشته باشند. تنوع بالای کت‌های جنس لینن به شما اجازه می‌دهد که از آن به سلیقه‌‌ی خودتان استفاده کنید.

ست کت‌وشلوار لینن یک انتخاب عاقلانه و ساده برای افرادی است که می‌خواهند بدون هیچ دردسر اضافه‌ای یک استایل رسمی شیک داشته باشند. شما می‌توانید این ست را با کفش کتانی یا پاشنه بلند بپوشید. در مقابل،‌ برای استایل‌های غیررسمی یا خیابانی از کت‌های تک طرح‌دار،‌ مانند راه راه یا کوک‌دوزی شده، استفاده کنید. علاوه بر این استایل با مانتوی لینن بلند یا جلو بسته با طرح‌های گل‌دار،‌ سوزن‌دوزی شده و منجوق‌دار هم می‌تواند برای مراسمات گزینه‌ی مناسبی باشد.

مانتو زنانه السانا مدل هانا کد 151921
۳۱ %

۹۳۹,۰۰۰

۶۴۸,۰۰۰ تومان

استایل لنین با پیراهن‌های ساده و طرح‌دار

استایل با پیراهن لینن برای زنان

بدون شک می‌توان گفت که پیراهن‌های لینن مردانه و زنانه از پرکاربردترین آیتم‌های پوشیدنی این روزها هستند. این لباس‌های بدون جنسیت را خیلی راحت می‌توانید با شلوارهای جین یا پارچه‌ای ست کنید و در کنار آن‌ها با توجه به موقعیت و مکان مورد نظرتان کفش کتانی راحتی، لوفر یا کفش پاشنه‌دار بپوشید. به طور کلی استایل لینن را می‌توانید با تمامی رنگ‌های مورد علاقه‌ی خود داشته باشید؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر نتوانستید لباس مورد نظر خود را پیدا کنید به سراغ قیمت و خرید پارچه لباس مدل لینن بروید.

پیراهن‌های راه راه یا به رنگ‌های خاکی، کرم،‌ زیتونی،‌ سرمه‌ای و قهوه‌ای از محبوب‌ترین رنگ‌های این پارچه هستند که می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای جین یا پارچه‌ای ست کنید.

شومیز آستین بلند زنانه مدل ساده

۲۸۰,۰۰۰

۲۲۴,۰۰۰

تومان

شومیز آستین بلند زنانه ال سی وایکیکی مدل گلدوزی

۱,۲۵۰,۰۰۰

تومان

استایل با دامن لینن

استایل با دامن لینن

برای داشتن یک استایل لینن بی‌نقص با استفاده از دامن در قسمت پایین تنه، ابتدا بهتر است قدی که برای دامنتان در نظر دارید را انتخاب کنید. دامن‌های لینن بلند برای پوشیدن در بیرون از خانه مناسب هستند و می‌توانید آن‌ها را با کت‌های کوتاه گشاد ست کنید. در مهمانی‌ها و دورهمی‌های کوچک خود هم پیشنهاد می‌کنیم که این دامن را با تاپ‌های برش خورده‌ی کوتاه بپوشید. اگر به دامن‌های کوتاه علاقه‌مند هستید، بهتر است برای بالا تنه‌ی خود از یک پیراهن آستین بلند استفاده نمایید تا در استایلتان تناسب ایجاد شود.

دامن زنانه مدل کرپ حریر پانچ دار

دامن زنانه مدل lilya

استایل لینن با لباس سرهمی

استایل با اورال لینن

در روز‌های گرم سال لباس‌های سرهمی و اورال‌ها در میان زنان به یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های پوشیدنی تبدیل می‌شوند؛ چرا که استایل کردن آن‌ها نیاز به هیچ‌گونه زحمتی ندارد. این لباس‌ها در هر موقعیتی، دورهمی‌های خانوادگی گرفته تا پیاده‌روی روزانه، می‌توانند مفید و کاربردی واقع شوند. سرهمی‌ها را با یک کفش کتانی سفید و پیراهن اورسایزی که رنگ متفاوتی دارد بپوشید و از اکسسوری‌های مورد‌ علاقه‌ی خود در کنار آن استفاده کنید. رنگ‌های کلاسیک مانند آبی آسمانی،‌ خاکستری و مشکی برای ست کردن با لباس‌های جنس لینن مناسب‌ هستند.

سرهمی زنانه السانا مدل تیاناز کد 173553
۱۳ %

۷۶۷,۰۰۰

۶۶۷,۰۰۰ تومان

استایل با تاپ لینن

استایل با لباس‌های پارچه‌ی لینن

در هنگام تابستان هیچ چیز بهتر از یک تاپ یا پیراهن لینن نمی‌تواند شما را در مهمانی‌های خودمانی‌تان همراهی کند. تاپ‌های لینن را می‌توانید با شلوار جین، شلوار لینن دارای کمر پهن، دامن بلند چین‌دار و همینطور دامن کوتاه لینن بپوشید و لذت ببرید. برای ایجاد تناسب در استایل خود پیشنهاد می‌کنیم اگر در قسمت بالا از آیتم‌های گشادتر استفاده کرده‌اید در پایین تنه به سراغ لباس‌های تنگ‌تر بروید و بالعکس. برای کفش هم می‌توانید از صندل‌های تخت ساده‌ی مینیمال استفاده کنید که بدون هیچ زحمتی ظاهر شما را شیک‌ و سطح بالا جلوه می‌دهند.

صندل زنانه نیکتا مدل  BK.2738

استایل لینن مردانه

استایل لینن مردانه جدید

در فصل تابستان آقایان می‌توانند هنگام انتخاب استایل لینن آزادانه‌تر عمل کنند. ترکیب پیراهن لینن بیسیک با شلوارکی از همین جنس اما در رنگ‌های مختلف می‌تواند برای گذراندن تعطیلات مناسب باشد. یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی آقایان پوشیدن پیراهن‌های لینن در کنار شلوار جین‌های رنگ روشن است؛‌ آن‌ها با این کار می‌توانند یک استایل روزمره‌ی ساده و در عین حال ترندی داشته باشند.

پیراهن لینن را با کت‌وشلوار یا کت تک هم می‌توان استایل کرد. حتی اگر جنس کت‌وشلوار شما با پیراهنتان متفاوت باشد، ایجاد تضاد در میان بافت لباس‌ها یک راه عالی برای شکستن یکنواختی پوشش خواهد بود. فراموش نکنید که در این صورت باید پیراهن را حتما در شلوار خود بگذارید تا از شلخته شدن استایلتان جلوگیری کنید.

پیراهن لینن آستین کوتاه با شلوار پارچه‌ای مام استایل یک ترکیب عالی برای افرادی است که می‌خواهند میان دو سبک لباس پوشیدن رسمی و غیررسمی قدم بردارند. این پیراهن‌ها را حتما به صورت اورسایز تهیه کنید و به ایجاد تضاد با استفاده از رنگ‌ها توجه بیشتری نشان دهید. اگر این سبک پوشش را می‌پسندید بهتر است به فکر خرید اکسسوری‌های خاص و چشمگیر هم باشید؛ چرا که تنها در این صورت می‌توانید زیبایی تیپ خودتان را پررنگ‌تر جلوه بدهید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه آر اِن اِس مدل 43-12201750

زیر لباس‌های لینن چه بپوشیم؟

برای بسیاری از افراد سوال پیش می‌آید که زیر لباس‌های لینن خود، چه آیتمی و با جنس پارچه‌ای بپوشند. به طور کلی،‌ پارچه‌های لینن کمی شفاف‌تر از پارچه‌های دیگر هستند و رنگ‌های روشن آن مانند سفید یا کرم را نمی‌توان بدون پوشیدن یک لباس در زیر آن‌ها استایل کرد. اگر جلوی لباستان بسته است بهتر است از یک کراپ تاپ خنک و نازک با رنگ مورد نظر خود استفاده کنید. استایل لینن مونوکروم برای کسانیکه به سبک پوشش کژوال یا مینیمال علاقه دارند مناسب است. اگر می‌خواهید جلوی لباس خود را باز بگذارید می‌توانید از یک تیشرت رنگ روشن برای بهتر کردن استایل لینن خود استفاده نمایید.

سخن پایانی

ماهیت استایل لینن با سادگی و راحتی در آمیخته است؛ اما این بدان معنا نیست که برای داشتن آن همواره باید از آیتم‌های پررنگ‌تر و طرح‌دار فاصله بگیرید و به سمت مینیمالیسم بروید. شما باید بتوانید لباس‌های استایل خودتان را از میان تمام آیتم‌هایی که از پارچه‌ی لینن تولید شده‌اند پیدا و با یکدیگر ست کنید. بنابراین از امتحان کردن استایل‌های لینن جدید نترسید و سعی کنید از ویژگی کاربردی بودن آن‌ها نهایت استفاده را بکنید.

منبع: Linen Handmade Studio


منبع