بررسی چتر مدل bsh؛ چتری شفاف با دسته‌ی عصایی •


پاییز و زمستان هر سال ممکن است به این فکر کنید که چرا یک چتر در کمد لباس‌های‌تان ندارید. راستش داشتن یک چتر زیبا فقط برای پاییز و زمستان نیست و در بسیاری از موارد داشتن یک چتر خوب کمک می‌کند تا عکس‌هایی زیبا هم داشته باشید. چه عاشق پیاده‌روی در روزهای بارانی پاییز و زمستان باشید و چه شیفته‌ی عکاسی این مطلب به کار شما می‌آید.

ما در این ویدئو از سری ویدئوهای تلنت چتر مدل bsh را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

چتر مدل B-SH

اولین ویژگی مهم چتر مدل bsh که توجه شما را به خود جلب می‌کند شفاف بودن آن است. پوشش این چتر کاملا شفاف است و همین آن را بسیار متفاوت کرده است. البته این پوشش از جنس پلاستیکی نازک است و برای همین برخی توصیه می‌کنند از آن بهتر است بیشتر برای عکاسی و کارهای مدلینگ استفاده کنید.

این چتر که ۸۲ سانتیمتر طول دارد با یک دسته‌ عصایی ظاهری بسیار شیک پیدا کرده و با یک ضامن دستی خیلی سریع و آسان باز می‌شود.

برای بررسی بهتر چتر مدل bsh و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های آن، از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را تماشا کنید.

تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای ، به طور مستقیم از کسب درآمد می‌کنند.

به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی تَلِنت


منبع