بررسی کاپشن مردانه مدل S017؛ طراحی مناسب با قیمت اقتصادی •


در این سری از ویدیوهای تلنت قصد داریم کاپشن مردانه مدل S017 را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال یک کاپشن نرمال و اقتصادی هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید. این کاپشن ضدآب بوده و جنس داخلی آن از مخمل است تا در هوای سرد از شما در برابر سرما محافظت کند.

کاپشن مردانه مدل S017

کاپشن مردانه مدل S017 از جنس پلی‌استر بوده و تقریبا ضدآب است و می‌تواند در روزهای بارانی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. بخش داخلی کاپشن از جنس مخمل است که بدنتان را کاملا گرم نگه می‌دارد و الیاف داخلی آن هم از پشم شیشه استفاده شده است.

برای این کاپشن دو جیب در روی کاپشن و یک جیب در قسمت داخلی لباس طراحی شده است. کلاه لباس قابلیت جدا شدن دارد و شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی خودتان، ظاهر آن را تغییر دهید. ضخامت کلاه از خود کاپشن نازک‌تر است و صرفا برای جلوگیری از باران مناسب است.

قسمت‌های سرآستین از کش‌بافت استفاده شده که باعث کمتر شدن نفوذ سرما می‌شود. ارتفاع کاپشن تا زیر کمر است و برای یک کاپشن،‌ اندازه‌ی استانداردی دارد. جنس زیپ‌های لباس نیز مناسب بوده و خیلی روان باز و بسته می‌شوند.

برای بررسی بهتر و کامل‌تر کاپشن مردانه مدل S017، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای ، به طور مستقیم از کسب درآمد می‌کنند.

به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی تَلِنت


منبع