بررسی شامپو تقویت کننده مو فولیکا مدل Keratin E؛ ضد موخوره و مغذی •


اگر سلامت موهایتان برایتان اهمیت دارد و همیشه به دنبال شامپوهای بدون سولفات می‌گردید، شامپو تقویت کننده مو فولیکا مدل Keratin E یک انتخاب عالی و مناسب برای شما است. در این ویدیو خواص و فرمولاسیون این شامپو را به صورت کامل بررسی کرده‌ایم.

شامپو تقویت کننده مو فولیکا مدل KERATIN E حجم 400 میلی لیتر
شامپو تقویت کننده مو فولیکا مدل Keratin E حجم 400 میلی لیتر

این شامپو بسیار غلیظ است و با مقدار کمی از آن تمام موها را بشویید. کراتین، روغن آرگان، عصاره‌ی جو و کراتین تنها بخشی از مواد مغذی به کار رفته در فرمولاسیون شامپو تقویت کننده مو فولیکا مدل Keratin E است. استفاده از این شامپو موخوره را از بین می‌برد، استحکام موها را افزایش می‌دهد و موهایی درخشان و ترمیم شده برای شما ایجاد می‌کند. اگر موهای شما همیشه درگیر وز شدگی و گره خوردگی است، استفاده از این محصول می‌تواند تمام این مشکلات را حل کند. آبرسان است و موها را لطیف و حالت‌پذیر می‌کند. برای آشنایی بیشتر با نحوه‌ی استفاده از این شامپو برای موهای آسیب‌دیده، تماشای ویدیوی بالا را از دست ندهید.

تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای ، به طور مستقیم از کسب درآمد می‌کنند.

به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی تَلِنت


منبع