رژیم پروتئین 7 روزه + نمونه رژیم پروتئین رایگان – Ketogenic

رژیم کتوژنیک برای کبد چرب مفید می باشد چرا که ذخایر اضافی چربی در این رژیم سوزانده می شود و چربی سوزی از کبد اتفاق می افتد که کمک زیادی برای درمان کبد چرب رژیم کتوژنیک رایگان نیز می کند. از طرفی بالا رفتن متابولسیم و دمای بدن که نتیجه مصرف پروتئین ها هست، میتونه به روند کاهش وزن کمک بیشتری کنه. گوشت گاو رو هم به مدت ۱۵ دقیقه یا بیشتر در دمای اتاق استراحت بدین. پیازچه ها رو به مدت یک دقیقه در همون تابه سرخ کنید. در قدم بعدی آب رو تخلیه کنید و درش رو بزارید تا گرم بمونن. یعنی اگر ۶۰ کیلو هستید پس روزانه ۹۰ گرم پروتئین بخورید.

This has be en generated with GSA Con tent Gener᠎at or Demov᠎ersi on.

نحوه خارج شدن از رژیم کتوژنیک

گرسنگی یعنی غذایی پیدا نکنید و به صورت غیر داوطلبانه گرسنه باشید.فستینگ یعنی با وجود وفور نعمت و غذاهای فراوان اطرافتان، چیزی نخورید و برای ساعات مشخصی گرسنه بمانید. یعنی باید به طول کامل از غذاهای شیرین حاوی قند و غذاهای سرشار از نشاسته از جمله: نان، پاستا، برنج و سیبزمینی و تمام فرآوردههای آنها دوری کنید. بنیاد تغذیه بریتانیا هم این را تایید میکند و میگوید تغذیه مدیترانهای در تمام وعدههای غذا شامل پاستا (ماکارونی) و برنج است. تنوع و تعداد رژیم های لاغری موجود آنقدر زیاد است که به راحتی نمی توان از میان آنها یکی را انتخاب کرد. اکنون شاید بگویید که یکی از دوستانم برای مسابقه خود از یک رژیم با کربوهیدرات کم استفاده کرد و در نهایت به بدنی ضعیف، خسته، صاف و ناتوان دست یافت. Th is da ta has been g en erat ed with t​he help of G SA Conte​nt Generator DEMO!

هرچه کربوهیدرات مصرفی خود را محدود تر کنید، زودتر به رژیم کتوژنیک عادت خواهید کرد. البته در مورد مصرف پروتئین ها در رژیم کتو این رو هم بدونید که اگر بیش از یک مقدار معین مصرف کنید، بدن شما وارد فاز کتوز و سوزوندن چربی های اضافه نمیشه! اگه دنبال یک ناهار متعادل هستین و از طرفی دیگه حس میکنید جای غذاهای دریایی در برنامه رژیم کتو خالیه، می توانید از این دستور ناهار کتوژنیک استفاده کنید. برخی دیگر با آن حس خوبی دارند، حسی که همیشه به دنبالش بودند. در فستینگ یک روز در میان، یک روز، روزه میگیرید و روز دیگر را کامل غذا میخورید. یک رژیم غذایی کتوژنیک برای اینکه شما را وارد فاز کتوزیس یا چربیسوزی کند نباید بیشتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات در روز به بدنتان برساند (مثلاً یکتکه نان گندم کامل دارای ۱۵ گرم کربوهیدرات و یک موز متوسط دارای تقریباً ۲۹ گرم کربوهیدرات است).

لیست غذاهای کتوژنیک

اما چیزی که هست این است که این صبحانه کتوژنیک میتواند انرژی کافی برای شروع یک روز پرکار را برای شما فراهم کند. در پایان برنامه غذایی هر روز یک نکته برای شما نوشتم که با خواندنش انگیزه بگیرید و با روحیه بیشتری برنامه لاغری را ادامه دهید. در این مطلب روش محبوب فست ۵ به ۲ را یاد بگیرید. برای محاسبه کربوهیدرات خالص، کل کربوهیدرات موجود در یک غذای معین را بگیرید و فیبر و هر الکل قند را کم کنید. کربوهیدرات سوخت بدن برای تولید انرژی است، زمانی که مقدار کافی از این ماده وجود نداشته باشد، بدن بهصورت خودکار مجبور به سوزاندن چربی برای تولید انرژی میشود. مغز قادر به استفاده از این سوخت جایگزین به جای روش همیشگی (استفاده از گلوکز به عنوان سوخت) میباشد که در بیماران مبتلا به اختلالات مغزی به صورت صحیح عمل نمیکند. شاید شما به طور کامل در فاز کتوسیس قرار ندارید یا چربی و کتون به منظور سوخت و ساز استفاده میکنید.

و برای استفاده از کتون متر خون، به سادگی از سنجاق کوچک همراه خود استفاده کنید تا انگشت خود را سوراخ کنید و خون بکشید، سپس اجازه دهید قسمت بالای نوار با خون شما تماس پیدا کند. افزایش کتون ها، کاهش سطح قند خون و بهبود حساسیت به انسولین؛ همه از مزایای این رژیم هستند. دلیلش هم اینه که هورمون استرس باعث بالا رفتن سطح قند خون شما میشه. محققان بریتانیایی دریافته اند که مصرف اسید های چرب امگا ۳ باعث می شود کودکانی که به مدرسه می روند قدرت یادگیری و تمرکز بالاتری داشته باشد. رژیم کتو، موجب کاهش دانسیته مواد معدنی استخوان می شود. رژیم کتوژنیک یکی از رژیمهای کاهش وزنی است که بین علاقمندان برای کاهش وزن کمی معروفتر است. هنگامی که پوست نارگیل را جدا می کنید، آب طبیعی سفیدرنگی از آن خارج می شود که “آب نارگیل” است، برای به دست آوردن شیر نارگیل، لازم است گوشت آن را به همراه مقداری آب، در مخلوط کن مخلوط کنید تا شیر نارگیل به دست بیاید.

کتوژنیک و شیردهی

تحقیقات نشان داده اند که افزایش مصرف پروتئین تا ۲۵ درصد کل کالری روزانه می تواند هوس غذایی را تا ۶۰ درصد کاهش دهد بنابه جهتن زیاد وسوسه نمی شوید به سمت میان وعده های ناسالم بروید. چندین مطالعه نشان میدهد که رژیمهای گیاهخواری ممکن است به حفظ سطح قند خون در محدوده نرمال کمک کند. برخی تحقیقات نشان میدهند که رژیم گیاهخواری ممکن است با خطر کمتر سرطان، از جمله سرطان سینه، روده بزرگ، رکتوم و معده مرتبط باشد. رژیم غذایی کتوژنیک سیکلیس (CKD): این روش از رژیم کتوژنیک دارای دوره هایی با کربوهیدرات بیشتر است. متنوع اجتناب کرده اند افرادی کدام ممکن است خواستن به اضافه وزن شدن در آن ها موجود است ، در ساعت شب هوس وعده های غذایی مصرف کردن به سراغشان می آید این دلیل است در آخر ساعت شب آغاز به مصرف کردن اسنک می کنند کدام ممکن است انرژی های آن در روی تمام انرژی هایی کدام ممکن است طی روز بلعیدن کرده اند قرار خواهد گرفت.

دریافت رژیم کتوژنیک رایگان

وی: استفاده از یک اسکوپ پودر پروتئین وی در شیک پروتئینی یا ماست باعث افزایش مقدار پروتئین دریافتی در روز میشود. در این روش ۵ روز هفته طبق معمول غذا میخورید و ۲ روز هفته میزان مصرف کالری را به یکچهارم نیاز خود میرسانید. بهطورکلی، یک رژیم غذایی کم چرب حدود ۳۰% از کالری خود را از چربی تأمین می کند. در رژیم لو کرب دایت، مصرف کربوهیدراتها به شدت کاهش مییابد (چیزی حدود ۵ درصد) و چربیها جایگزین آن خواهند شد. افزایش مصرف کربوهیدراتها: شما سرسختانه کربوهیدراتها را شمارش کردهاید. کتونهای خارجی: این مکملها میتوانند به افزایش سطح کتونهای بدن کمک کنند.  A rtic le h​as been gen er ated by GSA Conten​t Genera tor ​DEMO.

کتوز در دوره های روزه نیز رخ می دهد.

رژیم کتو به کاهش

علائم بیماری آلزایمر و کاهش سرعت پیشرفت آن کمک میکند. زمانی که نیازهای غذایی روزانه خود را محاسبه کردید و تصمیم گرفتید که کدام روش روزه را انتخاب کنید که برای شما کارساز است، می توانید برنامه غذایی خود را با رژیم کتو و روزه داری متناوب ، شروع کنید. کتوز در دوره های روزه نیز رخ می دهد. درواقع این حالت به واسطه رژیم کتوژنیک ویا روزه داری متناوب رخ میدهد. کتوز طبیعی است، ولی کتواسیدوز در اثر دیابت رخ میدهد.

این رژیم غذایی کم کربوهیدرات و پر چربی موجب کاهش وزن و بهبود بیماری هایی همانند صرع و دیابت می شود. اما امروزه از رژیم کتو برای کمک به بزرگسالان که از مشکلات مزمن مانند چاقی، سرطان و دیابت رنج می برند هم مورد استفاده قرار میگیرد. رژیم کتو را انتخاب کنید و انتخاب کنید خارش منافذ و پوست در رژیم کتوژنیک (کتو) تأمین گاز هیکل کدام ممکن است اجتناب کرده اند آن برای تهیه کنید قدرت روزانه استفاده میشود اجتناب کرده اند گلوکز (قند) به چربیها تنظیم میکند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده غذایی پرچرب متفاوت کربوهیدراتها میشوند.

رژیم کتوژنیک یعنی چه

در واقه تحقیق نماد دادهاند، بچههایی کدام ممکن است اجتناب کرده اند آسم مبارزه کردن میبرند، در صورت استفادهاز میوههایی کدام ممکن است ویتامین C بالایی دارند، کمتر دچار حمله ها تنفسی شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمتر سرفه خواهندکرد. خلاصه: کتوژنیک باید با چربی بالا همراه باشد، در غیر این صورت انرژی لازم برای انجام کارهایتان نخواهید داشت. به صورت کلی برای کاهش وزن با رژیم کتویی، جدول غذایی آشپزی کتوژنیک شما باید به سمت استفاده از غذاهایی مثل گوشت، ماهی، مرغ، سالاد یا سبزیجات کم کربوهیدرات، کره، پنیر ، تخم مرغ و سس های پرچرب و دوری از مصرف نان، برنج، ماکارونی، شیرینی ها و کیک ها و نوشیدنی های شیرین باشه. حتی اگر روی آن نوشته شده “بدون کربوهیدرات” یا “بدون قند”، باز هم ممکن است به اندازه کافی کربوهیدرات خالص و کالری داشته باشد تا روند رژیم کتو شما را کند کند.چندین شیرین کننده کتو خوب وجود دارند که بدون هیچ گونه کالری و کربوهیدرات، شیرینی را به شما هدیه می کنند.