بررسی ۷ محصول آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست برای شروع یک روتین پوستی


اگر تا کنون فقط اسم روتین پوستی را شنیده‌اید اما برای آن کاری نکردید بد نیست از همین‌جا شروع کنید. پوست به ویژه پوست صورت در کیفیت زیبایی و زندگی ما تاثیر زیادی دارد و باید مراقب آن بود. برای همین است که بسیاری به تعریف یک روتین پوستی مناسب برای پوست توصیه می‌کنند. ما در این ویدئو ۷ محصول آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی می‌کنیم که برای داشتن یک روتین پوستی مناسب است. گام اول تعریف یک روتین پوستی اما شناخت نوع پوست‌تان است. بعد از آن باید مطابق با کیفیت پوست‌تان یک روتین پوستی تعریف کنید.

فوم شستشو صورت ویتالیر مدل VITAMIN C حجم 150 میلی لیتر

معمولا روتین‌های پوستی با شست‌وشوی صورت شروع می‌شوند. روی پوست صورت شما ممکن است لایه‌ای از مواد آرایشی قرار داشته باشد یا شاید هم به دلیل آلودگی‌های محیطی که شدتش در این سال‌ها هم زیاد شده نیاز به این شست‌وشو داشته باشید. برای این کار فوم شستشو صورت ویتالیر مدل VITAMIN C را معرفی می‌کنیم. یک پاک‌کننده‌ی مناسب که می‌تواند کلاژن‌سازهای پوست را هم تحریک و منجر به تولید کلاژن بیشتری شود. همچنین این فوم شست‌وشو به کمک یک سری سیلیکونی کار شست‌وشو و ماساژ صورت را به خوبی انجام می‌دهد.

کرم لایه بردار پوست بایومارین مدل جلبک دریایی حجم 100 میلی لیتر

یکی از مهم‌ترین مراحل یک روتین پوستی بعد از شست‌وشوی اولیه برداشتن سلول‌های مرده‌ی پوست است. برای این کار به یک لایه‌بردار نیاز دارید که ما کرم لایه بردار پوست بایومارین مدل جلبک دریایی را معرفی می‌کنیم. این کرم با خاصیت اسکرابی که دارد سلول‌های مرده‌ی پوست را جدا کرده و پوست را روشن، بازسازی، مرطوب و پاک می‌کند. همچنین این کرم با خاصیت ضدجوش، ضد چروک، آبرسانی و کنترل چربی‌اش کمک می‌کند تا پوست خیلی زود به کیفیت مطلوبش برگردد.

تونر پاک کننده صورت لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های چرب و مختلط حجم 170 میلی لیتر
تونر لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس حجم 170 میلی لیتر

بعد از انجام این دو مرحله باید به سراغ استفاده از یک تونر بروید. در اینجا ما دو مدل تونر از یک برند را برای پوست‌های خشک و چرب معرفی می‌کنیم. تونرهای لافارر کمک می‌کنند تا PH پوست‌تان تنظیم شود. همچنین بافت جالب ژله‌ای این تونرها به شما کمک می‌کند تا آسان‌تر از آن استفاده کنید.

سرم پوست ویتالیر مدل هیالورونیک حجم 30 میلی لیتر
فلوئید ضدآفتاب پریم مدل C-Prime Fusion Water SPF 50 حجم 40 میلی لیتر
کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 حجم 50 میلی لیتر

بعد از انجام سه مرحله‌ی بالا نوبت به استفاده از کرم‌ها و سرم‌ها می‌رسد. سرم پوست ویتالیر مدل هیالورونیک فلوئید کمک می‌کند تا هر سلول پوست چند برابر حالت طبیعی‌اش رطوبت به خود جذب کند و در نتیجه پوست شما مرطوب و شاداب می‌شود. کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 هم یک مرطوب کننده‌ی ۲۴ ساعته است که در طول روز نیاز به تجدید ندارد و به نرمی و حفظ رطوبت بدن شما کمک می‌کند. در نهایت هم اگر قصد بیرون رفتن دارید بد نیست از یک ضد آفتاب استفاده کنید.

برای بررسی این محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های آن‌‌‌‌ها، از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را تماشا کنید.

تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای ، به طور مستقیم از کسب درآمد می‌کنند.

به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی تَلِنت


منبع