بررسی تشک بادی سفری؛ مقاوم در برابر آب و فشار •


اگر اهل طبیعت‌گردی و سفر هستید اما مشکل اصلی شما خوابیدن و استراحت کردن روی زمین سنگی و ناهموار است، این ویدیوی معرفی مخصوص شماست. در این ویدیوی تلنت قصد داریم تشک بادی سفری مدل کمپینگ و کوهنوردی را به شما معرفی کنیم که به راحتی باد می‌شود و مناسب یک نفر است.

تشک بادی سفری مدل کمپینگ و کوهنوردی

یکی از مزیت‌های این تشک بادی، جمع و جور بودن آن است که در صورت جمع کردن داخل یک ساک ۳۰ سانتی‌متری جا می‌شود. ابعاد این تشک در حالت باد شده معادل طول ۲ متر و عرض ۶۵ سانتی‌متر است که مشخص است برای یک نفر طراحی شده است. این تشک همراه خود یک بالش دارد که آن هم بادی و متصل به تشک است؛ در واقع به همراه خود تشک باد می‌شود. برای باد کردن این تشک نیازی به هیچ وسیله‌ی خاصی ندارید و با کمک دست یا پا می‌توانید ظرف یک دقیقه آن را کاملا باد کنید. ارتفاع تشک در حالت باد شده ۸ سانتی‌متر و ارتفاع باد آن ۱۵ سانتی‌متر است. این تشک سفری از جنس TPU بوده که در برابر فشار و سایش و نفوذ آب مقاوم است.

برای بررسی بهتر و کامل‌تر تشک بادی سفری مدل کمپینگ و کوهنوردی، از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را تماشا کنید.

تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای ، به طور مستقیم از کسب درآمد می‌کنند.

به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی تَلِنت


منبع