P90X کار می کند؟ روز 45 (وسط فاز 2) مرور

اگر تا به حال از من می خواستید که بچه ها را در تابستان 2007 به پیاده روی ببرم، پاسخ من این بود: بیایید داخل بمانیم زیرا نمی خواستم عرق کنم. به سرعت به امروز من چهارمین ماراتن خود را در ژانویه 2011 انجام دادم. باز هم باید صدها بار تبلیغات تونی هورتون و P90X را تماشا کرده باشم و حالا من و همسرم در نیمه راه هستیم! من از نتایجی که می‌بینیم بسیار شگفت‌زده هستم و همانطور که نگاه می‌کنم لبخند می‌زنم و می‌بینم که همسرم عرق می‌ریزد و تمرین را دنبال می‌کند. او ممکن است مرا تشویق کند که عمیق تر بروم یا بگوید “بیاور!”

ما در میانه روال فاز 2 هستیم که از هفته های 5-7 شروع می شود. این برنامه با روز 1 – سینه، شانه و عضله سه سر و آب ریپر X، روز 2 – پلایومتریک، روز 3 – پشت و دوسر بازو و آب ریپر X، روز 4 – یوگا X، روز 5 – پاها و پشت و Ab Ripper X روز آغاز می شود. 6 – کمپو ایکس، روز هفتم – استراحت کنید یا دوست داریم ایکس استرچ انجام دهیم.

البته شما می توانید روز اول را در هر روزی که دوست دارید شروع کنید، فقط باید تعیین کنید که کدام روز را می خواهید رایگان داشته باشید و برای Irene و I دوشنبه به نظر می رسد شلوغ ترین روز هفته با کار و چیزهای کودکانه باشد.

برخی از شما ممکن است تلاشی کمتر از چشمگیر داشته باشید، یا ممکن است هنوز حرکات را یاد نگیرید. برای برخی دیگر، ممکن است برخی در این فصل به آنفولانزا مبتلا شده باشند. مانند بسیاری از مردم، شما ممکن است فقط مشغول باشید. ممکن است از خود بپرسید که آیا تمدید یک فاز اشکالی ندارد. مطمئناً می توانید یک فاز را طولانی کنید، اما طولانی شدن فاز نباید بیش از 6 هفته طول بکشد زیرا اگر به طور مرتب چیزها را تغییر دهید، نتایج بهتری خواهید دید. به یاد داشته باشید که با Confusion عضلانی، نتایج را خواهید دید.

به طور کلی، من همچنان قوی تر می شوم و دمبل ها یا تکرارهای کمی سنگین تر را به هر برنامه اضافه می کنم. در واقع می توانستم چند حرکت کششی بدون صندلی انجام دهم. پس از 6 هفته، حرکات را تکرار کنید. من بر نحوه انجام حرکات مسلط هستم که به ما کمک کرد تا هر بخش را با استراحت محدود کامل کنیم. اساسا تمام تلاشم را می کنم و بقیه را فراموش می کنم!

سپس به هفته 8 برای ریکاوری و فوکوس ab، جایی که تمرکز روی قسمت میانی است، گویی ab ripper x کافی نیست. بعد از 53 روز در P90X باید با تمرینات راحت باشید و آماده باشید تا بقیه برنامه را در مرحله بعد تکمیل کنید.

روال هفته هشتم با روز اول شروع می شود – یوگا X. روز 2 – Core Synergistics. روز 3 – کمپو ایکس; کشش روز 4-X; روز 5 – Core Synergistics. روز ششم – یوگا X; روز هفتم – بقیه مسیر X

تغذیه در این مرحله تقویت‌کننده انرژی نامیده می‌شود و کربوهیدرات‌های بیشتری را برای تامین انرژی کافی بر اساس تمرین اضافه می‌کند. اکنون وعده های غذایی شامل بلغور جو دوسر، نان شیرینی، کلوچه، وافل و پنکیک است. به یاد داشته باشید که همه چیز قابل تغییر است و به یاد داشته باشید که رژیم غذایی جزء کلیدی برنامه است.

رژیم لاغری سریع