LGA AirTrain می تواند گران ترین خط مترو تاریخ باشد.


فرماندار سابق بدنام. یک گزارش جدید می گوید که پروژه حیوان خانگی اندرو کومو به ارزش 2.1 میلیارد دلار برای ساخت “AirTrain” بین فرودگاه لاگاردیا و شرق کوئینز گران ترین پروژه برای هر سوار در تاریخ خواهد بود.

این پروژه و مسیر مشکوک آن به دور از منهتن می گوید که ناظر دولتی Reinvent Albany و جان اسب سابق DOT ، 6000 سوار جدید حمل و نقل عمومی روزانه را جذب خواهند کرد.

طبق گزارشات ، این مبلغ فوق العاده 350،000 دلار برای هر نفر است. این تقریباً دو برابر 180.500 دلار نیویورک است که در متروی خیابان دوم ، “گران ترین مترو تاریخ” هزینه کرده است.

در این گزارش آمده است: “کارشناسان در حال حاضر متروی خیابان دوم را گران ترین پروژه حمل و نقل می دانند که تا کنون ساخته شده است ، اما LaGuardia AirTrain هزینه ساخت را در مقایسه با تعداد مسافران در روز تقریباً دو برابر می کند.” “پروژه LGA بیشتر در مورد سهولت در رانندگی و پارک در LaGuardia است تا ایجاد یک گزینه حمل و نقل عمومی برتر.”

برج کنترل ترافیک هوایی در فرودگاه لاگاردیا ، نیویورک.
AirTrain گرانترین پروژه سرانه تاریخ است.
عکس AP/خولیو کورتز ، پرونده

رقم 6000 سوار “جدید” Reinvent Albany بر اساس برآورد رسمی نیویورک و نیوجرسی برای 13117 سفر هوایی روزانه است. انتظار می رود 3547 سوار در اینجا و اتوبوس ها یا قطارهای معمولی رانندگی کنند.

Orcutt می گوید: “اگر کمی عمیق تر شوید ، خواهید دید که بسیاری از مردم اساساً با ماشین سفر می کنند.” “من فقط پارکینگ را به محله منتقل می کنم.”

این گروه از فرماندار کتی هوچول می خواهد این پروژه را لغو کند ، که قرار بود ماه گذشته قبل از استعفای سلف بدنام وی مراسم افتتاحیه را برگزار کند.

اندرو کوئومو فرماندار نیویورک
AirTrain پروژه حیوان خانگی 2.1 میلیارد دلاری اندرو کومو فرماندار سابق بود.
EPA / Alba Vigarai

منتقدان منطق مسیری را که یک سوار باید به سمت منهتن حرکت کند ، قبل از اتصال به مترو و بازگشت به غرب ، ابتدا باید از شرق دورتر از جزیره طی کند. یک بررسی فدرال که توسط گروه محیط زیست Riverkeeper نشان داده شده است که مسافران لاگاردیا در صورت سوار شدن با تاکسی یا رانندگی می توانند سریعتر به فرودگاه برسند.

“این راه به این دلیل انتخاب شد که همسایگان را ناراحت نمی کند. اندرو آلبرت ، مدیر MTA گفت: “اساساً به همین دلیل انتخاب شد.” “من ندیدم مردم از آن استفاده کنند مگر اینکه از شرق باشد.”

فرودگاه لاگاردیا معمولاً بسیار وسیله نقلیه است. آلبرت گفت که مقامات می توانند افراد بیشتری را با استفاده از قطار N در آستوریا یا استفاده از ایرترن کوتاهتر در 61st Street-Woodside ، به وسایل نقلیه عمومی ترغیب کنند.

روز چهارشنبه ، 24 مارس 2021 ، کار مرمت در یکی از دو آشیانه در فرودگاه لاگاردیا نیویورک ، که توسط خطوط هوایی آمریکا اداره می شود ، ادامه دارد و به زمان افتتاح این فرودگاه در سال 1939 باز می گردد.
این پروژه 350،000 دلار برای هر سوار هزینه دارد.
عکس AP/کریگ راتل

هوچول نگفت که آیا این پروژه را ادامه می دهد یا خیر ، اما روز چهارشنبه گفت که با مگاپروژه های مختلف کوئومو “بسیار آشنا” است و افزود: “من به پروژه های بزرگ اعتقاد دارم.”

او همچنین گفت که به ریک کاتن ، مدیر اجرایی بندر و نامزد Cuomo که از پروژه AirTrain حمایت می کرد ، “اعتماد” دارد.

“فرماندار هوچول متعهد به یک فرودگاه و شبکه حمل و نقل در سطح جهانی است و او با اداره بندر ، اعضای جامعه ، مقامات منتخب و حامیان برای اطمینان از شفافیت مالی و مشارکت قوی همکاری می کند.”

اداره بندر شماره Reinvent NY را “پر کردن اشتباه” نامید.

“بر اساس تحقیقات مسافران ، ما از سطح مسافر استفاده می کنیم که به معنای واقعی کلمه یک پنجم از 10 میلیون مسافر برآورد شده در سال است.”

آنها همچنین 40 سال سرمایه گذاری کردند و تعداد مسافران دست کم گرفته شده را تنها بر یک سال تقسیم کردند. عمر مفید AirTrain 40 سال است. در این مدت ، هزینه سرمایه برای هر سوار کمتر از 5 دلار خواهد بود. دسترسی به حمل و نقل ریلی در این زمان بحران آب و هوا ضروری است 21قلعه اجزای قرن 21قلعه فرودگاه قرن. ”

دیدگاهتان را بنویسید