6 نکته تناسب اندام برای پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید


تغییر فصلی لوکس؟ احساس می کنید کاملا خوب روی مبل با یک پتو نرم در ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد پاییزی جمع شده اید. باور کنید ، ما همه شبها مراقبت از خود و کاهش سرعت فصل ها را دنبال می کنیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین به نظر می رسد روال صمیمی شما را با کمی حرکت تکمیل می کند ، که نه تنها به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه می تواند به شما کمک کند تا با حرکت به فصل جدید ، احساسات مثبت بعد از تابستان را حفظ کنید.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند تا در سردترین و تاریک ترین ماه های سال در مسیر خود باشید.

6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و برف هنوز کاملاً مسطح نیست ، فصل مناسبی برای آوردن فصل شما است تمرینات در فضای بازبه چه دویدن در پارک محله ، برخورد با مسیرهای پیاده روی ، و یا بیرون رفتن از کلاس FitOn در فضای باز ، افزودن هوای تازه و نور آفتاب احتمالی به تمرینات شما می تواند به بهبود تناسب اندام شما کمک کند. هورمون های شادی در فصلی که حالات روحی تغییر می کند. چه کسی دوست ندارد خوب به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی می تواند چالش برانگیز باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه خود را حفظ کنید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که دوست تمرین شما باشد! این می تواند به شما کمک کند تا مسئولیت پذیر و در مسیر خود باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاسهای گروهی تناسب اندام یک راه عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید شما شریک آموزشی بعدی خود را ملاقات کنید! شما حتی می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به FitOn بپیوندند و با هم با استفاده از FitOn Party تمرین کنند!

شماره 3 قبل از بیرون آمدن آماده شوید

اگر لباس مناسب بپوشید ، هنگام تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و بهانه دیگری را برای کنار گذاشتن تمرین در آن روز از بین خواهید برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر دوست دارید یک درمان را انجام دهید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس ورزشی جذاب به کمد لباس پاییزی شماست!

مرتبط: ملزومات ضروری سلامتی پاییز

شماره 4 Play را در ویدئوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود فشار دهید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (یا تاریکی یا سرما) مانع از تناسب اندام پاییز شما شود. هنگامی که با مشکل روبرو هستید ، قرار دادن ویدئوی تمرینی FitOn مورد علاقه شما لطف نجات شما خواهد بود.

و این که بدانید در حالی که با انگیزه ای از یک مربی مجرب به موسیقی عالی گوش خواهید داد ، بهترین تمرین را در تمرینات بعدی به شما می دهد.

شماره 5 از ساعت ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح ها و عصرها تاریک تر می شوند ، زمان ناهار خود را حساب کنید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و با یک تمرین سریع سازگار شوید. روزه بگیرید HIIT یک تمرین ، دویدن در محله یا یک کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند روز شلوغ خود را از بین ببرید ، به شما انرژی می بخشد و بهره وری خود را افزایش می دهید.

شماره 6 هم ذهن و هم بدن خود را ورزش دهید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز است. و در بحبوحه برنامه شلوغ و هرج و مرج تعطیلات آینده ، این تغییر فصل می تواند زمان بسیار خوبی برای تقویت خود و ریشه دار شدن باشد.

اضافه كردن تمرینات آگاهی طبق روال عادی شما می تواند به تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید مرور کنید دسته یوگا FitOn برای انواع کلاس های یوگا می توانید از خانه خود به صورت رایگان انجام دهید!

این فصل پاییز را برای تناسب اندام خود مناسب کنید

هنگامی که تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به ریختن برگ های خود می کنند ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل جمعی برای بازبینی روال عادی وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای شروع مجدد تمرینات و یافتن روال تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که شما را در ماه های سرد ، پرانرژی ، تناسب اندام و سالم نگه دارد. اوه ، و مال تو PSL مطمئناً بعد از یک عرق خوب مزه بسیار شیرین تری دارد!

دیدگاهتان را بنویسید