5 دلیل برای بلند کردن وزنه


وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. ورزش با وزنه های سنگین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از کاردیو به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به افزایش توده عضلانی ، که برای بدن سالم ضروری است ، کمک می کند و خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد ، زیرا استخوان های شما با افزایش سن قوی تر می شوند. این پست وبلاگ 5 دلیل را برای شروع وزنه برداری از امروز توضیح می دهد!

1. بلند کردن وزنه به شما در افزایش توده عضلانی کمک می کند.

اگر سعی کرده اید ماهیچه های بیشتری بسازید اما به نتیجه دلخواه خود نرسیده اید ، ممکن است اکنون زمان بلند کردن وزنه باشد. وزنه برداری در بسیاری از مطالعات به عنوان روشی م toثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت نشان داده شده است ، به ویژه در زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که نمی توانند بدون بلند کردن وزنه های سنگین عضله بسازند.

2. وزنه زدن با سوزاندن کالری بیشتر از کاردیو به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید.

آیا ورزش هوازی انجام داده اید و نتیجه ای مشاهده نکرده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که ورزش های هوازی نسبت به وزنه برداری کالری کمتری می سوزاند. بنابراین ، اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، ممکن است فکر کنید که وزنه زدن بهترین گزینه شما است.

3. بلند کردن وزنه به افزایش تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند.

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند باعث شکستگی و درد شود. از آنجا که وزنه زدن تراکم استخوان را افزایش می دهد ، این راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر خود افزایش دهند.

اگر می خواهید کمر خود را قوی نگه دارید یا از آسیب های ناشی از سقوط در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش باید تمرینات با وزنه باشد. برخی از نمونه های این گام به گام عبارتند از:

– ددلیفت

– خم شدن بر روی ردیف ها

– سرت رو بالا بگیر

به یاد داشته باشید که این تمرین باید به شکل صحیح انجام شود در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب وارد کنید. اگر مطمئن نیستید که کدام تکنیک برای یک تمرین خاص مناسب است ، مقاله را بیابید و قبل از ادامه فیلم را تماشا کنید.

4- وزنه برداری راهی عالی برای افزایش قدرت و تعادل است.

هنگام بلند کردن وزنه وضعیت صحیح بدن مهم است. باید یک قوس خفیف در قسمت کمر وجود داشته باشد. در غیر این صورت ، احتمال آسیب وجود دارد. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و اسکوات نباید روی هالتر خم شوید. شانه ها باید پایین کشیده شوند ، بنابراین همیشه راحت است. هرچه قوی تر باشید ، وزن بیشتری می توانید بلند کنید. مهم است که تمرین خود را خیلی سخت نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5- وزنه برداری راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است.

مطالعات نشان می دهد افرادی که به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش می کنند نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند مشکلات روانی کمتری دارند. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد. اندورفین ها پس از مدت زمان طولانی تمرین به اندازه کافی احساس شادی و راحتی می کنند.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای تمرین خود نیاز دارید ، از سایت ما دیدن کنید ، یک باشگاه ورزشی در نزدیکی خود پیدا کنید و Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید