یاد بگیرید با استفاده از تکنیک های مدیریت استرس استرس مالی خود را مدیریت کنید

اعتقاد بر این است که حدود یک سوم بزرگسالان از زندگی پر استرس رنج می برند. یک مطالعه اخیر نشان داد که تا هفتاد درصد از افراد مورد بررسی واقعاً از استرس مالی رنج می‌برند! این عدد خیره کننده است و به احتمال زیاد نتیجه رکود اقتصادی فعلی است.

زندگی مدرن ما همراه با رکود اخیر جهانی دلایل محکمی برای رالی اخیر ارائه می دهد. حتی بدون بار مالی شرایط کنونی، این رقم قطعاً بسیار زیاد است و مدیریت استرس باید در اولویت قرار گیرد.

تنها کاری که همه ما در طول این رکود باید انجام دهیم این است که مانند قبل عمل کنیم. افزودن ارزش به محل کار یا مشاغل ما اکنون بهترین راه برای محافظت از سلامت شغلی و مالی ما است. با این حال، ما می‌توانیم این کار را بدون فشار آوردن به تسلیم با نگرش انجام بده یا بمیر انجام دهیم. یادگیری روش ها، ابزارها و تکنیک های مدیریت استرس جدید برای هدایت ما در این آب های آشفته امکان پذیر است.

همانطور که ما سعی می کنیم بیشتر و بیشتر به سبک زندگی پرمشغله خود بپردازیم، بسیار رایج است که وضعیت سلامت روان ما به ندرت مورد توجه قرار می گیرد. ما تقریباً مشروط به استرس و تمام مشکلاتی می شویم که می تواند از آن حالت ناشی شود. افزایش و افزایش سطح استرس با انواع شرایط فیزیکی منفی و مشکل ساز مرتبط است. این تهدید تقریباً بی‌صدا می‌تواند علائم فیزیکی را در سطوح پایین‌تری ایجاد کند، بدون اینکه بیشتر مردم متوجه شوند. از سردرد گرفته تا بثورات پوستی گرفته تا بیماری های بسیار جدی تر مانند سرطان و نارسایی قلبی! استرس بیش از حد می تواند واقعاً مرگ را بکشد.

بنابراین، مدیریت استرس ممکن است یکی از بهترین استفاده های زمان ما در این رکود مالی باشد. عاقلانه است که همیشه این موضوع را جدی بگیریم، اگرچه بسیاری این کار را نمی کنند، و در عین حال بسیاری سعی می کنند با رفتارهایی که ممکن است مشکل را بدتر کند، استرس خود را کاهش دهند.

ورزش فرصتی است که برای حفظ تناسب اندام خود نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی نیز نباید آن را دست کم گرفت. زمان از کار افتادگی که از روال‌های معمول خود ایجاد می‌کنیم می‌تواند به عنوان یک راه‌حل بسیار مورد نیاز در حال حاضر باشد. بسیاری از برنامه های ورزشی ارزان یا حتی رایگان وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید. اگر دوچرخه‌ای دارید که مکانی ایده‌آل برای شروع است، یا می‌توانید سه بار در هفته به پیاده‌روی شدید یا دویدن بروید، نیازی به پیوستن به باشگاه ندارید. این ورزش مخصوصاً در اول صبح مفید است زیرا به افزایش متابولیسم در طول روز کمک می کند و قدرت ذهنی شما را برای کار افزایش می دهد.

عامل طبیعی احساس خوب و احساس زیاد ناشی از ترشح اندورفین در بدن در حین ورزش به شما کمک می کند تا به ثبات ذهنی بهتری دست یابید و ممکن است به دفع افسردگی کمک کند، که احتمال بیشتری با استرس مالی دارد. این بخش از مدیریت استرس شما را نباید دست کم گرفت.

هیدراتاسیون کافی همراه با یک رژیم غذایی سالم متنوع و متعادل نیز از عوامل کلیدی هستند. کافئین برای افزایش فشار خون شناخته شده است، مقادیر کم آن قابل قبول است، مثلاً تا 3 فنجان در روز. نوشیدنی های بدون کافئین را بعد از ساعت 6 بعد از ظهر بنوشید، زیرا کافئین می تواند الگوی خواب شما را مختل کند که به نوبه خود می تواند منجر به خواب آلودگی و در نتیجه استرس و خستگی بیشتر شود.

الکل نیز باید به همین ترتیب درمان شود. الکل اغلب به عنوان یک آرامش بخش و به عنوان پناهگاهی برای استرس و نگرانی مالی استفاده می شود. این یک آرام بخش است و باید با احتیاط مصرف شود و در مواقع سخت مصرف شود.

هنگامی که زمینه های مورد بحث در بالا را اجرا کردید، عاقلانه است که مدیریت استرس خود را یک قدم فراتر ببرید. دیگر مجبور نیستید شرایط استرس تان را تحمل کنید، برخی از برنامه های مدیریت استرس و تسکین واقعاً خوب وجود دارند که کارایی آنها ثابت شده است.

سیستم هایی که می توانند:

عوارض جانبی ناتوان کننده استرس را از بین ببرید.

به افزایش سطح انرژی و کاهش وزن ناخواسته کمک می کند.

در موقعیت‌های دشوار مانند مصاحبه‌های شغلی، خودکنترلی و خونسردی بهتری به دست آورید، که به شما کمک می‌کند خود را موفق‌تر از دیگران نشان دهید.

به ایجاد روابط قوی تر و معنادارتر کمک کنید.

بیاموزید که چرا اینقدر احساس اضطراب و تنش می کنید.

خودتان تجربه کنید که استرس لازم نیست بر شما قدرت داشته باشد.

از یک ذهن روشن و خلاقیت بیشتر بهره مند شوید که باعث پیشرفت و موفقیت بیشتر و خیلی بیشتر می شود.

با سرعت بالای زندگی این روزها، زدن دکمه “مکث” حتی برای یک ثانیه برای تعیین کمیت بخش هایی از زندگی که بیشتر به توجه ما نیاز دارند، می تواند دشوار باشد. مدیریت و کنترل خوب استرس یکی از مهمترین جنبه های سلامت روان شماست که ممکن است بخواهید آن را یاد بگیرید. مزایای مثبت بی پایان است، از آرامش عمیق تر تا خواب بهتر، روابط بهتر و احتمالاً بهره وری و خلاقیت بیشتر در محل کار. برای اینکه شما را تا حد امکان ضد گلوله در این دوران سخت اقتصادی نگه دارم.

وقتی از نظر مالی استرس دارید، ممکن است به نظر طعنه آمیز به نظر برسد که پیشنهاد کنید کمی زمان و پول سرمایه گذاری کنید تا بهترین راه حل برای خود پیدا کنید. با این حال، هر سرمایه‌گذاری‌ای که در مدیریت و کنترل استرس خود انجام می‌دهید، تنها زمانی می‌تواند پولی را به‌خوبی خرج کنید که شروع به درو کردن پاداش کنید. ممکن است لازم باشد برای یافتن بهترین برنامه مدیریت استرس با توجه به نیازها و بودجه خود کمی زمان صرف کنید، اما آنها وجود دارند و نمی توان به اندازه کافی توصیه کرد.

رژیم لاغری سریع