کلاس مدار باند مقاومت عملکردی (43 دقیقه)


این آموزش مدار عملکردی باند مقاومتی به سه بخش تقسیم می شود. حداقل پرش وجود دارد و اگر می خواهید کل کلاس را تحت تأثیر قرار ندهید ، تغییرات را در صفحه زیر در فیلم زیر نشان خواهم داد.

من چند کلاس دیگر از مدارهای عملکردی را به صورت رایگان در سایت و کانال موجود دارم:

و اگر می خواهید دسترسی بیشتری داشته باشید ، می توانید عضو Patreon شوید!

کلاس مدار باند مقاومت عملکردی

https://www.youtube.com/watch؟v=1u7UGN6QTVI

تجهیزات مورد نیاز:

  • حلقه باند مقاومت: من از یک باند نور برای مدار اول و یک باند متوسط ​​برای مدار دوم و سوم استفاده می کنم.

در این کلاس ، ما با گرم کردن هدایت شده ، با تمرکز بر تحرک و حرکت پویا / کاردیو سبک شروع می کنیم. بیایید به کار خود در مورد مدارهای تابعی برویم. در هر یک از سه مدار ، شما چهار تمرین را پشت سر هم ، هر کدام به مدت 30 ثانیه انجام می دهید. سپس 30 ثانیه قبل از تکرار استراحت کنید. بنابراین این 2 دقیقه کار ، 30 ثانیه استراحت است.

در مدارهای 1 و 2 ، ما کارهای تک جانبی را انجام می دهیم تا 4 مجموعه مدار را متناوب به چپ و راست انجام دهیم. در مدار 3 ، 3 مجموعه را تکمیل می کنیم.

در بین مدارها ، حدود یک دقیقه برای بازیابی زمان دارید ، اما ویدیو را موقتاً متوقف کرده و در صورت لزوم زمان بیشتری طول بکشد. همیشه به بدن خود گوش دهید ، در صورت نیاز آن را اصلاح یا متوقف کنید.

ما با یک حرکت خنک کننده و کششی هدایت شده درس را به پایان می رسانیم.

در طول درس حداقل یک پرش وجود دارد و اگر می خواهید کل تمرین را تحت تأثیر کم نگه دارید ، تغییرات کم روی صفحه نمایش داده می شود.

کلاس تمرین مدارهای باند مقاومت عملکردی (43 دقیقه) - این تمرین با استفاده از یک حلقه باند مقاومتی به سه مدار تقسیم می شود.  تمرین کل بدن با گرم کردن و سرد کردن شامل می شود.  ویدیوی رایگان در YouTube برای همه در دسترس است!  #مقاومت مقاومتی #تمرینات ورزشی #دور_حرکتی

تجزیه آموزش

01:53 گرمایش و تحرک

09:44 آموزش مدارات عملکردی

مدار 1 ، نوار باریک بین دست ها

  • پیچش با لانج پشت
  • پرس اسپلیت لانج شانه
  • امتداد جانبی با ضربه
  • چرخش ردیف تخته جانبی + کرانچ زانو

مدار 2 ، بند زیر یک پا

  • واریاسیون DL
  • نبض DL
  • زانوبند ضربه ای حرمت
  • از Lizard Lunge تا Low Squat تا Squat Jump

مدار 3 ، دور ران (یا ساق پا)

  • اسکوات با گام جانبی x2 با بالا آوردن ساق پا
  • اسکوات جک با نبض
  • اسکوات کم ، کرم اینچ به پلانک ، پرش به اسکوات ، پرش به 180 اسکوات
  • مراحل پلانک / پلانک جک

39:19 خنک شدن و کشش

امیدوارم از این آموزش مدار باند مقاومتی کاربردی لذت ببرید!

xo نیکول پیرس

(1 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)



دیدگاهتان را بنویسید