کاهش وزن و چربی سوزی با تغییر عادات آشپزی ارثی با این توصیه های سالم

یک باور اشتباه مکرر مشتریان مربی کاهش وزن من این است که آنها نوع بدن خود را به ارث برده اند و قرار است اضافه وزن بمانند. کاهش وزن تقریبا همیشه ریشه تغذیه ای دارد.

آنچه معمولاً اتفاق می‌افتد، تأثیرات سنت‌های موروثی است که تغذیه سالم و تندرستی را ترویج نمی‌کنند و/یا معرفی غذاهای فرآوری‌شده کم‌مغذی یا کالری‌های خالی که تبدیل به عادت‌های منظم می‌شوند. برخی تغییرات ظریف می تواند به شما در سوزاندن چربی و کاهش وزن کمک کند.

بسیاری از ما روز به روز، هفته به هفته، همان غذاها را می خوریم. آیا شب‌های سه‌شنبه «میت لوف» در خانه شما هستند؟ شما می دانید منظورم چیست! دو نکته آسان وجود دارد که باید برای بهبود سلامت کلی و اهداف کاهش وزن خود در نظر بگیرید.

  • ابتدا هر هفته یک میوه یا سبزی جدید امتحان کنید. در این عصر مدرن، دیگر “فصلی” وجود ندارد که ما غذاها را از سراسر جهان به داخل پرواز می کنیم. این همچنین مجموعه ای عجیب از میوه ها و سبزیجات را از سراسر جهان به ارمغان می آورد.

خانواده من اهل اوهایو جنوبی هستند و من با سبزیجات سنتی که در باغ معمولی حیاط خلوت یافت می شود و میوه های ایالت های نزدیک بزرگ شدم.

زمانی که با همسر کلمبیایی ام ازدواج کردم با گشنیز، یوکا، گواوا، گوانابانا، پلاتانو و انواع لوبیاهای بیشتری از آنچه تصور می کردم آشنا شدم. هر کدام طعم، بافت و مجموعه ای از ویتامین ها را به کام من آورده است.

سبزیجات را بخارپز کنید تا طعم و مواد مغذی خود را حفظ کنید اگر می خواهید به عنوان یک غذای جانبی سنتی سرو کنید (برخلاف مخلوط کردن و پنهان کردن آنها در غذاهای اصلی). روش مورد علاقه من حل کردن یک مکعب شمش در قابلمه با ½ فنجان آب و تفت دادن سبزیجات است. چلپ چلوپ شراب سفید نیز طعمی عجیب و غریب را تبلیغ می کند.

  • در مرحله بعد، به موارد دلخواه سنتی خود نگاهی بیندازید. این اطراف “پلاتو پاسئوخورش مرغ کلمبیایی یا شپردز پای– اشاره ای به ریشه های ایرلندی من. ببینید برای “سبک شدن” چه کاری می توانید انجام دهید. برای دریافت لیستی از مواد جایگزین که ممکن است به غذاهای مورد علاقه شما کمک کند، با من تماس بگیرید.

در مورد ما، ما می توانیم این دو مورد علاقه خانواده را با برداشتن پوست از قسمت های پشتی مرغ و آبکشی گوشت چرخ کرده پس از پخت، روشن کنیم.

من هم به جای سرخ کردن به پختن اقلام نان‌دار روی آورده‌ام. به صورت معمولی آماده کنید اما روی یک ورقه پخت با فویل قرار دهید و روی آن را با دمای 350 بپزید تا پخته شود. من معمولاً روی ماهیتابه روکش شده با فویل را با اسپری آشپزی اسپری می‌کنم و اقلام را حدود ½ در طول فرآیند پخت برمی‌گردانم. در تلاش برای قهوه ای شدن بیش از حد غذا را نپزید زیرا باعث خشک شدن غذا می شود. در عوض، موارد را با چند دقیقه زیر عنصر جوجه‌های گوشتی تکمیل کنید.

از آن لذت ببرید و روش هایی را آزمایش کنید که می توانید چربی را کاهش دهید و در تهیه وعده غذایی خود فیبر اضافه کنید. در دراز مدت سودهای سالمی را به همراه خواهد داشت!

رژیم لاغری سریع