چگونه می توان اهداف، اهداف و نتایجی را نوشت که سرمایه گذاران آن را دوست خواهند داشت!

با وجود اینکه در انتهای عنوان مقاله یک تعجب قرار دادم، باز هم مثل گرد و غبار خشک به نظر نمی رسد؟ احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که نویسندگان گرنت با آن مواجه هستند، تلاش برای بیان اهداف و مقاصد معنادار، هیجان‌انگیز و نتایج مورد نظر آنها در برنامه‌های کاربردی است. مطمئناً نمی خواهید الف) داور کمک هزینه را تا سر حد مرگ خسته کنید، ب) آنها را به طور جدی گیج کنید یا ج) آنها را تا حدی عصبانی کنید که درخواست فوق الذکر را در نزدیکترین سطل زباله پرتاب کنید. یک نویسنده گرنت خوب چه کاری باید انجام دهد؟

نویسندگان موفق کمک هزینه می‌دانند که در میان دریایی از حقایق و ارقام، تمام سرمایه‌گذاران کمک مالی واقعاً می‌خواهند درک کنند که چگونه یک برنامه پیشنهادی به حل مشکلی که آنها سعی در حل آن دارند کمک می‌کند. با استفاده از تکنیک‌های زیر، شما نیز می‌توانید یک ستاره راک هدف‌گذاری، هدف‌گذاری، و نتیجه‌ساز باشید. سنگ در!

تفاوت بین اهداف، اهداف و نتایج را درک کنید.

در حالی که یک هدف بیانیه ای کلی از هدف برنامه شما ارائه می دهد، اهداف در نحوه دستیابی به هدف مشخص تر و مشخص تر هستند. نتایج شما باید منعکس کننده نتیجه مورد انتظار در پایان دوره پروژه پیشنهادی شما باشد.

به عنوان مثال، یک برنامه سلامت سرطان در جامعه، بیماران سرطانی را هدف قرار می دهد که به دلیل عدم دریافت مراقبت های پزشکی تجویز شده به دلیل نداشتن بیمه یا بیمه ناکافی، در معرض خطر هستند. در اینجا یک هدف، هدف و نتیجه پیشنهادی وجود دارد که باید در برنامه ذکر شود.

هدف: بنیاد سلامت سرطان به 1000 نفر در دریافت درمان های پزشکی تجویز شده برای تشخیص سرطان خود کمک می کند که در غیر این صورت به مراقبت دسترسی ندارند.

اهداف: برای سیصد بیمار سرطانی کوپن بنزین صادر می‌شود که توانایی پرداخت هزینه حمل و نقل رفت و برگشت تا قرار ملاقات‌های شیمی‌درمانی و پرتودرمانی را ندارند.

نتیجه: نود و پنج درصد از بیماران سرطانی شرکت کننده در برنامه حمل و نقل، تمام شیمی درمانی و پرتودرمانی را طبق تجویز پزشک خود دریافت خواهند کرد.

تا حد ممکن دقیق باشید.

سرمایه‌گذاران از جزئیاتی که می‌توانید در نوشتن اهداف قابل اندازه‌گیری ارائه دهید، قدردانی می‌کنند.

برای مثال، یک برنامه بعد از مدرسه، نوجوانان در معرض خطر را هدف قرار می دهد تا به آنها کمک کند تا تحصیلات دبیرستانی خود را تکمیل کنند.

یک هدف: هشتاد و پنج درصد از شرکت کنندگان در برنامه درک بهتری از ریاضیات و مهارت های خواندن خواهند داشت که آنها را قادر می سازد در آینده فارغ التحصیل شوند.

هدف بهتر: هشتاد و پنج درصد از شرکت کنندگان در برنامه حداقل یک درجه بالاتر را در پایان سال اول در برنامه کسب می کنند.

حقایق و ارقام خود را نشان دهید.

در حالی که آمار عنصر مهمی در انتقال نیاز و فوریت شما است، سعی کنید نمونه‌های خاصی از مشتریانی را که به آنها کمک می‌کنید بگنجانید که می‌توانند تصویری بصری را در ذهن بازبین کمک هزینه نشان دهند.

در حالی که مثال بالا داده های معنی داری را ارائه می دهد، نگاه کنید که چگونه مثال زیر برنامه را زنده می کند:

هنگامی که کارن به مرکز جوانان XYZ آمد، از اینکه نتواند تحصیلات خود را به پایان برساند، دست و پنجه نرم می کرد و می ترسید. او حداقل دو بار در هفته از کلاس ها صرف نظر می کرد و دو کلاس را پشت سر گذاشته بود. از آنجایی که والدین کارن هر دو ساعت های طولانی برای کمک به خانواده کار می کردند، او کمک و تشویق اضافی را که در خانه نیاز داشت دریافت نکرد. کارن که توسط یک مددکار اجتماعی معرفی شد، در برنامه XYZ شرکت کرد و با یک مربی که حمایت انفرادی را ارائه می کرد، شروع به کار کرد. او همچنین در جلسات حمایت هفتگی با بچه‌های دیگری که مانند کارن در حال مبارزه بودند شرکت می‌کرد. شش ماه بعد، کارن گزارش داد که وقتی درس می‌خواند احساس ناامیدی کمتری می‌کند و حتی کلاس‌های ریاضی و خواندن را هیجان‌انگیز می‌داند. در پایان سال اول کارن در برنامه، او در سطح پایه امتحان داد و هیجان زده بود که با کلاس خود به کلاس بعدی برود.

به یاد داشته باشید، ممکن است این بخش سرگرم کننده تری در نوشتن درخواست کمک مالی شما نباشد، اما بخش اهداف و اهداف بخش مهمی است. زمانی که برای ایجاد اندازه‌گیری‌های برنامه معنادار طول می‌کشد، همیشه زمان خوبی است.

رژیم لاغری سریع