هوچول می گوید که می خواهد به NYCHA کمک کند. آیا او می تواند تحویل دهد؟


در حالی که وی در یکی از معتبرترین پست های منتخب آمریکا قرار می گیرد ، در حالی که ایالت نیویورک با یک اپیدمی مداوم و بهبود ناپایدار اقتصادی دست و پنجه نرم می کند ، با چالش های تاریخی گیج کننده ای روبرو خواهد شد. اما در آغاز تصدی خود ، نخست وزیر تازه منصوب وعده داده بود که به بحرانی که نزدیک به دو دهه در جریان بوده ، رسیدگی کند ، بحرانی که پیشینیان وی به ندرت خواهان حل آن بودند. این اداره مسکن عمومی شهر نیویورک است.

اظهارات هوچول از روز سه شنبه آغاز شد. پس از اولین سخنرانی عمومی خود به عنوان فرماندار در مصاحبه ای با نیویورک تایمز ، وی NYCHA را به عنوان یکی از تفاوت های اصلی سیاست خود با اندرو کوئومو ذکر کرد.

او می گوید: “من فکر می کردم ما باید بیشتر با اداره مسکن شهر نیویورک کار می کردیم.” “من فکر می کنم هنوز فرصتی وجود دارد.” او گفت: “من دیدم که ارائه خانه امن به مردم چقدر نوآورانه است.”

صبح روز بعد در مصاحبه تلویزیونی با MSNBC ، او از “همه سرخوردگی مردم از مسکن عمومی که باید روی آنها تمرکز کنند” صحبت کرد. سپس روز پنجشنبه ، او به خبرنگاران گفت که “از NYCHA راضی نیست.” این اظهارات در پی یک رویداد مطبوعاتی در هارلم رخ داد که در آن وی رسما سناتور ایالت برایان بنیامین را به عنوان معاون فرماندار اعلام کرد. بنیامین به عنوان دومین فرد سیاه پوست که به عنوان ستوان فرماندار خدمت می کرد ، سابقه دفاع از NYCHA را دارد.

هوچول در مصاحبه با Errol Louis از NY1 ، که عصر پنجشنبه پخش شد ، اعلام کرد که یک گروه کاری به رهبری بنیامین برای شناسایی مشکلات NYCHA و تأمین بودجه فدرال و ایالتی لازم تشکیل می دهد.

او می گوید: “همه شایسته یک محیط پاک و ایمن هستند ، نه فقط یک سقف بالای سر.”

تمرکز هوچول بر NYCHA به طور قابل ملاحظه ای متفاوت از فرمانداران قبلی است ، که اغلب رویکردی عملی در مورد موسسات میزبان بیش از 400000 نیویورکی کم درآمد و طبقه متوسط ​​اتخاذ کرده اند. اگرچه تأمین مالی عملیاتی و سرمایه ای بیش از 300 توسعه NYCHA در درجه اول به عهده دولت فدرال بود ، این یارانه ها از سال 2000 کاهش یافته است. نیاز برآورده نشده به سرمایه

دو دهه گذشته برای ساکنان مسکن عمومی ، جایی که NYCHA یکی از بدترین صاحبخانه های شهر است ، با شکایت از گرمای نامناسب ، کپک و شرایط غیرانسانی زندگی ، سخت ترین شرایط بوده است. این همه گیری فقط بحران را تشدید کرده است. تعادل تعمیر افزایش یافت زیرا ساکنان مطلع شدند که آنها در خانه های خود محبوس شده اند. هوچول گفت: “این غفلت غم انگیز … در شهر نیویورک ، بزرگترین شهر روی کره زمین ، بی سابقه است.”

اما تعهد برای حمایت از NYCHA با خطرات سیاسی همراه است. به گفته نیکلاس بلوم ، نویسنده کتاب تاریخچه مسکن عمومی در شهر نیویورک ، تعداد کمی از فرمانداران از زمان هنری لمان در دهه 1930 میلادی مایل بوده اند نقش مهمی در موجودی مسکن عمومی شهر نیویورک ایفا کنند. اگرچه NYCHA یک نهاد مورد تأیید دولت است ، اما قوانین ایالتی از طریق انتصاب اعضای هیئت مدیره و رئیس به شهردار کنترل این موسسه را می دهد.

بلوم گفت: “داشتن NYCHA از جهات مختلف مسئولیت سیاسی دارد.” “او گفت که این سیستم وسیع است (مقامات مسکن شهر بزرگترین کشور در کشور است) و عمدتا ساکنان سیاه پوست و لاتین در چالش های ناشی از فقر هستند. وی افزود: نژادپرستی.

با این حال ، هوچول اولین کمپین خود را برای فرماندار آغاز می کند و به عنوان یک سیاستمدار سفیدپوست شمال باید از دادگاه ها شکایت کرده و درخواست تجدید نظر خود را برای رای دهندگان شهر نیویورک گسترش دهد. یک ابتکار تحت رهبری دولت که به بهبود چشم انداز مالی NYCHA و شرایط زندگی کمک می کند ، یک پیروزی بزرگ برای اولین فرماندار محسوب می شود.

صرف نظر از محاسبه سیاسی ، مقامات شهری و ایالتی و کارشناسان سیاست از تعهد وی در حمایت از سازمان های دردناک قدردانی کردند.

سخنگوی NYCHA بیانیه زیر را داد: “ما مشتاقانه منتظر همکاری با فرماندار کتی هوچول و دولتش در مورد موضوعات مربوط به NYCHA هستیم زیرا ما در حال بازسازی مسکن عمومی در شهر نیویورک هستیم. از توجه و حمایت فرماندار قدردانی می کنیم. او و او در هفته های آینده. امیدوارم گفتگو با تیم در

سناتور ایالتی برایان کاواناگ ، دموکرات ، که رئیس کمیته مسکن سنا است ، گفت که از اظهارات فرماندار “بسیار شگفت زده شده است”.

کاوانا گفت: “تغییرات زیادی می توان انجام داد و ما از علاقه استاندار به آنها صمیمانه استقبال می کنیم.”

یک تغییر تأثیرگذار که دولت می تواند ایجاد کند ، معرفی یارانه های معمول و رایج است. از سال 2015 ، قانونگذار ایالت تزریق وجوه سرمایه را تأیید کرده است ، اما نه به حدی که کارشناسان با توجه به وسعت نیازهای تعمیر آژانس کافی بدانند. کاوانا برآورد می کند که در حالی که قانونگذار ایالتی طی چند سال گذشته حدود 650 میلیون دلار کمک های سرمایه ای برای NYCHA تصویب کرده است ، همه این پول به شهر نیویورک تحویل داده نشده است.

کاوانا گاهی اوقات خواستار بودجه اضافی شده است ، اما در جریان مذاکرات بودجه با فرماندار سابق کوئومو ، این مبلغ “به شدت کاهش یافته یا مفقود شده است”.

ویکتور باخ ، سرپرست تحقیقات سیاست مسکن در انجمن خدمات جامعه (CSS) ، یک گروه تحقیقاتی در زمینه فقر ، گفت که به شهرها و ایالت ها توصیه کرده است که هر سال 1.5 میلیارد دلار در طول 10 سال برای رسیدگی به بحران تقاضای NYCHA کمک کنند.

بزرگترین ضربه ایالت در سال 1998 بود ، زمانی که فرماندار جمهوریخواه جورج پاتاکی یارانه های 15 مورد توسعه مسکن دولتی را متوقف کرد و سالانه 60 میلیون دلار کسری داشت و موقت بودجه عملیاتی در تمام سطوح از بین رفت. این زمانی بود که من نمی توانستم. بر اساس گزارش CSS ، دولت.

“پاتاکی نه تنها اهمیتی نمی داد ، بلکه بودجه NYCHA را تأمین می کرد.” گفت باخ

در سطح شهر ، شهردار مایکل بلومبرگ نیز از حمایت خود منصرف شد و به کمک های مالی شش توسعه شهری که منجر به کمبود سالانه 30 میلیون دلار NYCHA شد ، پایان داد.

در سال 2018 ، اندرو کوومو فرماندار دیوارهای حمام را در هنگام بازدید از خانه های اندرو جکسون در برانکس بررسی کرد.

در سال 2018 ، اندرو کوومو فرماندار دیوارهای حمام را در هنگام بازدید از خانه های اندرو جکسون در برانکس بررسی کرد.

فلش

در سال 2018 ، فرماندار اندرو کوومو دیوارهای حمام را در هنگام بازدید از خانه های اندرو جکسون در برانکس بررسی کرد.

ایمز Keivom/AP/Shutterstock

پس از رسوایی رنگ سربی که منجر به تحقیقات فدرال در سال 2018 شد ، کوئومو با مقامات مسکن عمومی وضعیت فوق العاده اعلام کرد. اگرچه به نظر می رسد این اقدام نشان می دهد که دولت تحت کنترل است ، اما درنهایت مشخص شد که از نظر مداخله دولت تأثیر چندانی ندارد. شهردار بیل دی بلازیو با عصبانیت خاطرنشان می کند که اقدامات کوئومو باعث شده است که شهر هزینه هایی را متحمل شود.

در واقع ، ماه ها بعد ، در پاسخ به تحقیقات فدرال ، به این شهر دستور داده شد که سالانه 1.2 میلیارد دلار در طول پنج سال بودجه اضافی به NYCHA اختصاص دهد. قبل از آن ، این شهر هیچ گونه تعهدی برای تأمین بودجه NYCHA به عنوان بخشی از بودجه خود نداشت ، اما تحت اداره Blasio این شهر نزدیک به 4 میلیارد دلار در NYCHA سرمایه گذاری کرد.

در همان زمان ، هوچول با یک سالمند NYCHA در هارلم دیدار می کرد. بنیامین حاضربا توجه به توییت خبرنگار دانشجویی که در آن حضور داشت ، او ارزیابی مسخره تری از سهم کومو در NYCHA ارائه کرد.

وقتی لورا فایر ، سخنگوی شهرداری در مورد نظرات اخیر هوچول از او س askedال کرد ، گفت: “ما مشتاقانه منتظر همکاری با هم هستیم. [her] این امر برای اطمینان از این است که NYCHA بودجه مورد نیاز برای رسیدگی به چندین دهه سرمایه گذاری کم در سطح ایالتی و فدرال را دارد. “

فایر افزود که مقامات شهری امیدوارند که با ایالت همکاری کنند تا قانون ایجاد صندوق حفاظت از مسکن عمومی را تصویب کنند.

طرفداران این تراست ، به رهبری NYCHA و دفتر شهردار ، مدعی هستند که این مدل به آژانس ها اجازه می دهد میلیاردها دلار از بودجه فدرال برای تعمیرات و تسریع در بازسازی ساختمانهای NYCHA را تأمین کنند.

با این حال ، از زمان اعمال آن در ماه مه ، این اقدام به دلیل مخالفت رهبران مستأجر NYCHA که با شک و تردید به اصلاحات پیشنهادی واکنش نشان داده اند ، از جمله مشارکت شهر در برنامه فدرال موسوم به تظاهرات کمک به اجاره (RAD) به تعویق افتاده است. مدیریت روزانه واحدها به توسعه دهندگان. با این حال ، طرح اعتماد تصریح می کند که خانه هایی که تحت اعتماد مورد نظر تبدیل شده اند همچنان تحت مالکیت و مدیریت مقامات مسکن هستند و از خصوصی سازی NYCHA اجتناب می کنند.

باخ ، تحلیلگر سیاست CSS استدلال می کند که هوچول می تواند از منبر خود برای حمایت از این طرح استفاده کند ، اما کاوانا ، یکی از حامیان این لایحه ، گفت که برای ایجاد اجماع بین ذینفعان به زمان بیشتری نیاز است. وی افزود: “برای ایجاد اعتماد در بین ساکنان NYCHA قبل از هرگونه تجدید ساختار اساسی ، به کار بیشتری نیاز است.” “این فقط در مورد پیشبرد خط پایان نیست.”

در عوض ، سناتور گفت که دوست دارد استاندار با قانونگذاران همکاری کند تا جریان سرمایه ای سالانه برای NYCHA از طریق برنامه بودجه پنج ساله سرمایه ایجاد کند ، که در حال حاضر در مراحل اولیه برنامه ریزی است.

در سطح فدرال ، مقامات منتخب و کارشناسان سیاست ، سرنوشت لایحه زیرساخت یک تریلیون دلاری رئیس جمهور جو بایدن ، که شامل 333 میلیارد دلار مسکن و حمل و نقل است را زیر نظر دارند. این لایحه که قبلاً به تصویب سنا رسیده است ، انتظار می رود تا پایان ماه سپتامبر در مجلس نمایندگان به رای گذاشته شود.

با این حال ، اکثر ناظران می گویند بودجه فدرال ناشی از این پیشنهاد تمام نیاز 40 میلیارد دلاری NYCHA را برآورده نمی کند. بایدن معاون رئیس جمهور سابق در ابتدا 40 میلیارد دلار پیشنهاد داد. همه آژانس های مسکن دولتی در سراسر کشور کاواناغ می گوید: “من فکر می کنم دولت باید با این فرض عمل کند که باید در سطح ایالت منابع لازم را پیدا کند.”

پیشنهاد فوری هوچول برای ایجاد یک گروه کاری دولتی دیگر برای حل یک مشکل طولانی مدت و پیچیده مانند NYCHA ، احتمالاً واکنش خفه کننده ای را برانگیخته است. اما بلوم ، مورخ مسکن عمومی ، گفت که هوچول با همدلی خود نسبت به ساکنین مسکن عمومی تشویق شده است ، که باعث تفاوت بسیار او با کوئومو شد.

او استدلال کرد که بخش دشوار “یافتن راهی برای جلب حمایت آلبانی از اصلاحات تغییر بازی” بود.



دیدگاهتان را بنویسید