نکات تحقیق کلمات کلیدی SEO برای مشاغل استودیو یوگا

سئو را می توان به 2 دسته اصلی تقسیم کرد – داخل صفحه و خارج از صفحه که به آنها سئو داخلی و خارج از سایت نیز می گویند. این مقاله بر روی سئو داخلی برای یک تجارت یوگا مانند یک استودیو یوگا تمرکز دارد تا کمپین بازاریابی برای یک تجارت یوگا را تقویت کند.

سئوی درون صفحه چیست؟

این مهم ترین عبارات جستجو را به درستی در هر صفحه از وب سایت شما قرار می دهد. به عبارات جستجوی مهم کلمات کلیدی نیز گفته می شود.

مهم است که وب سایت استودیو یوگا شما از کلمات کلیدی دقیقی استفاده کند که دانش آموزان بالقوه شما برای جستجوی خدمات یوگای مورد نظر خود استفاده می کنند. اگر وب سایت شما توسط افرادی پیدا شود که به وب سایت شما علاقه ای ندارند، پس بهترین عبارات جستجو را ندارید.

تحقیق کلیدواژه یک فرآیند پالایش است. هرگز کامل نیست. این یک کار ثابت است شما موفقیت را با نتایج اندازه گیری می کنید. نتایج تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما و درصد بازدیدکنندگانی است که با استودیوی یوگا شما تماس می گیرند.

کلمات کلیدی خوب برای کسب و کار یوگا چیست؟

یک نقطه شروع خوب برای تحقیق کلمات کلیدی برای یک استودیوی یوگا، فکر کردن به کلمات کلیدی مورد نیاز در 2 دسته است:

  • موقعیت مکانی شما: شهر شما، نزدیکترین شهر بزرگ، شهرهای اطراف، شهرستان، ایالت و هر نام جغرافیایی رایج دیگری که در منطقه شما استفاده می شود.
  • سبک های یوگای که آموزش می دهید: یین یوگا، هاتا یوگا، کندالینی، بیکرام و غیره.
  • خدمات عمومی: یوگا، مدیتیشن، تندرستی، تناسب اندام، یوگی، آموزش معلم یوگا و غیره.

به یاد داشته باشید که واژه کلیدواژه به یک اثر و عبارت واحد اشاره دارد.

بهترین کلمات کلیدی را کجا جستجو می کنید؟

گوگل ادوردز یک منبع تحقیقاتی رایگان برای کلمات کلیدی است. من همیشه از آن استفاده می کنم. این آسان، سریع و رایگان است. برای نتایج دقیق‌تر، مطمئن شوید که در قسمت «نوع مطابقت» در بالای ستون سمت راست (در صفحه نتایج جستجو) «دقیق» را انتخاب کنید. نتایج به شما نشان می دهد که چه تعداد جستجو برای بسیاری از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط انجام شده است.

شما می خواهید انواع جستجوها را امتحان کنید. برخی با شرایط جغرافیایی شما و برخی بدون. اگر عبارات اصطلاحات جغرافیایی جستجوهای ماهیانه بسیار کمی دارند (مثلاً 50) دلسرد نشوید. اگر عددی را نشان دهد، عالی است. به خاطر داشته باشید که برخی از عبارات جستجوی جغرافیایی (مثلاً “Bellingham Yin Yoga”) احتمالاً برای سبک یوگا شما رتبه بسیار خوبی خواهند داشت. این بدان معنی است که این 50 جستجو در آینده وب سایت شما را فهرست می کنند.

کلمات کلیدی را در کجای وب سایت خود قرار می دهید؟

کلمات کلیدی شما، از جمله عبارات، باید در عناوین و عناوین متا قرار داده شوند و در محتوای نوشتاری یک صفحه وب استفاده شوند. هر صفحه در وب سایت شما یک فرصت بهینه سازی است. فقط صفحه اصلی خود را بهینه نکنید. برای هر استودیو یوگا، باید بتوانید فهرستی از 50 تا 100 کلمه کلیدی/عبارات را تهیه کنید.

نکته اینجاست که هر صفحه وب در وب سایت شما نباید بیش از 2 تا 3 کلمه کلیدی داشته باشد. 1 اگر عبارت کلیدی شما 5 کلمه یا بیشتر باشد. این بدان معنی است که شما باید به طور روشمند برنامه ریزی کنید که کدام صفحات را در کدام عبارات کلیدی قرار دهید.

اکنون می توانید ببینید که چرا یک وبلاگ اینقدر ارزشمند است. شما می توانید به تعداد دلخواه پست جدید ایجاد کنید و هر پست را می توان برای یک عبارت کلیدواژه جدید بهینه کرد. به عنوان مثال، یک وب سایت 15 صفحه ای با یک وبلاگ 50 پستی را در نظر بگیرید. این وب سایت در مجموع دارای 65 صفحه وب می باشد. اگر هر صفحه (یک پست یک صفحه است) دارای 2 عبارت کلیدی باشد، آن صفحه برای 130 عبارت کلیدی بهینه شده است. بدون وبلاگ، صفحه را فقط می توان برای 30 عبارت کلیدی بهینه کرد.

این یک نمای کلی از روی صفحه است که به سئوی سایت برای یک شرکت یوگا معروف است. به یاد داشته باشید که سئو داخلی تنها بخشی از معادله سئو است. سئوی خارج از صفحه در ایجاد ترافیک باکیفیت به همان اندازه، اگر نه بیشتر از سئو داخلی، اهمیت دارد به وب سایت و وبلاگ شما

رژیم لاغری سریع