نکات آبرسانی تابستانی


آن لحظه است که از در خارج می شوید. حرارت.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان ها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج ماه های تابستان که تعریق زمان زیادی نمی برد. بنابراین ، بهترین چیست؟ زبان اشاره ، زبان اشاره ، زبان اشاره!

همه ما اهمیت حفظ آب بدن را در تابستان یا غیر آن می دانیم ، اما این اصل خود را تکرار می کند. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ضروری است.

هیدراته ماندن چیزی بیشتر از رفع تشنگی نیست. به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد ، نوشیدن آب باید بخشی منظم از زندگی روزمره ما باشد. همانطور که رودخانه ها به حفظ حیات در مناظر خشک کمک می کنند ، آب بدن ما را با مواد مغذی اصلی تأمین می کند ، چیزها را در سیستم ما حرکت می دهد و از اندام های حیاتی محافظت می کند.

حالا به این فکر کنید که فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توان خطر کم آبی بدن را کاهش داد؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر ساده است که حتی به کارهای روزمره خود فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب می تواند باعث کم آبی بدن حتی بدون ورزش شود. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و به تدریج در طول روز بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه ها دوری کنید. این نوشیدنی ها ممکن است طعم خوبی داشته باشند ، اما مایعات از دست رفته را جبران نمی کنند. در واقع ، شکر و نمک موجود در برخی نوشیدنی ها مایعات را از بافت شما خارج می کند. فقط آب ، فقط آب.

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ می گیریم آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید آن را با لیمو ، آهک ، توت یا خیار مزه دار کنید. طعم تازه ای دارد بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از غذاهای سرشار از آب لذت ببرید.
    محصولات تازه یک روش ارگانیک برای کمک به بدن شما برای هیدراته ماندن است و میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. اگر عرق می کنید ، آب بدن خود را دوباره تامین کنید.
    چه در خارج از منزل باشید و چه در حال ورزش هستید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت نوشیدنی را شروع کنید. حتی اگر در سالن ورزشی Corpus Christi با درجه حرارت تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند مایعات و الکترولیت های بدن شما را قبل از اینکه متوجه شوید ، تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

کار در فضای باز یا ورزش در داخل خانه می تواند باعث کم آبی بدن شود. حتی اگر تهویه مطبوع دارید. و این فقط یک محصول جانبی از گرمای تابستان نیست. کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن مایعات ضروری کافی برای عملکرد صحیح را ندارد. علائم خود را بشناسید تا بتوانید فوراً برای کمک تماس بگیرید.

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • کریک
  • تنفس سریع و پی در پی
  • ادرار نکنید

اگر این علائم را تجربه کردید ، از گرما اجتناب کنید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را دوباره تامین کنید. در موارد جدی ، با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببرید و در امنیت باشید. سپس شما را در ورزشگاه Corpus Christi ملاقات می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید