نحوه خواندن برچسب غذا – دوره های آشپزی در لندن


از قندهای پنهان و افزودنی های غذایی بد اجتناب کنید

درک برچسب های مواد غذایی و اطلاعات تغذیه ای روی بسته بندی می تواند گیج کننده باشد. تلاش برای رمزگشایی اینکه یک محصول حاوی چه مقدار شکر است یا اینکه آیا مواد تشکیل دهنده آن برای شما خوب است یا خیر، بسیاری از خریداران را متحیر می کند. قفسه‌های سوپرمارکت‌ها مملو از محصولاتی هستند که ادعا می‌کنند سالم هستند، اما واقعیت اغلب چیز دیگری است.

در این مقاله نکاتی را در مورد نحوه خواندن برچسب مواد غذایی و مواردی که باید مراقب آنها باشید به اشتراک می گذاریم. یاد بگیرید که چگونه برچسب تغذیه را با اطمینان بخوانید و دقیقا بدانید که چه چیزی می خرید.

آشنایی با برچسب های مواد غذایی

درک برچسب مواد غذایی هرگز مهم نبوده است. با بسیاری از محصولاتی که ادعا می‌کنند «بدون قند»، «طبیعی» و «یک جایگزین سالم» هستند، ضروری است که بازاریابی هوشمندانه را از معامله واقعی متمایز کنیم. تولید کنندگان مواد غذایی وظیفه خود را جلب توجه ما برای فروش محصولات خود به ما می کنند. ادعاهای شگفت انگیز تغذیه ای مانند “آلوهای بدون گلوتن” اغلب برای گمراه کردن خریداران و تشویق خرید به دلیل ادعای “سالم” مرتبط با محصول طراحی شده اند. برای کسانی که آگاه نیستند، همه آلوها بدون گلوتن هستند زیرا از گندم یا غلات به دست نمی آیند.



رژیم لاغری سریع