میله های جویدنی گرانولا – غذایی با احساس


اینها میله های گرانولای جویدنی با 5 ماده درست کردن آنها ساده است و در کمترین زمان با هم جمع می شوند! یک میان وعده یا صبحانه سالم و خوشمزه. اینها برای در حال حرکت عالی هستند و فقط یک راه آسان برای سوخت رسانی به بدن شما هستند!

من یک بار دیگر با Natural Delights که منبع GO TO من برای خرمای تازه و خوشمزه Medjool است، همکاری می کنم. من از خرمای آنها برای شیرین کردن طبیعی این گرانولا استفاده کردم که آنها را سالم و سرشار از مواد مغذی می کند!

من با خوردن بارهای گرانولا به صورت روزانه بزرگ شدم. من همیشه آنها را واقعا دوست داشتم و از چند سال پیش شروع به ساخت آنها در خانه کردم. من این ایده را دوست داشتم که بتوانم مواد تشکیل دهنده میله هایم را کنترل کنم و بتوانم از آجیل ها و مخلوط های مختلفی که اتفاقاً در دسترسم بود استفاده کنم. گاهی اوقات من فقط از بادام یا بادام هندی استفاده می کنم، اما مورد علاقه من در واقع ترکیبی از انواع مختلف مغزها است.

میله های گرانولای جویدنی روی بشقاب آبی

این ها به طور طبیعی با خرماهای Medjool شیرین می شوند! ما از یک غذاساز برای ایجاد خمیر از خرما استفاده می کنیم. خمیر خرما چیزی است که همه چیز را کنار هم نگه می دارد و به راحتی طعم شیرین لذیذی به آنها می دهد.

من دوست دارم یک دسته بزرگ از این ها درست کنم و بعد در فریزر نگه دارم. آنها به سرعت آب می شوند (من معمولاً آنها را کمی سفت می خورم اما هنوز طعم خوبی دارند – به خصوص در تابستان!) و خیلی بیشتر نگه می دارند (من آنها را به مدت 6 ماه در فریزر نگه می دارم).

موادی که برای تهیه گرانولا تهیه شده است: جو، خرما، شربت افرا، مخلوط آجیل و کره بادام زمینی

در اینجا 5 ماده ساده در این گرانولاهای سالم وجود دارد:

  1. خرمای تازه Medjool طبیعی دلپذیر (مورد علاقه من در تمام دوران!)
  2. جو از مد افتاده
  3. کره بادام زمینی (یا سایر مغزها / کره دانه های دلخواه)
  4. مخلوط (آجیل، دانه ها، چیپس شکلات، میوه های خشک و غیره)
  5. لمس شربت افرا
میله های گرانولای جویدنی روی بشقاب آبی

برای مخلوط کردن، من معمولاً از یک ترکیب تصادفی از هر چیزی که در حال حاضر در دست دارم استفاده می کنم. اما مورد علاقه من (همانطور که در تصویر است)، مخلوط 50/50 بادام هندی بوداده یا خام + بادام است که در آن حدود یک قاشق غذاخوری دانه چیا نیز مخلوط شده است.

من اینها را با شکلات چیپسی و انواع میوه های خشک نیز درست کرده ام (آلبالو یا کرن بری خشک در اینها بسیار خوب است!). همچنین می‌توانید آن‌ها را در شکلات فرو کنید که خوشمزه است اما وقتی سعی می‌کنید آنها را بخورید کمی آشفته‌تر می‌شوند. بنابراین اگر می خواهید این ها را با شکلات آغشته یا بریزید، این را در نظر داشته باشید.

میله های گرانولای جویدنی روی بشقاب آبی

خرمای مدجول واقعا یک غذای فوق العاده است و من عاشق ارزش غذایی و شیرینی آن هستم که به گرانولا اضافه می کند! در ترکیب با جو، آجیل و کره بادام زمینی، این میله‌ها بسیار سیرکننده هستند و انرژی خوبی را در بین وعده‌های غذایی ارائه می‌دهند. من یک طرفدار بزرگ هستم 🙂

اگر در نهایت این میله های گرانولا را درست می کنید، لطفاً به من بگویید که چگونه آنها را دوست دارید! فقط خیلی خوب!

و فراموش نکنید که خرماهای طبیعی دلچسب را انتخاب کنید! آنها مورد علاقه من در تمام دوران هستند و مدت ها حامی وبلاگ من هستند. وقتی مارک‌هایی را بررسی می‌کنید که غذا با احساس را ممکن می‌کنند، برای من واقعاً معنی دارد!

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این گرانولاهای جویدنی ساده هستند و فقط به 5 ماده نیاز دارند!


  • 1 فنجان خرما، بدون هسته*
  • 1 1/2 فنجان از جوهای قدیمی
  • 1/3 فنجان آجیل یا کره دانه (کره بادام زمینی معمولاً برای اینها استفاده می شود)
  • 2 قاشق غذاخوری شربت افرا یا عسل
  • 1 فنجان مخلوط (آجیل، دانه چیا، کشمش، زغال اخته خشک، دانه کتان، پپیتا، شکلات چیپسی، میوه خشک، نارگیل و غیره)، می تواند یک فنجان از 1 چیز مانند 1 فنجان بادام باشد یا می تواند مخلوط 1 فنجان باشد. از هر ترکیبی
  • اختیاری برای فرو بردن یا چکاندن: شکلات ذوب شده


  1. خرماها را داخل غذاساز بریزید و آنقدر هم بزنید تا به شکل خمیر درآیند. حدود یک دقیقه طول می کشد. توقف کنید تا در صورت نیاز کناره ها را خرد کنید.
  2. در یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط، کره آجیل و شربت افرا را با هم مخلوط کنید و مدام هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند. از روی حرارت بردارید.
  3. در همان کاسه با خمیر خرما، جو، 1 فنجان مخلوط و مخلوط کره بادام زمینی را با هم مخلوط کنید. مخلوط کنید تا کاملا ترکیب شوند.
  4. مخلوط را در یک ظرف 8×8 اینچی (یا اندازه مشابه) بریزید و محکم فشار دهید تا همه چیز خوب و فشرده شود. در یخچال یا فریزر بگذارید تا خودش را بگیرد و حدود یک ساعت خنک شود.
  5. به 8-10 نوار برش دهید و از آن لذت ببرید! توصیه می کنم باقیمانده ها را در یخچال (یا فریزر برای ماندگاری بیشتر) نگهداری کنید.

یادداشت

*حدود 30 دقیقه در آب داغ خیس کنید و اگر خرمای شما کمی قدیمی تر و خشک شده است آبکش کنید.

  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • زمان سرد شدن: 1 ساعت
  • دسته بندی: تنقلات، خوراک مختصر
  • روش: سرد شدن
  • غذا: آمریکایی

کلید واژه ها: میله های گرانولا وگان، بدون پخت گرانولا، نحوه درست کردن میله های گرانولا

رژیم لاغری سریع