موارد دلخواه جمعه – به پیاده روی خود دامن بزنید!


بیرون رفتن و پیاده روی یکشنبه خوب است. هنگام آماده شدن برای پیاده روی ، تهیه لباس مناسب در بالای لیست افراد قرار دارد ، اما از تهیه غذای خوب غافل نشوید!

با توجه به این که بسیاری از فعالیتهای داخل ساختمان در حال حاضر بسته و غیرقابل دسترسی است ، تعداد افرادی که برای پیاده روی آخر هفته به عقب می آیند و از در خارج می شوند افزایش زیادی یافته است. بنابراین ، برای موارد مورد علاقه جمعه این هفته ، ما فکر کردیم که برخی از موارد مورد علاقه شخصی خود را در مورد سوخت گیری برای سفر به اشتراک می گذاریم. آنها از عملی تا راحتی “دور از خانه” متغیر هستند.

در اینجا 5 مورد اصلی ما برای تقویت پیاده روی شما آورده شده است:

1. نوار پروتئین

نوارهای پروتئینی عالی هستند. آنها به شما انرژی می دهند تا بدون سیری ادامه دهید. آنها می توانند برای شروع سریع تا پایان ناهار مفید باشند ، زیرا می توانید آنها را در حال حرکت بخورید. مارک ها و طعم های زیادی از نوارهای پروتئینی در حال حاضر وجود دارد که مطمئناً آنهایی را پیدا خواهید کرد که فانتزی شما را قلقلک می دهد. در سطح عملی ، میله های پروتئینی دارای کربوهیدرات و پروتئین بالایی هستند و بنابراین سوخت و تغذیه بسیار م forثری برای بدن شما در طول یک پیاده روی طولانی فراهم می کنند. آنها همچنین کالری بالاتری دارند و بنابراین یک نوار کوچک که فضای بسیار کمی را اشغال می کند در تقویت شما در آن تپه ها و زمین های دشوار مثر است.

ما Clif Bars را توصیه می کنیم زیرا دارای طعم های متنوعی مانند چیپس شکلات ، موکا شکلات تلخ ، کره بادام زمینی و عسل با نمک دریا و بادام زمینی کارامل نمک دار هستند. آنها همچنین دارای ژل های انرژی زا هستند که در طعم های مختلف موجود هستند. حداکثر می توانید یکی را بردارید!

پیاده روی رایسی در اسلواکی

2. آب

تمام راه را آب کنید! به احتمال زیاد به آب بیشتری از آنچه فکر می کنید نیاز دارید. در طول پیاده روی احتمالاً زیاد عرق خواهید کرد و نمک و آب ضروری خود را از دست خواهید داد که باید در حین حرکت به راحتی آن را دوباره پر کنید. هیدراتاسیون خوب برای ماهیچه های پا نیز حیاتی است و از سفت شدن عضلات چهارسر در روز بعد جلوگیری می کند. ما معمولاً بسته به فاصله و ارتفاع حدود 1 تا 1.5 لیتر در طول پیاده روی می نوشیم. حمل یک بطری آب می تواند مشکل ساز باشد ، بنابراین توصیه می کنیم یک کیسه آب مناسب کوله پشتی خود داشته باشید. پشت شما صاف است ، بنابراین متوجه حمل آن نمی شوید. دریچه ای وجود دارد که دور کوله پشتی می پیچد تا به راحتی به آب برسد. این یکی از بهترین خریدهای ما است.

3. فلاسک چای یا قهوه

قطعاً برای گردشهای پاییزی یا زمستانی! این یکی از آن راحتی های ساده ای است که در پیاده روی در هوای سرد بسیار قدردانی خواهید کرد! یک بطری چای یا قهوه در تعطیلات ناهار شما را گرم می کند و شما را برای بقیه سفر شارژ می کند. من از فلاسک خلاء Vango استفاده می کنم. ارزان و شاد ، و کار را تمام می کند!

پیاده روی روی نان قندی

4. ساندویچ بزرگ و دلچسب

همراهی با فلاسک چای بهتر از یک ساندویچ دلپذیر است. اگر یک پیاده روی یک روزه دارید ، این امر به شما کمک می کند تا حرکت خود را حفظ کنید و داشتن سامبو مورد علاقه شما مطمئناً شما را در 1 یا 2 کیلومتر آخر روز تحت فشار قرار می دهد! نکته اصلی این است که یکی را داشته باشید که می دانید طعم آن را می خورید! باز هم ، این غذای راحت است. به یاد دارم که در طول یک سفر سال نو ، ما ساندویچ هایی را برای شام کریسمس آماده کردیم که کاملاً پر بود! عالی بود یکی دیگر از گزینه های من پنیر و بادام زمینی است. بله ، درست شنیده اید! بادام زمینی نصف دوم پیاده روی شما را تامین می کند ، به من اعتماد کنید!

5. گینس و تایتو!

این یک شرط اساسی برای هر گشتی است که ما می زنیم – ما همیشه یک تور را با یک پیمانه گینس و یک بسته Tayto در یک میخانه دنج به پایان می بریم! و اگر به اندازه کافی آب بسته بندی نکرده اید ، مطمئناً تشنه هستید !!

موارد دلخواه جمعه - به پیاده روی خود دامن بزنید!
یک پیمانه گینس و یک بسته تایتو

دیدگاهتان را بنویسید