مدیریت خستگی سلامتی – غلبه بر موانع قدیمی

ذهن مایل است، اما جسم ضعیف است. آیا کسی می تواند با این ضرب المثل قدیمی ارتباط برقرار کند؟ شما می خواهید تصمیمات مربوط به سلامتی خود را بهبود ببخشید، اما چیزی در راه است. در اینجا چند ابزار وجود دارد که شما را از موانع گذشته عبور می دهد.

اولاً در مسیرهای زندگی گیر نکنید.

اغلب افراد به دلیل عدم برنامه ریزی یا شرایط غیرقابل کنترلی که آنها را در حالت “بقا” قرار می دهد، عادت های بدی می گیرند. وقتی در حالت بقا هستید، پذیرای ایده ها یا تغییرات جدید نخواهید بود. آنها فقط تلاش می کنند تا سر خود را بالای آب نگه دارند.

مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که وضعیت بهتر می‌شود، اما شما همچنان در ذهنیت بقای «فقط وجود» باقی می‌مانید. شما مانند زمانی که به سختی موفق به انجام آن شده اید زندگی می کنید. حتی اگر می توانستید بیشتر یا بهتر انجام دهید، عادت های قدیمی آنقدر راحت شده اند که به نظر نمی رسد از عادت های آشنا و آشنا خارج شوید.

وقت آن است که از شر آن خلاص شوید! شما باید دائماً وضعیت خود را ارزیابی و تغییر دهید تا با آن همراه شوید. جستجوی کمک از بیرون می تواند انتقال به موقعیت جدید زندگی شما را آسان کند.

دوم، مسئولیت شرایط فعلی خود را بپذیرید.

وقت آن است که از ناله و سرزنش دست بردارید. مسئولیت پذیری شخصی برای پیشرفت ضروری است. بهانه ها فقط موانعی هستند که رشد را متوقف می کنند.

هنگامی که دلایل اصلی مشکلات سلامتی خود را درک کردید، می توانید شروع به رسیدگی به آنها کنید. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، هر بار که سعی می کنید سالم تغییر کنید، محکوم به مبارزه با همان نبردها خواهید بود. پذیرش به شما قدرت می‌دهد تا به جلو بروید و بر شکست‌های قبلی خود غلبه کنید.

این اشتباهات گذشته به درس هایی تبدیل می شوند که به شما امکان می دهند از گذشته خود فراتر بروید و به آینده الهی خود بروید. فرصت های بزرگ زیادی در انتظار شما هستند که مسئولیت شخصی خود را بر عهده می گیرید. برای جستجوی آنها آماده باشید.

سوم، در نبرد ذهنی پیروز شوید.

نبرد برآمدگی اغلب بیشتر نبرد ذهن است تا بدن. اگر تمایلی به ایجاد تغییرات کوچک و مداوم در سبک زندگی ندارید، در دراز مدت به موفقیتی که می خواهید نخواهید رسید. زندگی آن چیزی است که شما از آن می سازید. شما باید انرژی داشته باشید که هر روز از آن لذت ببرید.

بودن در کنار مردم بدخلق و پرورش دادن، لذتی ندارد. آنها دائماً در مورد آنچه که نمی توانند داشته باشند، نمی خواهند و باید انجام دهند صحبت می کنند. این رفتار مغز را روی غذا و طعمه نگه می دارد!

به یاد داشته باشید که آنچه افکار خود را روی آن متمرکز می کنید همان چیزی است که به سمت خود می کشید. همیشه روی چیزهای خوبی که اضافه می کنید تمرکز کنید، نه چیزهایی که کم می کنید. وقتی برای اضافه کردن چیزهای خوب وقت می گذارید، چیزهای منفی اهمیت کمتری پیدا می کنند. به چیزی که به آن فکر می کنید فکر کنید.

وقت آن است که چرخ قضاوت را ترک کنید. خودگویی منفی مداوم (گفتگوی درونی) منجر به احساس شکست می شود، زیرا شما آنطور که فکر می کنید «باید» زندگی نمی کنید. این منجر به ناامیدی مداوم می شود و از پیشرفت جلوگیری می کند. یاد بگیرید که اشتباهات را ببخشید و در فرصت بعدی آنها را اصلاح کنید. بهبود رفاه یک تجربه ذهنی و جسمی است.

چهارم، پایگاه پشتیبانی خود را بسازید.

اطراف خود را با چیزها و افرادی احاطه کنید که از سبک زندگی جدید شما حمایت می کنند. از خرید مجلات غذایی با دستور العمل های چسبنده، مدل های لاغر و داستان هایی در مورد چگونگی کاهش وزن 20 پوندی در دو هفته خودداری کنید. مغز خود را با ایده هایی پر کنید که از سرمایه گذاری های جدید شما حمایت می کنند.

داستان‌های موفقیت افراد واقعی که این کار را به درستی انجام می‌دهند و تمرین‌ها و دستور العمل‌های سالم، سبک زندگی جدید شما را تقویت می‌کند و باعث نمی‌شود که هوس آنچه را که تصمیم به تغییر آن دارید، داشته باشید. گروه هایی مانند اولین مکان، مراقب وزن، و TOPS (به طور معقول وزن کم کنید) مفید هستند زیرا حمایت، تشویق و مسئولیت پذیری را ارائه می دهند. آنها سبک زندگی شما را تقویت می کنند و محلی از اجتماع را برای افراد همفکر فراهم می کنند.

یک مربی سلامت یا متخصص مشابه نیز می تواند پشتیبانی و راهنمایی لازم را ارائه دهد. داشتن یک شبکه اجتماعی فعال سالم است و از پایبندی طولانی مدت پشتیبانی می کند. همچنین عادات و رفتارهای اجتماعی را تقویت می کند.

هنگامی که بین بدن، ذهن و روح خود ارتباط قوی ایجاد می کنید، شانس موفقیت شما افزایش می یابد. غلبه بر اشتباهات گذشته شخصیت را تقویت می کند و پایبندی طولانی مدت را بهبود می بخشد. از آنجا که شما جایگزین را درک می کنید، برای یک سبک زندگی سالم ارزش قائل هستید.

رژیم لاغری سریع