ما به خود می بالیم که در “بانکداری حضوری” شماره یک هستیم.


کسب مقام اول "خدمات بانکی حضوری" افتخار ماست

بانک پاسارگاد در نهمین جشنواره برندهای مورد علاقه مصرف کنندگان با کسب رتبه اول بانک محبوب در بخش «خدمات بانکی چهره به چهره» موفق به کسب موفقیت در تمامی بخش های نظرسنجی شد.


راحله شهرابی، مدیر روابط عمومی و مدیریت بانک پاسارگاد: این بانک با تکیه بر فرهنگ غنی پاسارگاد و به طور مستمر به شناسایی و تامین نیازهای مشتریان سیستم بانکی و همچنین با تکیه بر دانش جوانان. کشور ما همواره در تلاش است تا در بخش های مختلف به توسعه کشور کمک کند.اقتصاد، تولید، آموزش و … اقدامات ارزنده ای انجام داده است. بانک پاسارگاد با گذر از شعار “حق با مشتری” و عینیت بخشیدن به این باور که “مشتری جوهره بانک است” توانسته است خدمات گسترده بانکی را ارائه دهد و رضایت و احترام مشتری را همواره سرلوحه کار خود قرار دهد. . دریافت اولین دور «خدمات بانکی حضوری» به انتخاب مردم عزیز و مخاطبین محترم نظام بانکی کشورمان نشان از اعتماد و رضایت صمیمانه مشتریان از خدمات این بانک دارد.


جشنواره برند مورد علاقه مصرف کنندگان که هر ساله توسط انجمن حمایت از مصرف کنندگان در قالب نظرسنجی عمومی برگزار می شود، امسال نیز طبق روال هشت سال اخیر انتخاب برند محبوب به بینندگان و کاربران کالا سپرده شد. و خدمات، و بنابراین مصرف کنندگان خدمات و استفاده از محصول را بر اساس تجربه خود دریافت کردند تا نظر شما را در مورد نام های تجاری درج کنند.


در مراسم اختتامیه این جشنواره که در سالن کنفرانس یازدهم امیرداد 1401 سدوسایما برگزار شد، بانک پاسارگاد در بخش بانکداری همراه، بانکداری اینترنتی و برنامه های پرداخت (پای پاد) مقام اول را کسب کرد و در بخش «بانکداری مستقیم» نیز رتبه اول را کسب کرد. بخش خدمات”. به یک نام تجاری تبدیل شد.



انتهای پست/