لاک پشت های گیاهی با اسپند یا گردو – تغذیه کلی جونز


پرش به دستور غذای چاپی

این لاک‌پشت‌های وگان، کسانی را که هیچ سرنخی از وگان بودن دستور غذا نداشتند، شگفت‌زده کرده‌اند. با این حال، من مطمئن هستم که هر کسی که لبنیات ندارد، اما در یک نقطه از طعم یک لاک پشت خوب یا کارامل لذت برده است، حتی بیشتر از آن متحیر خواهد شد!
کارامل با روکش شکلاتی وگان

لاک پشت های وگان به عنوان خوراکی های تعطیلات یا سوخت قبل از تمرین

این لاک پشت های گیاهی هدیه مناسبی برای تعطیلات برای دوستان، خانواده و همسایگان شما هستند. کافی است چند کیسه و روبان مخصوص تعطیلات را بردارید تا پس از خنک شدن آنها را بسته بندی کنید و یک خوراکی خانگی بی دردسر برای به اشتراک گذاشتن خواهید داشت. آنها همچنین برای روز ولنتاین عالی هستند، و اگر نگران آلرژی به آجیل در کلاس های بچه های خود یا هر شخص دیگری هستید که قصد دارید با آنها به اشتراک بگذارید، می توانند مانند کارامل های شکلاتی درست شوند. چیزی که واقعاً جالب است این است که از نظر مواد تشکیل دهنده و مواد مغذی، آنها واقعاً شبیه به آن هستند نیش انرژی {یا اینها ترافل ها} بنابراین حتی می توانید از آنها برای سوخت قبل از تمرین لذت ببرید!
لاک پشت های وگان بدون شکر

مواد تشکیل دهنده لاک پشت وگان

این دستور غذای 4 ماده ای نمی تواند ساده تر باشد – تمام چیزی که نیاز دارید خرما، شکلات تلخ، نمک و آجیل است. خرما شیرینی کامل و بافت کاراملی جویدنی را که میل می کنید را فراهم می کند. حتما یک برند شکلات چیپسی بدون لبنیات مانند Enjoy Life را برای گیاهخواری انتخاب کنید. در مورد آجیل، شما می توانید از هر نوع استفاده کنید، اما من نصف گردو یا گردو را توصیه می کنم (یا اگر آلرژی نگران کننده است، همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید آجیل را به طور کلی کنار بگذارید). این لاک‌پشت‌های وگان نیز بدون گلوتن هستند و برای طیف وسیعی از نیازهای غذایی عالی هستند.

یادداشت های دستور غذا

من عاشق کمی ادویه در غذاها و دسرها هستم، اما افزودن کاین کاملا اختیاری است. اگر آن را کنار گذاشتید، دارچین یا سایر ادویه‌هایی که از آن لذت می‌برید را با شکلات جایگزین کنید. حتی می توانید زغال اخته خشک یا دانه های انار را برای لاک پشت های وگان میوه ای اضافه کنید.
غذاساز یا مخلوط کن پر سرعت خود را بگیرید!

لاک پشت وگان

لاک پشت های وگان

ساختن این لاک‌پشت‌های وگان 4 ماده‌ای ساده‌تر نیست و برای یک غذای تعطیلات یا میان‌وعده قبل از تمرین مناسب هستند.

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 5 دقیقه

زمان خنک شدن 30 دقیقه

دوره دسر، میان وعده

غذا آمریکایی

  • 1 پوند خرمای نرم مدجول حفره دار
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 12-16 اسپند یا نصف گردو
  • 2/3 فنجان چیپس شکلات تیره (یا مشابه) 85 درصد بدون لبنیات
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل هندی (اختیاری)
  • خرما را در یک غذاساز یا مخلوط کن با کیفیت بالا به مدت 20 تا 40 ثانیه بپزید تا زمانی که شروع به تشکیل توپ کند.

  • کناره های آن را با یک کاردک لاستیکی بشویید و بگذارید حداقل 20 دقیقه در یخچال خنک شود.

  • یک دیگ دوتایی روی اجاق گاز خود ایجاد کنید تا شکلات ذوب شود.
  • پس از ذوب شدن، 1/2-1 قاشق غذاخوری خرما را بردارید تا به شکل توپ در بیاید و یک گردو را روی آن فشار دهید.

  • کاغذ مومی را روی یک صفحه کوکی کوچک یا بشقاب قرار دهید.

  • در شکلات آغشته کنید و با یک کاردک لاستیکی کوچک یا قاشق، مطمئن شوید که شکلات کل مخلوط خرما را پوشانده است.

  • هر کدام را روی کاغذ مومی قرار دهید و بعد از اینکه همه آنها را با شکلات پوشانید، بگذارید 5 تا 10 دقیقه قبل از سرو در یخچال بماند.

رژیم لاغری سریع