فولاد مبارکه همواره درک درستی از شرایط بازار و مشتریان داشته است


فولاد مبارکه همواره درک درستی از شرایط بازار و مشتریان داشته است

رئیس انجمن سازندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران که به همراه جمعی از اعضای هیئت مدیره و کارگزاران این سازمان به فولاد مبارکه سفر کرده و با مدیران فروش و بازاریابی فولاد مبارکه دیدار و گفتگو کرد، گفت: فولاد مبارکه همواره شناخت خوبی از شرایط بازار داشته و دارد. مشتریان آن


به گزارش ایلنا، حامد ضیاج با اشاره به تعامل سازنده فولاد مبارکه و انجان، گفت: نه تنها در این شرایط با کاهش قیمت ها مواجه هستیم، بلکه در همه شرایط تلاش کرده ایم مشکلات را با گفت و گو مدیریت و حل کنیم. و تعامل متقابل فرهنگ سازمانی فولاد مبارکه به گونه ای نیست که این شرکت تنها منافع خود را در نظر بگیرد و نسبت به مشکلات صنایع پایین دستی بی تفاوت باشد.


وی با تاکید بر اینکه اگر امکان خرید از یک مرحله از اعضای انجمن سلب شود، قطعا تولیدکننده اصلی متضرر می شود، گفت: بنابراین تلاش می کنیم هم شرایط تولید را فراهم کنیم و هم باید تلاش کنیم تا به بهترین شرایط برسیم. مصرف کنندگان بالادستی و پایین دستی، میانی و نهایی با پیش بینی اقتصادی موثر و درک صحیح از تولید، بازار و مشتری.


حامد ضیایی ادامه داد: این انجمن با توجه به کار تشکیلاتی شکل گرفت که مطمئنا برای کل گروه صنفی و مشتریان هر صنف و همچنین زنجیره تولید فولاد بالادستی و پایین دستی با هدف ایجاد همدلی و همفکری مثمر ثمر خواهد بود. جمع آوری نظرات و حرکت به سمت یک کار جمعی. در این راستا انجمن زیر نظر اتاق بازرگانی ایران که مجلس بخش خصوصی است تأسیس شد و معتقدیم نجات اقتصاد کشور از طریق اتاق بازرگانی امکان پذیر خواهد بود. به این ترتیب باید از کارآفرینی دولت کاسته شود و از طریق اتاق‌های بازرگانی ایران و اتاق‌های استانی و شهرستانی اختیارات اقتصادی به بخش خصوصی واگذار شود.


رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران، بابیان اینکه زیرمجموعه این انجمن دارای 600 کارخانه تولید سازه‌های فولادی در ایران است، ادامه داد: بسیاری از اعضا با ظرفیت تقریبی صادرات به کشورهای منطقه را بر عهده دارند. 4 میلیون تن


وی از ظرفیت اشتغال حدود 40 تا 50 هزار نفر در این حوزه خبر داد و با اشاره به اهمیت تولید محصولات باکیفیت در حوزه ساختمانی تصریح کرد: انجمن از دیرباز توجه ویژه ای به این موضوع داشته است. از این رو سال هاست که کار صنعت ساختمان و ساختمان توسعه یافته و در این راستا در تمامی کارخانه ها واحدهای طراحی و کنترل کیفیت ایجاد شده است. البته ما با جامعه مشاوران طراحی و مهندسی و جامعه علمی فولادسازی نیز درگیر شده ایم. در همین راستا از شرکت فولاد مبارکه برای شرکت در همایش آبان ماه دعوت به عمل آورده ایم.


ضیایی در خصوص نتایج نشست انجمن سازندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران با مدیران فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اظهار داشت: جلسه خوبی بود و مدیران فروش داخلی فولاد مبارکه هوشمندانه و منطقی به خواسته‌های اعضای انجمن گوش دادند. و مقرر شد راهکارهای پیشنهادی تکمیل و اعمال شود.


بررسی اعطای اعتبار به مشتریان فولاد و کاهش عرضه کالا در بورس کالا


محمد تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه نیز در خصوص اهمیت و نتایج این جلسه گفت: این نشست با هدف ارتقای ارتباط مشتریان فولاد مبارکه و سازه های فلزی، بهبود تعامل با فولاد مبارکه و انجمن سازه های فلزی برگزار شد. ، ارتقاء سطح کیفی محصولات فولاد مبارکه و جلب مشتری هنوز ماست.


محمد تاجمیر ریاحی از مطالب مفید و کاربردی که در این جلسه مطرح شد خبر داد و گفت: یکی از این موارد استفاده از محصولات با کیفیت در سازه های فلزی بود که در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و شرکت را به یافتن راهکارهای موثر در این زمینه تشویق کرد. از کیفیت محصول توسعه .پیگیری و اجرا در زمینه سازه های فلزی برای استفاده از سازه های مستحکمتر و سبکتر در ساخت و ساز ساختمان. لذا در این راستا نیازها و انتظارات انجمن شناسایی شد و امیدواریم فولاد مبارکه بتواند این انتظارات را به بهترین نحو برآورده کند.


وی با تاکید بر اینکه افت شدید قیمت ها در بازار و یافتن راهکارهای مناسب برای برون رفت از این شرایط اهمیت برقراری تعامل بیشتر فولاد مبارکه و انجمن با سایر مشتریان را دوچندان کرده است، گفت: در پایان این جلسه پیشنهاداتی برای اعطای اعطا ارائه شد. زمان بیشتر. وام مدت دار به مشتریان فولاد و کاهش عرضه تولید در بورس کالا مطرح شد و مقرر شد فولاد مبارکه با هماهنگی وزارت حراست این موارد را اجرایی کند.




انتهای پست/