فنجان بیکن و تخم مرغ (کتو، کامل 30، پالئو) · هوس های فصلی


اگر از رژیم کتو یا Whole30 پیروی می کنید، این فنجان های بیکن و تخم مرغ برای شما مناسب است. آنها سرشار از پروتئین هستند و خوردن آنها در سفر آسان است. {بدون گلوتن، پالئو، کل 30، کم کربوهیدرات، کتو}

فنجان های تخم مرغ سرخپوشان در یک بشقاب آبی با پیازچه سبز

من با این کتو بیکن و فنجان های تخم مرغی وسواس زیادی دارم. من آنها را چندین بار در حال حاضر درست کردم و بیکن خود را کامل کردم تا ترد شود.

درست کردن آن‌ها بسیار آسان است و می‌توان آن‌ها را در یخچال یا فریزر برای چند روز صبحانه سالم و سرشار از پروتئین در حین حرکت نگهداری کرد.

هابی این فنجان های بیکن و تخم مرغ را در ماشین در رفت و آمد طولانی خود به DC می برد.

به صبحانه‌های بیشتری نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید…

فنجان های بیکن در قالب مافین

بچه ها اینها را دوست دارند زیرا آنها بسیار بامزه هستند. گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که همان غذا را در یک کاغذ بسته بندی متفاوت قرار دهید و دوباره علاقه مند شوید. آنها پیازچه ها را برمی دارند (بالاخره سبز هستند) و من چدار رنده شده را به سر آنها اضافه می کنم.

همچنین می‌توانید تخم‌مرغ‌ها را کمی هم بزنید و با سبزیجات مخلوط کنید، اما بعد از آن بیشتر حالت کیش پیدا می‌کند و آن یوغ زرد زیبا را از دست می‌دهد. بالاخره ما اول با چشم می خوریم!

این مافین تابه بیکن و فنجان تخم مرغ برای صبحانه روز مادر یا صبحانه در رختخواب عالی هستند. راهنمایی، بچه ها.

تنوع زیادی وجود دارد، برخی از آنها با نان در کف و سبزیجات مخلوط شده در آن وجود دارد، اما من خودم را مستقیم نگه داشتم. با خیال راحت آنها را تنظیم کنید تا برای دسته شما جذاب تر باشند.

ابتدا بیکن را حدود 8 دقیقه می پزم سپس در قالب مافین می گذارم. نمی خواهید کاملا پخته شود تا در فر ترد شود.

برش های بیکن در قالب مافین

طرز تهیه لیوان بیکن و تخم مرغ

  1. هر سوراخ را با یک تخم مرغ بزرگ پر کنید.
فنجان های بیکن تخم مرغ های شکسته در قالب مافین

2. مقداری پیازچه خرد شده را روی آن بریزید و بپزید.

فنجان های تخم مرغ کتو در یک بشقاب آبی با یک پارچه ظرف

امیدوارم شما هم مثل ما اینها را دوست داشته باشید زیرا آنها…

  • پر از پروتئین
  • whole30 تایید شده، پالئو، بدون گلوتن و کتو
  • شور و خوش طعم
  • قابل حمل
  • مناسب برای تهیه غذای هفتگی

به دنبال دستور العمل های بیشتر کتو هستید؟

در اینجا آنچه خوانندگان در مورد اینها می گویند …

“اوه من اینها خوشمزه هستند! آسان پیزی! امروز صبح آنها را امتحان کردم. با انگشتان خود مثل مافین بخورید. فقط گاز بگیرید. با این یکی آن را از پارک توپ بیرون بیاورید. ما آنها را دوست داشتیم. من کمی خرد شده گذاشتم. پنیر ته آن قبل از شکستن تخم‌مرغ‌ها و سپس کمی نمک و فلفل روی آن قرار داده شود. درست کردن آن لذت بخش است. اشتراک گذاری!”

از شری

اگر این دستور را درست می کنید، نظر خود را به من بگویید! خوشحال می‌شوم اگر بتوانید رتبه‌بندی ستاره‌ای ★ و نظری در زیر اضافه کنید. حتما من را در اینستاگرام، پینترست و فیس بوک نیز دنبال کنید!

[web_stories_embed url=”https://www.seasonalcravings.com/web-stories/bacon-and-egg-cups/” title=”Bacon and Egg Cups” poster=”” width=”360″ height=”600″ align=”none”]

لیوان بیکن و تخم مرغ

لیوان بیکن و تخم مرغ

صبحانه آماده غذایی عالی که پر از پروتئین و قابل حمل است.

چاپ
سنجاق
نرخ

دوره: صبحانه

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 25 دقایق

زمان کل: 35 دقایق

خدمات: 12

کالری: 155کیلو کالری

عناصر

  • 12 تخم مرغ های بزرگ
  • 12 قطعات بیکن (در صورت لزوم پالئو تایید شده است)
  • 1 قاشق سوپخوری پیازچه خرد شده
  • نمک و فلفل

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 400 درجه گرم کنید.

  • بیکن را حدود 8-10 دقیقه بپزید. در حالی که هنوز قابل انعطاف است، ترد نیست، آن را از ماهیتابه خارج کنید. روی دستمال کاغذی خنک کنید.

  • قالب های مافین خود را چرب کنید.

  • یک تکه بیکن را در هر سوراخ قرار دهید، آن را به دور آن بپیچید تا کناره ها را خط بکشید. در هر سوراخ تخم مرغ ها را بشکنید. روی آن را با پیازچه خرد شده بریزید. نمک و فلفل برای چشیدن.

  • حدود 12-15 دقیقه یا تا زمانی که بیکن ترد شود بپزید. از نزدیک تماشا کنید.

تغذیه

کالری: 155کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 1g | پروتئین: 8g | چربی: 13g | چربی های اشباع شده: 4g | کلسترول: 178میلی گرم | سدیم: 208میلی گرم | پتاسیم: 104میلی گرم | قند: 1g | ویتامین A: 246IU | کلسیم: 26میلی گرم | اهن: 1میلی گرم

برگرفته از I Quit Sugar.



رژیم لاغری سریع