شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد


شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات به مناسبت دنیای نابینایان ایران منتشر شد.


به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات، صد و چهل و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به مدیرمسئول امیرعباس تگی پور و سردبیر علی ورامینی صادر شد و این ماهنامه را به سیزدهمین سال فعالیت خود رساند. . دو موضوع مهم برای مدیریت ارتباطات در این موضوع وجود دارد که در ادامه به اختصار به آنها می پردازیم.


برای کسانی که می بینند، معنای نابینایی این است که دست بر چشم بگذارند و نابینایی را تجربه کنند. اما این حقیقت نابینایی نیست. دنیای نامرئی با تجربه چند لحظه و چند دقیقه بستن چشم ها فرق دارد. انسان به هر شرایط جسمی حتی نابینایی عادت می کند. نابینایی مادرزادی، بدون درک دنیای دیگر، و افراد دوراندیش اغلب دنیای خود را دوباره تعریف می کنند و با شرایط جدید سازگار می شوند.


اکثر نابینایان اصلاً خود را معیوب نمی دانند. چیزی که بیشتر از ندیدن آنها را آزار می دهد رنج است. جامعه توسعه یافته روابط خود را با نابینایان به گونه ای تنظیم می کند که نابینا تفاوتی بین خود و دیگران نمی بیند، یعنی سیستم تعامل او با جامعه به گونه ای است که نابینایی او منجر به انزوا و طرد از جامعه نمی شود.


شماره اصلی ماهنامه مدیریت ارتباطات 145 به این موضوع می پردازد و شامل یادداشت ها، بحث ها و میزگردهایی درباره دنیای کور ارتباطات و چالش هایی است که در مواجهه با جامعه با آن مواجه هستند.


توجه تزئینی به ضرورت


در دسترس بودن چند سالی است که در ادبیات تجاری و حتی خدمات دولتی ایران شنیده می شود. با این حال، این کافی نیست، زیرا با ظهور فناوری، زندگی روزمره به طور فزاینده ای به دنیای دیجیتال وابسته می شود. گسترش پلتفرم‌ها، ناپدید شدن رقبای سنتی و حتی انحصارات فناوری توجه روزافزونی را به خود جلب کرده است. دیگر نمی توان سرنوشت مقرون به صرفه بودن را به رقابت در بازار واگذار کرد. در واقع، تمرکز باید از دستورالعمل های تزئینی به دستورالعمل های اجباری تغییر کند.


در این شماره صاحب نظران و نویسندگانی چون بابک زمانی، امیرحسن موسوی، مسعود زمانی، معصومه تقی زادگان، اشکان کسکایی، مصطفی سلیمانی، امیرحسین جلالی، منصور ساعی، علیرضا مقدسی، مسعود سپهر، ن. ماریا بهریان، ن. ماریا….


صاحب این ماهنامه موسسه مطبوعاتی حلقه ایده آل می باشد. مدیر مسئول: امیرعباس تقی پور، تدوین: علی ورامینی، سردبیر: حسن نمک دوست تهرانی، محسن آزموده، آرمین هاشمی، ابوالفضل رجبی، مسعود شاهرخسانی و فرهنگ حمد، بهبهار، طراح جلد: جلیل نوربخشی طراح تنها گراف، .


صد و چهل و پنجمین شماره ماهانه مدیریت ارتباطات را می توانید در فروشگاه دیجی کالا یا نسخه الکترونیکی تمامی شماره ها را از گیرندگان و طاقچه ها خریداری کنید. علاقه مندان برای کپی برداری فیزیکی و یا دریافت اشتراک می توانند با شماره 02188356436 تماس بگیرند.


انتهای پست/