سلامت جسمانی چیست؟

سلامت جسمانی تجربه واقعی یک پاشو و برو دیگر یک بهار در قدم تو. این احساس نشاط و انرژی است که در بدن شما می درخشد. این زندگی در زیپ و ذوق احساس زنده بودن و ارتباط است. سلامت جسمانی با سلامت جسمانی آغاز می شود. این احساس کلی رفاه را تقویت می کند. سلامت جسمانی تجربه کامل بدن از سرزندگی است که به عنوان یک فرآیند مداوم رشد و حفظ سلامت شما پرورش می یابد.

سلامت جسمانی عبارت است از:

– لذت بردن از لذت بدنی که برای شما سالم است.

– توانایی کشف فیزیکی کاری که از شما الهام گرفته شده است.

– تجربه سلامت در هر سطحی از توانایی بدنی که دارید.

– زندگی و تنفس در سلامتی کل بدن.

پرورش این احساس الف به قدمت بپر یعنی مسئولیت پذیری. بدن شما منحصر به شماست. فقط شما می توانید به خوبی از آن مراقبت کنید. به منحصر به فرد بودن و نیازهای بدن خود احترام بگذارید. کارهایی را که برای ارتقای سلامت بدن خود لازم است انجام دهید:

– رشد عادات سالم جدید که سلامت شما را افزایش می دهد.

– غنای ارتباط بدن و ذهن خود را تجربه کنید.

سلامت جسمانی بخشی از یک زنجیره سلامتی است. داره قدم برمیداره یک قدم کوچک اینجا، یک قدم کوچک آنجا در طول این پیوستار. وقتی صحبت از تندرستی و سلامتی شما به میان می‌آید، قدم‌های کوچک تأثیرات بزرگی ایجاد می‌کنند.

نکات کاهش استرس می تواند به شما کمک کند تغییر وضعیت دهید. یک لحظه وقت بگذارید. در اینجا نکته ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا سلامت جسمانی بیشتری را کشف کرده و تجربه کنید. همچنین می تواند در ترکیب با سایر تکنیک های کاهش درد و استرس که برای شما طنین انداز است استفاده شود.

با خودت صادق باش. به آنچه می دانید برای بهبود سلامت جسمانی خود باید انجام دهید فکر کنید. شما به یک تکه کاغذ و ابزار نوشتن مورد علاقه خود نیاز دارید.

1. باز باشید. یک نفس عمیق بکش. و بگذار صداقتت جاری شود.

2. فهرستی از کارهایی که می دانید برای بهبود سلامت جسمانی باید انجام دهید تهیه کنید.

3. لیست خود را به مراحل کوچک و واقعی قابل مدیریت تقسیم کنید. وقت خود را صرف کنید.

4. به لیست خود نگاه کنید. تصدیق کنید که با این کار گامی در مسیر سالم تری برداشته اید.

5. برای یک مرحله دیگر آماده هستید؟ یک مورد را از لیست خود انتخاب کنید. همونی که برایش آماده ای چه یکی کاری که می توانید انجام دهید تا گامی کوچک در جهت سلامت جسمانی خود بردارید؟

6. این یک کار را انجام دهید. و به انجام آن ادامه دهید: برنامه ای ایجاد کنید که از شما پشتیبانی کند و پیشرفت شما را پیگیری کند.

7. آفرین! فهرستی تهیه کردی و قدم دیگری برداشتی.

8. در صورت نیاز این تمرین را تکرار کنید.

تغییر با آگاهی از آنچه در آن به حمایت نیاز دارید شروع می شود. مراقب خود باشید. امروز قدم دیگری در انقلاب سلامتی خود بردارید. به یاد داشته باشید: قدم های کوچک اثرات بزرگی ایجاد می کنند. سلامت جسمانی خود را برای شادابی، نشاط، زیپ و شور و نشاط تجدید کنید.

رژیم لاغری سریع