سفر چگونه صنعت مد را تغییر می دهد

پاسخ به این سوال که “سفر چگونه صنعت مد را تغییر می دهد” ساده است!

وقتی یک توریست آسیایی با موقعیت اجتماعی و اقتصادی بالا به ایالات متحده می رود و لوازم مد خریداری می کند. آنها بازار بین المللی را با خود می آورند. وقتی توجه برندهای مد برتر را جلب می کنند، نیازهای خود را توسط آن برندها تامین می کنند. همین برندها با مشاهده تأثیر افزایش گردشگری، شروع به ایجاد کمپین های بازاریابی منحصر به فردی کرده اند که خریداران بین المللی خود را ارائه می دهند. آنها معاملات ویژه، خریداران شخصی یا حتی یک مترجم زبان را برای کمک به رشد بازار در کشورشان به مردم ارائه می دهند. بنابراین در این مقاله قصد داریم در مورد این موضوع به تفصیل صحبت کنیم!

صنعت سفر و رسانه های اجتماعی در حال تغییر صنعت مد هستند:

امروزه این که بتوانید از طریق اینترنت به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید بیش از هر چیز دیگری مهم است!

اگر برندی موفق به انجام این کار نشد، شاهد کاهش شدید فروش باشید. این می تواند از طریق رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال یا تجارت الکترونیک باشد، اما انقلاب جدید صنعت مد این است که برند شما در اینترنت چقدر شهرت دارد. مدل‌ها، هنرمندان آرایش، تهیه‌کننده‌ها و استایلیست‌ها بیشتر برای تأثیرگذاری بر رسانه‌های اجتماعی استخدام می‌شوند تا استعدادشان. هر چه تعداد فالوورها در اینستاگرام یا توییتر بیشتر باشد، برند شما فروش بیشتری خواهد داشت. این فرمول جدیدی است که در حال تغییر شکل صنعت مد است.

برندهایی که هنوز به سبک بازاریابی سنتی پایبند هستند، ارتباط خود را در صنعت و فروش خود از دست داده اند. از هر چهار خریدار، سه نفر پس از دیدن محصولات یک برند یا شنیدن در مورد آن، به صورت آنلاین تمایل به خرید آن دارند. رسانه های اجتماعی صنعت مد را متحول می کنند زیرا اکنون مردم می خواهند آنچه را که از طریق اسنپ چت یا توییت آنلاین می خرند، به طور مستقیم تجربه کنند. اگر مصرف کننده برند مورد نظر خود را به صورت آنلاین پیدا نکند، به سراغ برند بزرگ بعدی می رود که آنلاین است و خواسته های خود را برآورده می کند.

امروزه، موقعیت اجتماعی افراد به جای جیمی چوسی که می پوشد یا کیفی که حمل می کند، به وسیله سفرها و تجربیات زیاد آنها تعیین می شود. همه چیز در مورد ماجراجویی های مجلل در کشورهای خارجی است و نه اینکه چقدر برای ساعت یا لباس خود خرج می کنید. وقفه‌ای در صنعت مد رخ داده است که باعث تغییر در نحوه انجام کارها در حال حاضر شده است. طراحان و برندها در سراسر جهان در تلاشند تا خود را اصلاح کنند تا بتوانند با روندهای جمعیتی جدید سازگار شوند. به این ترتیب است که سفر صنعت مد را تغییر می دهد. گردشگران چینی در سال 2015 تقریباً رکورد 229 میلیارد دلاری خرید اقلام گران قیمت را انجام دادند. اما با موج جدید ترجیح مقاصد بر کالاهای مجلل، برندها شروع به انطباق با همین روند کردند. آنها اکنون در تلاشند تا با بازاریابی کمپین های خود به گونه ای که “تجربه” مورد نظر مردم را بدست آورند، به مناطق مختلف جهان دست یابند. اینها تنها بخشی از راه هایی هستند که سفرهای سطح بالا به صنعت مد تغییر شکل می دهند!

برندهای جدید هتل در حال تغییر صنعت سفر هستند:

امروزه با ظهور مسافران در هر صنعتی، این به یک روند جدید برای شرکت های بزرگ هتلداری تبدیل شده است که انواع جدیدی را در کسب و کار هتلداری عرضه کنند. آنها در حال تغییر نام تجاری هتل های موجود با مجموعه های جدید هستند. این به یک استراتژی تجاری جدید تبدیل شده است که در آن طرح‌های جذاب، جزئیات پیچیده در منوها، آثار هنری چشمگیر و تاکید بر فرهنگ‌های محلی به شما ارائه می‌دهند. این برندهای جدید هتل راهی جدید برای تجربه اقامت در هتل ارائه می دهند. همه آنها وعده منحصر به فرد بودن را می دهند در حالی که با کیفیت و خدمات خود سازگار هستند. در زیر لیستی از چنین هتل هایی وجود دارد که سعی کرده اند ترکیبی از کیفیت قابل اعتماد و تجربیات منحصر به فرد را در کنار هم قرار دهند.

AC Hotels by Marriott:

آنها مجموعه‌ای از هتل‌ها هستند که بر طراحی متمرکز شده‌اند و چنین هتل‌هایی اتاق‌های استراحت پر انرژی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. آنها در فرانسه، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا و اخیراً در نیواورلئان مستقر شدند. این عمدتا برای مسافرانی است که می خواهند در هتل های Cosmopolitan در شهرها اقامت کنند.

سایبان هیلتون:

آنها جذابیت های ساختمان های نوساز و بازسازی شده را با هم ترکیب کرده اند. طرح های آنها به صورت محلی تحت تأثیر قرار گرفته و اهمیت درجه یک دارند. آنها همچنین برای حضور در محله های Pearl District در اورگان، پورتلند، ایتاکا کامانز در ایالت نیویورک و مرکز شهر نشویل ثبت نام کرده اند. اساساً برای مسافرانی است که مایلند اوقاتی آرام داشته باشند، آبجو امتحان کنند و فعالیت های آرامش بخش داشته باشند.

هتل ها و استراحتگاه های کوردیس:

آنها مجموعه ای از هتل های مجلل با معماری و طراحی استثنایی توسط گروه هتلداری Langham هستند. آنها اخیراً افتتاحیه خود را در تابستان امسال در The Langham Place Mongkok، هنگ کنگ برگزار خواهند کرد. آنها همچنین قصد دارند در چین، نیویورک، سانفرانسیسکو، میامی، سنگاپور، دبی، بانکوک، بالی، سریلانکا، لس آنجلس، لندن و اورلاندو افتتاح شوند. این برای مسافرانی در نظر گرفته شده است که برای کسب و کار دور هستند اما می خواهند کمی تجمل نیز داشته باشند!

مجموعه Curio از هیلتون:

اینها مجموعه ای از هتل های پنج و چهار ستاره با کیفیت های منحصر به فرد در سراسر جهان هستند. هتل های متصل به Curio شامل مکان هایی مانند SLS لاس وگاس است. هایلند، دالاس؛ هتل فرانکلین، چپل هیل، کارولینای شمالی؛ پراویدنس بیلتمور، رود آیلند؛ و Diplomat Resort and Spa Hollywood، فلوریدا. بعدی در پورتلند، اورگان خواهد بود. ساراسوتا، فلوریدا؛ هیوستون و دوحه قطر این برای مسافران تجاری در نظر گرفته شده است که خواهان تجمل هیلتون در کنار منحصر به فرد بودن لوکس هستند.

حتی هتل ها:

این هتل ها، توسط گروه هتل های اینتر کانتیننتال، ساخته شده اند تا سلامت و تندرستی را در ذهن داشته باشند. تشک های یوگا در داخل اتاق شما، غذاهای ارگانیک و تازه و غیره ارائه می دهند. مکان آنها در حال حاضر در راکویل، مریلند و نورواک، کانکتیکات است. به زودی در مناطق Midtown East، Midtown West و Brooklyn در نیویورک افتتاح خواهد شد. این هتل‌ها برای آن دسته از افراد با سطح بالای IHG هستند که ترجیح می‌دهند در یک مکان بی‌نظیر نباشند و انتظار لوکس و راحتی معمول را داشته باشند.

هتل های فارغ التحصیلان:

اینها قطعات شیک و غیرمعمولی از املاک هستند که پناهگاهی برای خانواده و اساتیدی که از کالج ها بازدید می کنند فراهم می کند. آنها را در Graduate Tempe، Arizona، و Graduate Athens در نزدیکی دانشگاه جورجیا یافت می شود. آنها به زودی در آکسفورد، می سی سی پی افتتاح خواهند شد. مدیسون، WI؛ لینکلن، نبراسکا؛ و شارلوتزویل، ویرجینیا. این یک ارتقاء قطعی از هتل های با خدمات ضعیف است!

رژیم لاغری سریع