سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)، پاسخی به چالش های ارتباطی تجاری


سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)، پاسخی به چالش های ارتباطی تجاری




یک سازمان بزرگ با تعداد زیادی کارمند را در نظر بگیرید. تصور کنید این کارمندان در نقاط مختلف شهر و در شعب مختلف پراکنده هستند یا در مناطق حاشیه شهر مشغول به کار هستند. به نظر شما راه برقراری ارتباط پایدار و باکیفیت بین این نوع کارمندان تجاری چیست؟ کارکنانی که در خارج از شهر یا در مناطق کوهستانی کار می کنند چگونه می توانند با یکدیگر و همچنین با دفتر مرکزی خود ارتباط برقرار کنند؟


اینها مشکلاتی است که بسیاری از شرکت ها با آن مواجه هستند و یکی از مشکلات اصلی این سازمان ها یافتن راه حل مناسب است. آنها معمولاً به دنبال راه حلی هستند که بتواند ارتباطات پایدار و باکیفیت را در مناطق جغرافیایی سخت یا محیط های کاری بزرگ تضمین کند.



یکی از مجموعه هایی که به این معضل پرداخته و راه حلی برای آن تدوین و اجرا کرده است، راهکارهای سازمانی ایرانسل است. سازمانی Solutions، Enterprise Mobile (MVPN) خود را توسعه و پیاده سازی کرده است و نیازهای شرکت های دولتی را آزمایش می کند. این سرویس توانسته است به سازمان ها در توسعه ارتباطات داخلی در بخش های مختلف از جمله پزشکی، بانکی، کشاورزی، صنعت نفت و پتروشیمی، برق و … کمک کند.


اما این راه حل چیست و ارزش افزوده واقعی برای سازمان ها چیست؟ برای آشنایی بیشتر با این سرویس با پاسخ به این سوال شما را همراهی می کنیم.




موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)


موبایل شرکتی ایرانسل راه حلی است که بر اساس کیت سیم کارت شرکتی ایرانسل فعال می شود. با استفاده از این سرویس، مدیران و کارکنان می توانند در هر جایی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از تلفن داخلی تلفن همراه خود نهایت استفاده را ببرند. با استفاده از این راهکار، شرکت ها می توانند با پرداخت حق اشتراک ماهانه برای هر سیم کارت، امکان تماس رایگان و نامحدود را برای کارکنان خود فراهم کنند.


ایران 2


با استفاده از این سرویس، سازمان ها می توانند با استفاده از اپلیکیشن سازمان ایرانسل I، میزان مصرف سیم کارت، جزئیات صورتحساب و پرداخت شرکت خود را رصد کنند و همچنین فعالیت های اضافی خرید بسته و صورتحساب را انجام دهند.


فرض کنید برای شرکتی کار می کنید که از سرویس MVPN استفاده می کند. در این مجموعه می توانید بدون پرداخت هزینه به مدیران و همکاران، سیم کارت شرکتی ایرانسل را بر روی تلفن همراه یا تلفن همراه عرضه شده شرکت و داخل و خارج از شرکت نصب کنید. خودت زنگ بزن


از طرفی در هر نقطه از شبکه ایرانسل می توانید از تماس های با کیفیت و بدون وقفه لذت ببرید. به عنوان مثال در بسیاری از مناطق کوهستانی اطراف تهران که مشکل آنتن دهی موبایل دارند، می توانید به راحتی با تلفن همراه شرکتی ایرانسل تماس بگیرید و با همکاران در ارتباط باشید.


نمونه عینی آن بیمارستان مسیح دانشوری است که به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی دارآباد تهران با مشکل پوشش ضعیف شبکه تلفن همراه مواجه بود. اما مسئولان بیمارستان با خرید 280 سیم کارت شرکتی ایرانسل، سرویس موبایل شرکتی را معرفی کردند و توانستند کیفیت ارتباطات داخلی خود را به حد مطلوبی برسانند.


اما مزایای دستگاه های تلفن همراه سازمانی به این موارد محدود نمی شود. برای بررسی ویژگی های این سرویس با ما همراه باشید.


ایران 3



مزایای موبایل سازمانی ایرانسل


  • کاهش هزینه تماس


همانطور که گفته شد در این سرویس با پرداخت حق اشتراک ماهانه برای هر سیم کارت، تماس تلفنی با کارکنان رایگان و نامحدود است. البته از این طریق سازمان ها می توانند در تماس های گروهی خود نیز از تخفیف برخوردار شوند.


  • افزایش سرعت تماس با شماره های کوتاه و سریال


هنگام فعال سازی سرویس موبایل شرکتی، هر کارمند یک کد کوتاه 3 یا 4 رقمی (مانند یک شماره داخلی) دریافت می کند و در اسرع وقت این کدها را شماره گیری می کند. به این ترتیب ارتباطات داخلی سریعتر می شود. ضمناً این کدها به صورت سریال به هر شرکت اختصاص داده می شود. این باعث می شود که کارمندان راحت تر آنها را به خاطر بسپارند.


  • امکان اتصال سیم کارت فعلی کارمند به شبکه تلفن همراه شرکت


با استفاده از این سرویس، کارکنان این امکان را دارند که سیم کارت های شخصی خود را به شبکه داخلی متصل کرده و با شماره خود از تمامی امکانات و شرایط خدمات تلفن همراه شرکتی استفاده کنند.


  • امکان تهیه بسته های اینترنتی یک شرکت بر روی پلتفرم MVPN


سرویس موبایل این شرکت همچنین به شرکت ها این امکان را می دهد که بسته های اینترنتی را روی سیم کارت های این شرکت فعال کنند. به گفته مدیران شرکت توسعه و نوآوری بانک شهر، وجود این بسته های اینترنتی به ویژه در زمان دورکاری، نگرانی کارکنان را در مورد هزینه، کیفیت و پایداری اینترنت خارج از شرکت کاهش می دهد.




یکی از ویژگی های کلیدی سرویس موبایل شرکتی ایرانسل، پشتیبانی قوی از آن است که به سازمان ها این امکان را می دهد تا سوالات و مشکلات خود را به صورت شبانه روزی با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند و راه حلی برای مشکلات خود بیابند.



همانطور که از تجربه شرکت ها و مجتمع های صنعتی برمی آید، موبایل سازمانی ایرانسل تاکنون توانسته است نیاز شرکت ها را در زمینه ارتباطات داخلی برآورده کند. این موضوع را تجربه سازمان هایی مانند شرکت عمران و نوآوری شهر نیز تایید می کند.


اگر به فکر ارتقای کیفیت ارتباطات سازمانی کارکنان شرکت خود هستید، برای آشنایی بیشتر با این راه حل به وب سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل مراجعه کنید.





انتهای پیام/