سال نو برای سلامتی بهتر


سال جدید همیشه با تصمیمات جدید و میل به خود بهتر همراه است. این که آیا کمی تکان خوردید یا تکان خوردید ، ما می خواستیم به شما بگوییم که ما به شما ایمان داریم. پرش به یک روال یا رژیم جدید همیشه آسان نیست ، اما شما آن را دریافت کرده اید. برای شروع بهبود خود به عادات کوچکی نیاز است ، و ما قبلاً این قدم را امسال برداشته ایم. با نزدیک شدن به اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: راه رفتن! شما دارید سال جدید را درست شروع می کنید.

برچسب گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بود.NS همانطور که گلوتن در سال های اخیر بر غذاها و فرهنگ پاپ ما غلبه داشته است ، گلوتن همیشه در اطراف بوده است. کشف اخیر تأثیر آن ، به ویژه بر روی افراد مبتلا به آلرژی است. ما می خواهیم این ماه بیشتر در مورد گلوتن بیاموزیم تا به شما کمک کنیم بدانید گلوتن چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام عمومی پروتئینی است که در گندم یافت می شود (گندم ، دوروم ، امر ، سمولینا ، اسپلینا ، فارو ، گراهام ، گندم KAMUT® kolasan and aincorn) ، چاودار ، جو و تریتیکاله. گندم و ترکیبی از چاودار است. . “* در اصل ، گلوتن به غذا کمک می کند تا شکل خود را حفظ کند. این ماده به عنوان چسبی عمل می کند که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

*https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

FC 1 15 گلوتن

گلوتن در کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. گلوتن عمدتا در گندم و برخی دیگر از موارد ذکر شده در بالا یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگه داشتن غذاهای دیگر مانند موارد زیر استفاده کرد:

  • سوپ
  • ماکارونی
  • سریال
  • سس
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی جایگزین های سالم تر ، جو دوسر ، می توانند به گلوتن آلوده شوند ، که ممکن است برای افراد مبتلا به آلرژی مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش شدید به گلوتن دارند. بیماری سلیاک در واقع یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افراد مبتلا به سلیاک واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • نفخ و گاز
  • قولنج
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

برخی از افراد ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند ، اما برخی دیگر بیماری سلیاک ندارند. به احتمال زیاد علت آلرژی به گندم یا جو است ، نه خود گلوتن. در صورت مشکوک بودن به حساسیت ، پزشک خود را با خبر کنید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن با هم اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد در صورت نداشتن بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم ، اجتناب از گلوتن می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد.

اما شما هاروارد نیستید. همه افراد متفاوت هستند و ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، اما خوب است خودتان تشخیص دهید که چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر سلیاک هستید و حساسیت ندارید اما متوجه شده اید که رژیم غذایی محدود به گلوتن احساس خوبی به شما می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

با نزدیک شدن به سال جدید ، می خواستم انواع سبک های ورزشی را پیشنهاد کنم و تمام انرژی خود را صرف آن کنم. در این ماه ، ما بر عادت های کوچک سالم تمرکز می کنیم که می توانید برای شروع قوی و ادامه کار خوب در طول سال اتخاذ کنید.

عادت سالم 1: ورزش هوازی

آیا تا به حال سعی کرده اید پس از بالا رفتن از پله ها یا رفتن به صندوق پستی و برگشتن ، صدای خش خش را مخفی کنید؟ این ممکن است به دلیل ظرفیت هوازی پایین بدن باشد. نشان داده شده است که فعالیت قلب و عروق (قلب) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری به بدن منتقل می شود. این همچنین به شما کمک می کند تا از پله ها ، تپه ها و سایر اهداف تناسب اندام پیروز شوید.

پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا سایر ورزش های هوازی در 30 دقیقه نیز می تواند مفید باشد.

  • تقویت قلب و ماهیچه ها
  • انحراف (آیا تا به حال نام بازی Runner’s High را شنیده اید؟)
  • کمکم کن بخوابم
  • و بیشتر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

برای دریافت مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد ، نیازی به تمرین برای Strongman® ندارید. در حقیقت ، وقتی مقدار زیادی چربی بدون چربی بدن دارید (به عضله مراجعه کنید) می توانید کالری بیشتری بسوزانید تا زمانی که به تنهایی ورزش هوازی انجام می دهید. اگر می خواهید آن وزن آزاردهنده را از دست بدهید یا کشش خود را افزایش دهید ، تمرینات با وزنه عالی برای برنامه تناسب اندام شما است. با یک تیم اختصاصی برای حفظ وزن ما جارو برقی، بنابراین می توانید تمرکز بیشتری بر تمرینات خود داشته باشید.

می توانید شروع را کوچک شروع کنید و به تدریج افزایش دهید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • ایجاد قدرت
  • افزایش انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت می کند
  • خیلی بیشتر!

عادت سالم 3: درس

کلاس های تناسب اندام عالی هستند زیرا به هر سلیقه ای پاسخ می دهند. مهم نیست که در باشگاه چه می گذرد ، مطمئناً کلاس های گروهی پیدا خواهید کرد که از آنها لذت خواهید برد. اگر کارهایی را که هنگام ورزش انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید! و چون ما قوانین سخت گیرانه ای را برای حفظ شما رعایت می کنیم امن تر، می توانید با اطمینان در کلاس ها شرکت کنید.

کلاسهای گروهی علاوه بر کمک به بهبود سلامتی ، می توانند به شما کمک کنند:

  • برای رژیم گرفتن
  • مسئول
  • دوست شدن
  • کیلومترهای بیشتری را طی کنید. یا شخص تماس

با استفاده از برنامه FC یا با مراجعه آنلاین به Fitnessconnection.com/classes/ کلاس هایی را که می توانید در باشگاه بدنسازی یا در خانه بگذرانید پیدا کنید.

عادت سالم 4: ماشین های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های تهدید کننده در ورزشگاه چگونه می توانند باشند. شما نمی خواهید با نگه داشتن کسی یا عقب نشینی به عقب ، خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای تیم Fitness Connection کمک بخواهید. پس از همه ، دستگاه دوست شما است. برای اینکه ما بلندتر در محدوده فاصله اجتماعی بیشتر بین ماشین ها ، می توانید تناسب اندام و سلامت خود را حفظ کنید.

دستگاههای بدنسازی ما علاوه بر مشخص کردن ماهیچه های خاص ، می توانند به شما کمک کنند:

  • زمان ورزش را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • استرس مفاصل را کاهش می دهد
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

عضو ارجاع

هر ماه می خواهیم به یک عضو خاص که شیوه زندگی Fitness Connection را در بر می گیرد و ما را قوی نگه می دارد ، سلام کنیم. اگر برای اولین بار است که به ورزشگاه می روید ، از Bryce در آدرسredcon_bryceb برای دیدن چند نمونه دینامیت از کارهایی که برای عضله سازی و استفاده از دستگاه باید انجام دهید ، دیدن کنید.

FC JAN Red Corn Brycepp کپی

این دوست پویا برای ورزش ، یک علاقه مندان مشتاق است که همیشه به جنبه های روشن نگاه می کند و هیچ روزی را از دست نمی دهد. او از به اشتراک گذاشتن توصیه های تجاری و لبخند در کنار حس مد ورزش خود لذت می برد.

بریس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید تا نکات و الهامات دستگاه را به اشتراک بگذارید.

یک برنامه برای این وجود دارد!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیک شدن شما به سفر تناسب اندام است.

ما دوستان خود را به باشگاه می بریم ، بنابراین برنامه ما همچنین دارای ویژگی های جالب مهمان است:

  • تعویض کارت 5 روزه رایگان
  • مشاهده برنامه کلاس ها
  • دسترسی به FC @ Home
  • ثبت نام کن

برنامه را امروز بارگیری کنید!

عالیه.

2021 اینجاست! ما قبلاً به طور جدی وارد سال جدید شده ایم و امیدواریم این قطعنامه را تکان دهید. فراموش نکنید که برای خود وقت بگذارید و روی آنچه واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، بهتر است گام های کوچکی بردارید. ما همیشه اینجا هستیم تا از شما در سفر حمایت کنیم. امکانات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر و آماده برای شما برای ورود و شروع به کار است. ما می خواهیم شما را ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید