رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

امروزه چربی شکم در اکثر افراد وجود دارد و چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و به بدن آسیبی نمی رساند ، اما بیش از میزان مجاز آسیب های زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

مقداری چربی فقط زیر پوست است. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که چربی شکم را سفت کرده و شکم را متورم می کند.

پهلوها اغلب همراه با شکم شروع به افزایش وزن می کنند و مشکل دوچندان می شود. بنابراین لازم است قبل از انجام هرگونه روش شیمیایی مضر یا لاغری سریع شکم بدون ورزش یا ورزش ، علت چاقی شکمی را بشناسید و از چاقی جلوگیری کنید. به

رژیم غذایی برای از بین بردن چربی شکم

غذا در رژیم غذایی نباید به طور طبیعی بدن را از انواع غذاهای مفید محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای نازک شدن شکم و پهلو ، خوردن تمام مواد مفید و جایگزینی غذاهای مفید با غذاهای فرآوری شده مضر و کم مصرف.

در ادامه به معرفی و بررسی مواد غذایی برای از بین بردن چربی شکم می پردازیم.

نوع چربی

  • تری گلیسیریدها در خون گردش می کنند.
  • همانطور که از نامش پیداست ، این چربی زیر جلدی زیر پوست است.
  • چربی احشایی به عنوان چربی شکمی که در زیر عضلات شکم قرار دارد خطرناک است.

علل چاقی شکمی

دلایل متعددی برای چاقی شکمی وجود دارد ، از جمله:

  • سیگار کشیدن
  • اواخر عصر
  • مصرف غذای پرچرب
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • نوشیدنی های گازدار بخورید
  • وعده های غذایی زیاد
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنم؟

بسیاری از مردم با خود می گویند که به چاق بودن اهمیت نمی دهند و فکر می کنند این زیباست ، به آنچه من می خواهم اهمیت می دهند و مردم برای من ارزش قائل نیستند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چربی تا زمانی که خوب نباشد خوب است ” به بدن آسیب نمی رساند ، در غیر این صورت هزینه دارد. این هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و چربی احشایی که در شکم ظاهر می شود باید بسیار جدی گرفته شود زیرا می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به تمام اندام ها برسد و می تواند تهدیدی جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به انجام و نبایدها ، از جمله رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول عملی سوق می دهد.

از آنجا که مردان بیشتر از زنان چربی احشایی را از شکم و پهلو جذب می کنند ، جنسیت نیز عامل مهمی در لاغری شکم است.

تمریناتی برای لاغری شکم

اگر هر روز این تمرینات را انجام دهید و برای سوزاندن چربی شکم از یک رژیم پیروی کنید ، انواع مختلفی از تمرینات لاغری شکم وجود دارد.

بسیاری از ورزشها مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

با این حال ، این روزها ، بسیاری از افراد امروز مشغول هستند و وقت ورزش ندارند ، بنابراین من چند تمرین کاهش وزن را به شما آموزش می دهم که می توانید در خانه انجام دهید.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه ورود خوبی برای افراد است. هر روز 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد ، که با گذشت زمان در حالی که شکم شما کوچک می شود ، بهبود می یابد.

نازک شدن شکم با تردمیل معادل راه رفتن است و راه رفتن روی تردمیل به مدت 20-30 دقیقه در روز کافی است.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در طول 12 هفته چربی احشایی قابل توجهی را تجربه کردند.

بنابراین ، شما باید پیاده روی را در برنامه خود قرار دهید تا به نتایج دلخواه برسید.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را تمرین دهید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی وجود دارند که می توانند چربی شکم را بسوزانند ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است ، غدد عروقی بدن را فعال کرده و باعث چربی سوزی می شود.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز با آزادسازی سلول های چربی شکم با موادی به نام کاتچین ، ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کنند.

برای کاهش سریع وزن بدون ورزش صبحانه بنوشید.

اگر میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم خود را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. اکنون ما با شیر سروکار داریم ، ماده مغذی که هر سه را می خورد.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا مطمئن شوید بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت می کند. کلسیم کافی سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد تا کالری بیشتری بسوزاند و وزن کم کند.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید. تعویض میان وعده های خود از چای به شیر می تواند سلامت و کاهش وزن را برای شما به ارمغان بیاورد.

شکم و پهلوها را با زنجبیل از دست دهید

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای نازک شدن شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. کالری زنجبیل محدود است و می توان آن را به همراه غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم شما را افزایش می دهد و نوشیدن آن با چای ، لیمو و عسل علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی می تواند متابولیسم شما را نیز افزایش دهد. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد.

کاهش غذای شور

از نمک و غذاهای شور در رژیم غذایی خود اجتناب کنید ، زیرا نمک به هیدراته نگه داشتن بدن شما کمک می کند و معده شما را متورم می کند.

خوردن غذای تند

وقتی غذای تند می خورید ، متابولیسم شما افزایش می یابد ، بنابراین چربی و کالری بیشتری می سوزانید و وزن کم می کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم غذایی اولیه رژیم غذایی است که گرسنه نباشد. هنگامی که از رژیم غذایی ای استفاده می کنید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر می کند زمان قحطی است ، بنابراین کالری ذخیره نمی کند و نمی سوزاند ، که منجر به چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب با تنظیم سطح قند خون و تحریک آنزیم های چربی سوز ، گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

توصیه می شود روز را با سرکه سیب شروع کنید تا هضم یکنواخت در طول روز تضمین شود.

سرکه سیب یک محرک بزرگ صفراوی است و می تواند سطح pH معده را متعادل کرده و به شکمی صاف برسد.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی بنوشید.

میوه

مطالعات نشان داده است افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل و کیوی از جمله میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان مانند پنی سیلین (ترکیبی که مانع تولید چربی می شود) هستند.

استرس خود را کاهش دهید

استرس باعث ترشح هورمون هایی می شود که تعادل بدن و عادات غذایی را مختل می کند و میل به غذاهای شیرین و شور را افزایش می دهد.

بزن و فرار کن

نعناع به سرعت غذا را هضم می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ ، که در اثر تجمع چربی در شکم به دلیل عدم هضم مناسب غذا ایجاد می شود ، کمک می کند.

گیاهانی مانند نعناع سم زدای قوی هستند ، به ویژه به پردازش و حذف چربی از معده کمک می کنند.

گودوسر

اگر صبحانه بلغور جو دوسر می خورید ، تا ناهار پر انرژی خواهید بود و نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما افزایش می یابد و وزن شما کاهش می یابد.

کنجد

کنجد دارای طبیعت گرم است ، بنابراین چربی های شکم را می سوزاند و وزن خود را کاهش می دهد.به

دانه های سیاه

از سیاه دانه غافل نشوید زیرا تأثیرات مفید زیادی بر سوزاندن و کاهش چربی شکم و چربی شکم دارد.

درخت میخک

میخک تاثیر خوبی بر رژیم غذایی دارد ، بنابراین آنها را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی استفاده کنید.

آجیل

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که می تواند به کاهش کلسترول و کاهش وزن کمک کند.

باید بدانیم که همه نوع غذای کاهش وزن نباید چربی روزانه ما را کاهش دهد ، زیرا بدن ما به چربی های ضروری نیاز دارد.

آجیل چربی های خوب و مفیدی دارد و اگر روزانه 28 گرم دانه مانند بادام ، پسته یا فندق مصرف کنید ، هر آجیل می تواند روند لاغری معده و باسن شما را بیشتر کند.

دارچین

دارچین دارای طبیعت گرم است ، بنابراین متابولیسم بدن را فعال کرده و باعث چربی سوزی می شود ، بنابراین برای رژیم غذایی افراد خونسرد مفید است.

اب

از آنجا که آب اشتها را کاهش می دهد ، متابولیسم را افزایش می دهد و بدن را تصفیه می کند ، برای کاهش وزن همیشه باید آب بنوشید ، بنابراین همیشه توصیه می شود روزانه 8 لیوان آب بنوشید و قبل از غذا آب سرد بنوشید تا کالری بیشتری برای گرم شدن بدن خود داشته باشید. برای رژیم گرفتن.

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. نوشیدن مقدار زیادی آب سرد نیز کالری می سوزاند. به انرژی نیاز دارد زیرا آب یخ باید وارد بدن شود تا با دمای بدن گرم شود. نوشیدن 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

همچنین وقتی آب می نوشید ، کلیه های شما به جای کبد عمل می کنند تا مواد زائد را از بدن شما خارج کنند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. هنگامی که کبد از پردازش مواد زائد آزاد می شود ، کبد چربی بدن را می سوزاند و آن را به انرژی تبدیل می کند.

انجام دادن

از آنجا که هل دارای خاصیت چربی سوزی است ، باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن 0.5 کیلوگرم چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، این بدان معناست که باید 500 کالری را در یک هفته کاهش دهید.

لاغری موضعی شکم

این روزها می توانید تبلیغات زیادی را در زمینه تجهیزات مختلف لاغری و جراحی مشاهده کنید که نوید کاهش سریع وزن بدون ورزش را می دهند ، اما همیشه جواب نمی دهد.

لاغری شکم با دستگاه لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید بگویم که لاغری شکم و باسن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب غیرممکن و گاهی خطرناک است.

می توان با دستگاهی مانند کاهش چربی شکم یا با اتصال آن به شکم و با استفاده از دستگاه مخصوصی که تا حدی آب و چربی بدن را تا حدی می سوزاند ، شکم را بطور موضعی لاغر کرد. نقدینگی

کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز به همین ترتیب است.

عمل

جراحی لاغری بیشتر برای افراد دارای اضافه وزن و چاق مناسب است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی شما است و اگر روش های دیگر جواب نداد ، از آن استفاده کنید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشد ، اما عواقب و آسیب ها و خطرات آن را نیز باید در نظر گرفت.

اکثر جراحی های لاغری بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد ، جایی که مقدار کمی غذا وارد معده می شود و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی لاغری

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه بالا (قابل تنظیم)

لیپوساکشن

آستین بالا

دیدگاهتان را بنویسید