رشنوادی: باید سهم خود را از بازار بیمه افزایش دهیم


رشنوادی: باید سهم خود را از بازار بیمه افزایش دهیم

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: یکی از اهداف اصلی سرمد افزایش سهم بازار در صنعت بیمه است و باید پس از افزایش سهم بازار بتوانیم سهم خود را تثبیت کنیم.


به گزارش ایلنا، همایش سراسری مدیران و مدیران این شرکت با حضور مدیرعامل، معاونین و روسای دفاتر مرکزی و شعب در مشهد مقدس برگزار شد.


یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد در اولین روز این همایش با اشاره به آغاز فصل جدید این شرکت گفت: بیمه سرمد با جلب اعتماد مشتریان بزرگی همچون سازمان تامین اجتماعی توانسته است با چالش ها مقابله کند. و این سازمان بزرگ در میان بیمه گذاران خود را متصل کنید.


وی افزود: روزهای خوبی برای سرمدا بوده است تا اعتماد بیمه گذاران بزرگ را جلب کند، بنابراین نهاد بزرگی مانند کمیته مددکاری امام خمینی (ره) از خدمات ما رضایت کامل دارد.


مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به ورود این شرکت به سال سوم برنامه راهبردی گفت: برخی از اهداف و اهداف برنامه سه ساله این شرکت محقق نشده است و مدیران شعب استانی باید برای تحقق آن تلاش بیشتری داشته باشند.


رشنوادی با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف برنامه سه ساله قبل باید برای اهداف برنامه سه ساله توسعه با افق 1404 که تا آذرماه توسط استان ها تدوین و ابلاغ می شود، آماده باشیم.


وی همچنین به طرح رشد پرتفوی سرمد اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، بیمه سرمد در سال 1401 باید سبد سه هزار تنی کالا را محقق کند که در صنعت بیمه که یک صنعت 115 است تا رسیدن به آن پرتفوی فاصله زیادی دارد. هزار تن.” در دسترس نیست و اگر بخواهیم سرمد را در این بخش تثبیت کنیم باید به چهار تا پنج هزار میلیاردیم برسیم.


مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به اینکه صنعت بیمه از پتانسیل رشد بالایی برخوردار است، افزود: زمانی پرتفوی صنعت بیمه در ایران کمتر از 4 تریلیون تن بود و وعده حق بیمه تولید تا 90 تریلیون تن بود و امروز ما 150000 میلیارد تن تولید را ببینید. ما ممتاز صنعتی هستیم که با توجه به نرخ تورم، رسیدن به 500 هزار میلیارد تومان طی پنج سال آینده دور از انتظار نخواهد بود.


رشنوادی بیمه و سرمایه گذاری را دو بال صنعت بیمه دانست و گفت: یکی از اهداف اصلی سرمد افزایش سهم بازار در صنعت بیمه است و باید پس از افزایش سهم بازار بتوانیم سهم خود را تثبیت کنیم. این شرکت به زودی به بلوغ مثال زدنی خواهد رسید و در این راستا از روسای شعب سرمد در استان ها انتظار می رود فرصت ها و تهدیدهای بازار بیمه در این حوزه را شناسایی و به مدیریت ارشد این شرکت ابلاغ کنند. .


وی همچنین با اشاره به بازنگری در آیین نامه بیمه سرمد و تغییر اختیارات اداره کل استان ها گفت: به زودی آیین نامه جدیدی به واحدهای استانی سرمد ابلاغ می شود که اجرای آن زمینه را برای دستیابی به اهداف بیش از پیش فراهم می کند. “


مهدی مهدوی قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد در اولین روز همایش مدیران و مدیران شعب با اشاره به ماده 69 شورای عالی بیمه و اساسنامه ثروت گفت: شرکتی که نتواند به تعهدات خود عمل کند و به سودآوری پایدار دست پیدا کند نمی تواند. رکورد موفقی از خود به جای بگذارند


وی افزود: عملیات بیمه ای بیمه سرمد نیازمند حاشیه سود 75 درصدی است، بنابراین باید در سرمایه گذاری و هدایت نقدینگی در مسیر صحیح دقت بیشتری داشته باشیم.


مهدوی خاطرنشان کرد: بر اساس 1400 آمار، صنعت بیمه کشور با 22 هزار نماینده فعال سرانه حق بیمه تولیدی آن پنج میلیارد تن است اما در بیمه سرمد سرانه کمتر است و نباید از بازار خود غافل شویم تا این میزان را به سرانه برسانیم. سرانه جمعیت و سهم بازار برای رسیدن به نقطه ایده آل.


در ادامه گفتگوهای رشنواد و مهدوی، نمایندگان پارلمان اروپا و جمعی از نمایندگان شعبه و دفتر مرکزی بیمه سرمد، راهکارها و پیشنهادات خود را برای ارتقای بیمه سرمد در بخش بیمه و افزایش پرتفوی و سهم بازار شرکت بیان کردند و این راهکارها مورد بازنگری قرار گرفت. .


همایش ملی مدیران و مدیران شعب بیمه سرمد در تاریخ 1 و 2 تیر 1401 در مشهد مقدس برگزار می شود.


انتهای پیام/