راه های سلامتی: خواب – لیسی های بی پروا


در اینجا پنج نکته مهم در مورد چگونگی داشتن خواب آرام به عنوان بخشی از برنامه ما وجود دارد.راههای رفاه‘ سلسله.

یک خنده خوب و یک خواب طولانی بهترین درمان در کتاب پزشک است

ضرب المثل ایرلندی

هرکسی از شما که آثار شکسپیر را خوانده ، مطالعه کرده یا شنیده باشد “مکبث“آگاه خواهد بود که به یک نفرین بزرگ مبتلا شده است: ناتوانی در خوابیدن. این پیامدهای مخربی برای روحیه و تمام روابط او در زندگی داشته است. او قادر به استدلال یا عملکرد روزانه نبود ، و هیچ کس نمی تواند مجبور باشید به او نزدیک شوید زیرا او بسیار بدخلق و بدخلق شده بود! حتی همسرش ، شریک جنایتکارش ، آنقدر از او دور بود که احساس می کرد مجبور است به تنهایی با چالش های روزمره زندگی روبرو شود و خب ، اینطور نبود. در این زمینه بسیار خوب عمل کرد

چرا خواب بسیار مهم است؟

بدون خوابیدن به آن چیزی که نیاز داریم ، ممکن است تحریک پذیر باشیم و برایمان سخت باشد و کمی عصبی شویم ، مثل مکبث! ما ممکن است با شکست های روزانه رو به رو شویم و انرژی یا اشتیاق لازم برای انگیزه دادن به انجام کارهای اساسی یا حتی کارهای اساسی را نداشته باشیم. خواب برای گوش دادن و یادگیری و بازسازی بدن نیز ضروری است.

چقدر خواب؟

همه ما در مورد کمیت و کیفیت خواب ما به طور منظم متفاوت هستیم ، اما توصیه می شود که به عنوان بزرگسال باید بین 7 تا 9 ساعت با کیفیت بخوابیم.

اگر شما نیز مانند من فردی هستید که به سختی او را رها می کند ، ممکن است بخواهید هر یک یا همه روش های زیر را امتحان کنیدبه

دفترچه کنار تخت

داشتن یک دفتر و قلم در کنار رختخواب (مدرسه قدیمی) و قبل از خواب هر چیزی که ممکن است بر ذهن شما سنگینی کند را بنویسید مانند لیست “انجام” روز بعد یا هر چیزی که شما را آزار می دهد. به این ترتیب همه چیزهایی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد ، خارج از آن و روی کاغذ است و ذهن شما را برای یک خواب راحت آزاد می کند.

دستگاه شب بخیر!

شب بخیر به دستگاه های خود بگویید 30 دقیقه قبل از خواب. تلفن خود را در حالت بی صدا قرار دهید ، یا بهتر است آن را کاملاً خارج از اتاق بگذارید. اگر شما یک کنترل کننده تلفن سریال یا ملکه / پادشاه اینستا هستید ، خوب ، نبودن باعث می شود قلب بیشتر دوست داشته شود! اگر تصور این که تلفن همراهتان نیست باعث نگرانی یا حتی اضطراب شما می شود ، شاید تلفن را در اتاق اما دور از دسترس بازوها در چشم داشته باشید.

با برنامه ها چرت بزنید

برنامه هایی که به شما کمک می کند تا به خواب برویدبه مانند بسیاری از مطالبی که این روزها بصورت آنلاین در دسترس هستند ، ارزش این را دارد که کمی وقت بگذارید و به برنامه های مختلف بپردازید و بهترین گزینه را برای خود بیابید. شخصاً، من طرفدار این هستم آرامش و برنامه HEADSPACE من عاشق برنامه Calm هستم که دارای طیف وسیعی از داستانهای مراقبه است که به من کمک می کند خودم را در دنیای دیگری گم کنم و بخوابم. این برنامه بسیار بیشتر از داستانها ، مانند تمرینات تنفسی ، اسکن بدن ، تمرینات ذهن آگاهی و موارد دیگر ارائه می دهد ، بنابراین آن را بررسی کنید. Headspace نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با ارائه هر دو آزمایش رایگان ، ارزش امتحان کردن آنها و دیدن نظر شما را دارد.

به شبهای بی خوابی سلام کنید

اگر من تمایلی به تنظیم یک داستان ندارم ، داستانی که تقریباً همیشه برای من کار می کند این است گوش دادن به امواج دلتا در یوتیوب. اگر عادت ندارید در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد ، اما به من اعتماد کنید ، کار می کند! این نقطه مرجع من است! امواج دلتا امواج مغزی آهسته و با فرکانس بالا هستند که عمیقاً نفوذ کرده و به ایجاد خواب بسیار عمیق کمک می کنند. به نظر من این م inثرترین روش برای کمک به خواب سریع و در یک خواب عمیق و بدون مزاحمت است.

https://www.youtube.com/watch؟v=xQ6xgDI7Whc

بیدار شدن را کمتر نگران کننده کنید

چرا به جای “پایان دنیا” ، یک زندانی که سعی می کند از آژیر آلکاتراز در گوش شما فرار کند ، زنگ هشدار را به عنوان یک زنگ هشدار دلپذیر و آرامش بخش قرار ندهید؟! یا بهتر است بگویید ، تلفن خود را طوری تنظیم کنید که با صدای سپیده دم یا آهنگ مورد علاقه خود که به شما روحیه می دهد بیدار شود. این شما را برای آن روز آماده می کند.

علاوه بر این موارد ، سایت خواب Foundation.org نکات مفیدی برای ایجاد روال مثبت خواب و پرورش عادات خواب مثبت در طول روز دارد.

امیدوارم این نکات مربوط به خواب مفید واقع شده باشد ، و اگر چنین است ، حتماً وارد شوید و برخی از مقالات دیگر ما را در “بخوانید”.راه ها به تندرستیسلسلهبه جدید در بدو ورود.

دیدگاهتان را بنویسید