راهبردهای پیشگیری از COVID-19 | رژیم غذایی مدیترانه ای دیابتی


28 دسامبر 2021 · 7:00 صبح

برداشت های هنرمند از ویروس کرونا

پیشگیری های خوراکی در هنگام افزایش بیماری:

  • ویتامین D (کوله کلسیفرول) 1000-2000 واحد بین المللی در روز. (گراف دیویس و لیندا بنسکین به طور کلی مصرف روزانه 4000 واحد بین‌المللی را توصیه می‌کنند، شاید در تمام طول سال، یا هر ترکیبی از غذا، مکمل‌ها و نور خورشید که سطح 25 هیدروکسی ویتامین D خون شما را به 50 نانوگرم در میلی‌لیتر برساند.)
  • آسپرین 81-325 میلی گرم در روز
  • ویتامین C 500 میلی گرم در روز
  • عنصر روی 10-50 میلی گرم در روز
  • ملاتونین 1.5-6 میلی گرم در روز در شب یا قبل از خواب

دوزها بسته به وزن بدن، سن، تحمل به دارو متفاوت است. به طور کلی، دوزهای بالاتر برای افراد جوان تر و سنگین تر است. اگر فرد به میزان زیادی در معرض نور خورشید قرار گیرد، ممکن است ویتامین D خوراکی مورد نیاز نباشد.

راهبردهای دیگر در طول موج بیماری (یا همیشه؟):

  • ورزش منظم
  • کاهش وزن اضافی، به خصوص اگر چاق هستید (BMI بیش از 30)
  • قند خون را در حد نرمال نگه دارید (در صورت دیابت، HgbA1c را زیر 6.5٪ نگه دارید).
  • از تماس نزدیک و طولانی مدت با افراد سرفه و عطسه بخصوص در فضاهای بسته خودداری کنید
  • شستن مکرر دست ها در صورت قرار گرفتن در معرض دستگیره های عمومی، دکمه های آسانسور، یا سایر سطوح بالقوه آلوده، یا در اطراف افراد بیمار (سرفه و/یا عطسه)
  • از افراد بیمار که سرفه و عطسه می کنند خودداری کنید
  • غذای سالم بخورید

آیا متوجه شدید که من به ماسک اشاره نکرده ام؟ من خیلی معتقد نیستم آیا هنگام دیدن یک بیمار COVID-19 در بیمارستان، ماسک N-95 می پوشم؟ شرط می بندی. و ماسک مناسب تست شد. آیا این آزمایش برای عموم مردم در دسترس است؟ نه اینکه من آگاه باشم

آیا داده های خوبی برای پشتیبانی از همه این استراتژی ها دارم؟ نه، اما برخی آیا آنها توسط CDC یا NIH (موسسه بهداشت ملی) توصیه می شوند؟ من نمی دانم یا اهمیتی نمی دهم. ایمانم بهشون از دست رفته من می ترسم که آنها توسط بیگ فارما (و دیگران؟) خریداری و پرداخت شده باشند.

من از سلامت شخصی و سابقه پزشکی شما اطلاعی ندارم. من دکتر شما نیستم اگر هر یک از این توصیه ها را در نظر می گیرید، قبل از اجرا با پزشک شخصی خود مشورت کنید.

بیمار عاقلانه است که به دور نگاه کند. اگر به داخل سوزن نگاه کنید، درد بیشتری خواهد داشت.

من انگیزه نوشتن این پست را با شکست و خطرات واکسن های عجولانه داشتم. اگر بیمار هستید، بالای 65 سال دارید، یا مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند دیابت، سرطان فعال، سیستم ایمنی ضعیف، چاقی (به ویژه BMI بالای 35)، یا برخی بیماری های همراه دیگر هستید، واکسیناسیون ممکن است مفید باشد. من هم افراد 65 ساله بسیار سالم و پر جنب و جوش و هم افراد 65 ساله بیمار را می بینم. شما کدام یک هستید؟ اگر بالای 80 سال دارید، ممکن است با واکسیناسیون چیزی برای از دست دادن نداشته باشید. میانگین امید به زندگی در ایالات متحده 79 سال است، برای مردان کمتر و برای زنان بیشتر است.

استیو پارکر، MD

جلد اول کتاب Conquer Diabetes and Prediabetes

رژیم لاغری سریع