دستور العمل های گیاهی با پروتئین بالا – غذایی با احساس


آیا به دنبال دستور العمل های گیاهی و گیاهی هستید که پروتئین زیادی داشته باشد؟ این خلاصه ویژگی های بیش از 25 دستور غذای وگان با پروتئین بالا که به راحتی درست می شوند و فوق العاده خوشمزه هستند. چیزی برای همه وجود دارد، از سوپ و فلفل قرمز گرفته تا توفو و تاکو تمپه. هر دستور غذا پر از مواد مغذی است، فوق العاده رضایت بخش است و بیش از 15 تا 20 گرم پروتئین گیاهی در هر وعده ارائه می دهد.

چرا پروتئین مهم است؟

چه رژیم گیاهخواری داشته باشید یا نه، پروتئین برای همه ضروری است. از آنجایی که وگان ها و گیاهخواران هیچ پروتئین حیوانی را که “پروتئین کامل” در نظر گرفته می شود (شامل تمام اسیدهای آمینه ضروری) مصرف نمی کنند و منابع گیاهی کمی پروتئین کامل هستند، اطمینان از دریافت پروتئین کافی بسیار مهم است.

پروتئین ها بلوک های اصلی ساختمان بدن شما هستند. آنها برای ساخت ماهیچه ها، تاندون ها، اندام ها و پوست و همچنین آنزیم ها، هورمون ها، انتقال دهنده های عصبی و مولکول های مختلف که بسیاری از عملکردهای مهم را انجام می دهند، استفاده می شوند. پروتئین برای حفظ و ترمیم بافت ها ضروری است. همچنین برای بسیاری از عملکردهای بدن مهم است و می تواند به حفظ وزن کمک کند.

DRI (مصرف مرجع غذایی) 0.8 گرم در هر است کیلوگرم از وزن بدن

این به میزان:

  • 56 تا 91 گرم در روز برای مردان متوسط
  • 46 تا 75 گرم در روز برای زنان متوسط

دریافت پروتئین کافی در یک رژیم غذایی وگان در واقع آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست، به خصوص با این دستور العمل های خوشمزه وگان با پروتئین بالا. اگر در طول هفته زمان زیادی برای پخت و پز ندارید، می توانید به راحتی بیشتر این وعده های غذایی وگان پر پروتئین را آماده کنید. این لیست شامل برخی از دستور العمل های مورد علاقه من است. لذت بردن!

دستور العمل های وگان با پروتئین بالا

رژیم لاغری سریع