دارای گواهینامه علم رولفینگ و بودوکون یوگا

در برهه‌ای از تاریخ که با کتاب‌های خودیاری، ترفندهای فراوان، و آگهی‌های تجاری ورزشی اشباع شده است، جای تعجب نیست که بودوکون یوگا می‌خواست در فرهنگ ما ظهور کند. بودوکون یوگا فلسفه، علم و هنر برای ذهن، بدن و روح است. ترجمه تحت اللفظی ژاپنی آن “راه جنگجوی روح” است و نشان دهنده تصمیمی آگاهانه برای عدم انتخاب “بیشتر از همان” است. گفته می شود: “در ذهن مبتدی امکانات زیادی وجود دارد، اما در ذهن متخصص کم است.” ادغام حرکات یوگا و هنرهای رزمی همراه با تکنیک های ادغام مجدد لیمبیک به گونه انسان اجازه می دهد تا با سلامتی و سلامتی درگیر شود. بهزیستی، همانطور که از دوران پتانسیل حرکت انسان شناخته نشده است. این بسیار فراتر از مجموع اجزای مورد نیاز برای تناسب اندام است و کل فرد را قادر می سازد تا به طور ارگانیک به پتانسیل های جدید بیدار شود. آن را “هوشمندانه ترین تمرین” نامیده اند. در این سیاره اعلام کرد، این در واقع یک انقلاب کاربردی است.

زمان و انرژی زیادی صرف برنامه ریزی برای اینکه چگونه به نظر برسید، احساس کنید و بهتر شوید. تأکید بر کمیت است تا کیفیت، بر انجام دادن به جای بودن، گویی خطی وجود دارد که فکر، گفتار و کردار را از هم جدا می کند. «چقدر می‌توانم در روزم هجوم بیاورم چون مشغول رسیدن به جایی هستم» اینگونه است که بیشتر ما زندگی خود را می‌گذرانیم و به قول معروف «همانطور که هر کاری انجام می‌دهیم، هر کاری را هم انجام می‌دهیم». دیفرانسیل ساختاری و عملکردی بیان می‌کند که کوانتا به حس، سپس حرکت الکترونیکی، به باور، و در نهایت به بیان فیلتر می‌شود، به عبارت دیگر، درک ما از “دیگران” یا شرایط ما حرکت ما را تعیین می‌کند. وقتی فشارها در زندگی یا روی تشک بالا می‌رود، چگونه از تفاوت‌های درام یا عملکردی جلوگیری کنیم؟ اگر راهی برای نزدیک شدن به همه آرمان‌های شخصی‌مان وجود داشته باشد، به گونه‌ای که گویی از قبل به شکل پتانسیل نهفته در انتظار کشف شدن وجود داشته‌اند، چه؟ بودوکون سیستمی از آگاهی جسمانی است که خود را در یوگا، هنرهای رزمی و زندگی با فرض مسئولیت پذیری، صبر و تسلط صرفاً با تمرین برای تمرین نشان می دهد. کاهش وزن، بدنی شاداب، ذهن روشن، هماهنگی بهتر، افزایش قدرت اهداف بودوکون نیستند، بلکه فواید هستند. سیستم عصبی که دیفرانسیل عملکردی را کنترل می کند، معمولاً به سرعت تغییر نمی کند، اما با تمرین دقیق و آگاهانه، به آرامی و به آرامی تغییر می کند. فقط برای تمرین تمرین کنید. این مولفه‌های تغذیه، تناسب اندام، سلامتی و تندرستی مورد نظر فرهنگ ما را در بر می‌گیرد و در نهایت هر فرد را به سمت بیانی معتبرتر، یک تکامل عملکردی هدایت می‌کند.

علم حرکت این عمل با هدف پرورش پتانسیل های بیومکانیکی سازگار با ایده آل های ساختاری و عملکردی است. چیزی که حرکت یوگا بودوکون را از هر سیستم یوگا یا رزمی دیگر متمایز می کند، تشخیص و استفاده بعدی از موتور ستون فقرات است. تئوری موتور ستون فقرات نشان می دهد که تمام حرکات بیومکانیکی، راه رفتن، دویدن، یوگا و غیره از ماهیچه های کوچک ستون فقرات که حرکت را آغاز می کنند، سرچشمه می گیرند. منشاء و درج این بافت ها باعث شروع و اجازه حرکت در سطوح ساژیتال، پیشانی و عرضی می شود. بنابراین هنگامی که فعال سازی برای حرکت آغاز می شود، از ستون فقرات از طریق هسته به داخل سکوم بیان می شود. از آنجایی که ما برای زندگی در بدنی پویا و پر از مایع طراحی شده‌ایم، کاملا منطقی است که یک تمرین حرکات مهارنشدنی را در هر سه سطح خمش-کشش، خمش جانبی و چرخش ایجاد کند. حرکت در زندگی مجموع هر سه سطح اولیه و حرکات مرتبط در آن سطوح است که به صورت هم افزایی کار می کنند، بنابراین تمرین ما با درک این پتانسیل ها ثمربخش تر است. Budokon همچنین یک رویکرد پویا برای چرخش داخلی/داخلی و جانبی/خارجی کمربندهای لگنی و شانه ای ارائه می دهد، با فعال سازی هسته به موتور ستون فقرات اجازه می دهد تا به یک زنجیره جنبشی باز یا بسته تبدیل شود و خود را به طور کامل بیان کند. زنجیره جنبشی یک پتانسیل انرژی است که از ستون فقرات، هسته یا مو به سکوم یا اندام های بدن منتقل می شود. هنگامی که یک پیوند به زمین متصل می شود، زنجیره بسته می شود و سیگنال های تثبیت و مهار را در سراسر سیستم ارسال می کند، و هنگامی که یک پیوند زمین نمی شود اما به سمت بی نهایت گسترش می یابد، باز است. سیستم عصبی به گونه ای طراحی شده است که از نظر بقا و قابل پیش بینی عمل کند و فعال سازی می تواند ارادی یا غیرارادی باشد. مغز لیمبیک جایی است که بدن این نقشه‌های قابل پیش‌بینی حرکت را برای بقا در خود جای می‌دهد، و همانطور که بحث کردیم، تغییر آن آهسته و ظریف یا زیر قشری است. این تغییرات زمانی اتفاق می‌افتد که کشف شوند و مورد بحث قرار نگیرند. بنابراین زمانی که فرد فرصت بازی با حرکت را به عنوان اکتشاف چیز جدید و ناشناخته، به جای تجزیه و تحلیل و تکرار چیزهای آموخته شده، می دهد، این تغییر خود به خودی می تواند رخ دهد. ادغام مجدد لیمبیک بخشی جدایی ناپذیر از بودوکون یوگا است که به هر فردی امکان می دهد پتانسیل های بیومکانیکی مدفون شده در زیر یوغ ننگ های فرهنگی و اجتماعی را بازی و کشف کند. گوریل، اژدهای کیمودو، قورباغه گاو نر، پلنگ، شیر، تمساح، میمون در حال چرخش و بسیاری دیگر می‌توانند با ارائه فرصت بازی با حرکات همولوگ، هم‌طرف و مخالف، دروازه‌ای به پتانسیل حرکتی جدید ایجاد کنند.

فلسفه به علاوه علم برابر است با هنر. ارزش هنری یوگا بودوکون از حرکاتی مانند امواج غلتان، قورباغه های شنا، سگ های رقصنده، جنگجویان در حال پرواز و رقصان شیرها ناشی می شود. Budokon یک سیستم یوگا و رزمی است که حرکات اساسی را آموزش می دهد که می تواند به بیان پیشرفته تر گسترش یابد و حرکت را سرگرم کننده، اکتشافی و کارآمد کند. ادغام حرکات یوگا و رزمی در یک تمرین راهی برای افراد کاملاً تازه وارد است تا بدون خطر شکست در یادگیری و اکتشاف پایه استندآپ و بودو زمینی شرکت کنند. هنر تطبیق است و در حالی که فرم برای کارایی حرکت ضروری است، این کاوش در نوآوری فرم است که زمینه مساعدی را برای ارزش هنری ایجاد می کند. معلمان یوگا Budokon مختص سبک تدریس هستند و در عین حال فرصتی برای بازی، کشف و نوآوری فراهم می کنند. هنگامی که حرکت شلخته و اصلاح نشده باشد، نوآوری نیست، بلکه تنبلی است، این الگوی حرکتی قابل پیش بینی است که دیگر مطلوب نیست و بودوکون یوگا اجازه نمی دهد که بیشتر از این باشد. این چارچوبی را برای پتانسیل جدید فراهم می کند و به هر فردی امکان می دهد گزینه متفاوت و رضایت بخش تری ایجاد کند.

چیزهای بیشتری می توان برای بحث در مورد بودوکون یوگا و مزایای تغییر زندگی آن نوشت، اما باز هم، تغییر واقعی قابل بحث نیست، بلکه باید آن را تجربه کرد. فهرست کردن و شناسایی تمام اجزای Budokon و تمرین، مقاله طولانی خواهد داشت و تمرکز این مقاله این نیست که خواننده را با چیزی غرق کند، بلکه به اندازه کافی فلسفه، علم و هنر است تا فرد تصمیمی آگاهانه برای انتخاب نکردن بگیرد. بیشتر از همان.

Budokon Yoga و Certified Rolfing Ten Series این توانایی را دارند که درد را کاهش داده و تنش را در بافت‌های همبند و میوفاشیال بدن مرتبط با TMJ، CTS، RLS، فیبرومیالژیا، سیاتیک، فاسییت، بونیون، اسکولیوز و فلج مغزی کاهش دهند. عدم تقارن صورت می تواند باعث درد پا، ساق پا، زانو، لگن، پشت، شانه، گردن، بازو، دست و سردرد شود. درمان یکپارچه سازی ضروری است. درمانگران ارتوپدی، کایروپراکتیک، فیزیکی و ماساژ رولفینگ و حرکت رولف را به عنوان بهترین مدیریت درد که از یکپارچگی ساختاری، عملکردی و وضعیتی استفاده می کند، می شناسند. عکس های قبل و بعد از برخی از مشتریان من فقط در وب سایت من موجود است.

رژیم لاغری سریع