تحرک شانه (کلاس 22 دقیقه ای)


بیایید با این کلاس 22 دقیقه ای تحرک شانه ، کمی پشت سر خود عشق نشان دهیم. برای همه عالی است ، اما مخصوصاً اگر زمان زیادی را پشت میز نشسته باشید یا در غیر این صورت در قسمت بالای بدن احساس سفتی و سفتی کنید. شاید آن را به عنوان یک استراحت در زمان ناهار امتحان کنید!

همچنین می توانید از آن به عنوان گرم کننده / نیمه اول تمرینات قدرتی بالای بدن استفاده کنید. در این صورت ، کشش ایستا را در انتها رد کنید.

اگر کلاس ها را دوست دارید ، می توانید با عضویت در Patreon به ویدیوهای تحرک بیشتری دسترسی پیدا کنید. علاوه بر دوره هایی که در یوتیوب ارسال می کنم ، نه تنها دوره های آموزشی دریافت خواهید کرد ، بلکه تقویم های آموزشی ماهانه نیز ارائه می کنم.

درس آموزش تحرک شانه

https://www.youtube.com/watch؟v=6J2Ljz2rDzg

تجهیزات مورد نیاز:

  • حوله ظرف یا بند یوگا (اگر از ناحیه شانه بسیار محکم هستید ، ممکن است یک بند یوگا برای طول اضافه ترجیح داده شود)

این جریان تحرک 22 دقیقه ای روی شانه ها متمرکز می شود. متوجه خواهید شد که تحرک ستون فقرات قفسه سینه ، تقویت پشت و باز شدن قفسه سینه بخشهای اصلی این حرکت شانه هستند. ما به طور مداوم تمرینات تحرک شانه را طی می کنیم و در انتها فقط یک حرکت کششی ثابت نگه می داریم.

تصویر زیر را سنجاق کنید تا این درس را برای بعد ذخیره کنید!

تحرک شانه (کلاس 22 دقیقه ای): برای این کلاس آموزشی تحرک شانه ، یک حوله چای یا بند یوگا بگیرید.  ویدئویی کاملاً رایگان در YouTube موجود است.  # تحرک شانه # تحرک # تمرینات شانه

اگر از این درس لذت می برید ، من همچنین این حالت ایستادن را برای قسمت بالای بدن و قسمت مرکزی توصیه می کنم. و برای دیگران مانند این ، می توانید عضو Patreon شوید.

x یا نیکول

(1 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)



دیدگاهتان را بنویسید