تابستان سالم – تندرستی و فرودگاه

این روزها تاخیرهای پروازی بسیار زیاد است. این می تواند منجر به بی حوصلگی شود. برای از بین بردن زمان قدم بزنید و امتیازات متعددی را خواهید یافت که با ردیفی از تنقلات ناسالم پر شده است. کمی دلهره یا عصبی بودن را به این فرآیند اضافه کنید (کلاستروفوبیا یا ترس از فرار یا شلوغی، هر کسی؟)، و سفر هوایی می تواند دستور العملی برای یک فاجعه سلامتی باشد. و ما هنوز زمین را ترک نکرده ایم.

لازم نیست اینجوری باشه گام‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای به حداقل رساندن تأثیر یک روز بد در فرودگاه بر سلامتی خود انجام دهید و در عین حال انرژی سالم خود را در مقصد به حداکثر برسانید.

  1. آماده سازی قبل از پرواز – هرگز گرسنه به فرودگاه نروید. عصبی بودن، انتظار و بی حوصلگی ممکن است شما را وادار کند که به دکه ای پر از آب نبات و سایر آشغال های فقیر از مواد مغذی بروید. در عوض، قبل از رسیدن با خوردن یک میان وعده هوشمندانه آماده شوید. یا بسته بندی غذا برای رفتن: میان وعده های مغذی یا یک وعده غذایی سبک مانند بسته بندی، میوه و سالاد. از آنها در زمان انتظار یا در طول پرواز لذت ببرید. همراه با غذای خود، مقداری پول نقد برای خرید آب بسته بندی کنید. (به یاد داشته باشید، همانطور که قبلاً چندین بار انجام داده ام، حتی آب معمولی هم از امنیت فرودگاه عبور نمی کند!) و چیزی برای خواندن یا سرگرم کردن خود بیاورید یا بخرید تا با خوردن بیشتر از نیازتان خسته نشوید. فقط برای اینکه کاری داشته باشم
  2. در فرودگاه – ممکن است فکر کنید که نوازش راهی عالی برای شروع یک تعطیلات است. هیجان و انتظار ماجراجویی یا فقط انتظار برای پرواز می تواند باعث شود که به غذای مفرح به عنوان یک هدیه یا پاداش بسنده کنید. همانطور که یکی از بیماران می گوید: “وقتی من در فرودگاه هستم قوانین دیگر اعمال نمی شوند – من در تعطیلات هستم!” خوشحالم از اینکه کسی احساس گناه می کند غذاهای پرکالری – از جمله غذاهای اصلی فرودگاهی مانند سیب زمینی سرخ کرده، پیتزای چرب و نوشیدنی های قهوه شربتی – بعدا باعث کم آبی بدن، نفخ و بی حالی می شوند. چرا با این شرایط به مقصد می رسید؟ این روزها فرودگاه ها تعداد بیشتری از رستوران ها دارند، بنابراین به دنبال انتخاب های سالم تر باشید. در حالی که فرودگاه های کوچکتر انتخاب بسیار محدودتری دارند، مطمئناً می توانید از اراده و آینده نگری خود برای عبور استفاده کنید. به دنبال غذاهای ساده مانند مرغ کبابی یا تخم مرغ باشید. من معمولا یک سالاد با میوه و مقداری بادام خام پیدا می کنم – خوب است!
  3. در هواپیما – وعده های غذایی رضایت بخش در هواپیما متعلق به گذشته است. مقالات اخیر به سطوح بالای باکتری در وعده های غذایی اشاره کرده اند. حتی زمانی که آنها تمیز هستند، محتوای نمک و چربی آن بسیار زیاد است. آخرین باری که در هواپیما بودم، میان وعده‌های از پیش بسته‌بندی شده و کم‌مغذی از جمله بادام‌زمینی شور، چوب شور، کیسه‌ای کوکی شکلاتی و M&Ms به من پیشنهاد شد. با این نوع کرایه های شور و پر از مواد نگهدارنده، جای تعجب نیست که کم آبی پیامد شماره یک سفر هوایی است. نه متشکرم. خیلی بهتر است که با میان وعده های سالم خود آماده باشید، یا اینکه کالری را به طور کلی نادیده بگیرید و فقط راه بروید و کمی کشش دهید.
  4. فراتر از غذا: نکاتی از کل جهان – هر زمان که در مناطق زمانی سفر می کنم، چند روز قبل، در حین و بعد از پرواز از یک فرمول هومیوپاتی، تنظیم کننده بیوکلاک Apex Energetics استفاده می کنم. این به آماده شدن برای اثرات اختلاف زمانی و کاهش اثرات جت لگ کمک می کند. من همچنین مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنم تا میکروب هایی را که در چرخش هوای کابین هواپیما وجود دارد، دفع کنم. من همچنین یک Q-Link برای جلوگیری از اثرات مضر رادیواکتیو می پوشم.

انرژی کم، مشکلات گوارشی و اضافه وزن از نکات بدی برای تعطیلات شما هستند. تجربیات سفر شما باید سرگرم کننده، هیجان انگیز و سالم نیز باشد. اکنون تصمیم بگیرید: اوقات فراغت خود را به همان اهدافی اختصاص دهید که همیشه برای آن تلاش می کنید (یعنی یک رژیم غذایی سالم که شامل سبزیجات، میوه ها، پروتئین بدون چربی و مقدار زیادی آب باشد). فرودگاه‌ها این کار را آسان نمی‌کنند، اما کمی آماده‌سازی از قبل به حفظ نگرش سالم نسبت به خودمراقبتی در خانه و فراتر از آن کمک زیادی می‌کند.

رژیم لاغری سریع