بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


وقتی هوا سرد می شود و برگها شروع به تغییر می کنند ، می دانیم که فصل پاییز در راه است. این بدان معناست که برخی از موارد مورد علاقه ما در پاییز مانند فوتبال و هالووین – و بنابراین ، بسیاری از غذاهای لذیذ! در حالی که ماههای سردتر ممکن است فصل میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما نباید تحت تأثیر قرار گیرد. در حقیقت ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید در فصل تعطیلات نیز از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، هیچ سختی یا رژیم غذایی لازم نیست!

غذاهای فصل پاییز

با پایان یافتن فصل تابستان ، طبیعت تعدادی غذای مفید برای شما به ما می دهد ، از جمله غذاهای کاهش وزن در پاییز! در حالی که این فصل بیشتر برای کدو محبوب شناخته شده است ، غذاهای مفید پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

تنوع زیادی از کدو تنبل گرفته تا سبزیجات وجود دارد توسط تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • خرد می کند
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز فصلی زیاد (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر غیرقابل تصور بود. مردم آنچه را که تازه رشد کرده بود می خوردند – بسیاری از گزینه ها در تمام طول سال در دسترس نبود!

اما امروزه به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، بیشتر غذا در تمام طول سال در دسترس است. در حالی که دسترسی نامحدود می تواند مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید که خوردن فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

وقتی در فصل است بسیار خوشمزه تر است

برای شروع ، خوردن محصول خارج از فصل رشد طبیعی آن به اندازه محصولات طبیعی که در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند ، مزه خوبی ندارد. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی که از انگور تهیه می کنید فکر کنید ، در مقایسه با گوجه فرنگی تابستانی که در اواسط زمستان در خواربارفروشی تهیه می کنید. گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی است.

کاهش ردپای کربن

خوردن فصلی حتی برای محیط زیست بهتر است. اگر غذایی در محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما برسد! و این ممکن است نیاز به کامیون ، هواپیما و قایق را ضروری سازد. این به معنای سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ کربن است. همه چیز برای تحریک هوس های خارج از فصل شما! به علاوه ، غذا خوردن در فصل به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! برد برای همه

مغذی تر

اگر می خواهید حداکثر فواید تغذیه ای را داشته باشید ، خوردن فصلی عاقلانه است. وقتی غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما منتقل می شود ، زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. قرار دادن بیش از حد آفتاب به مخلوط (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) اضافه کنید و مواد مغذی زیر مطلوبی که در صورت انتخاب یک گزینه فصلی محلی دریافت می کنید ، باقی می مانند.

5 بهترین غذای پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای فوق ، به راحتی می توان فهمید که چگونه خوردن فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذاها مغذی تر و خوشمزه تر هستند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

در میان مزایای غذاهای فصل پاییز ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این وجود ، در اینجا بهترین غذاهای کاهش وزن پاییزی وجود دارد که باید در این فصل به بشقاب شما راه پیدا کنند!

کدو تنبل

دیدن غذای کدو در بالای لیست غذاهای کاهش وزن نباید تعجب آور باشد. در حالی که ظرافت همه چیز کدو را نمی توان انکار کرد ، آیا می دانستید که این غذا به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است حمایت از کاهش وزن باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنیم. برای بسیاری ، سیری بیشتر به معنی کاهش میل به قند و کالری کمتر در طول روز است.

و از کدو تنبل این عمدتا از آب تشکیل شده است (در واقع بیش از 90) ، به طور طبیعی کم کالری است!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان غذای اصلی کاهش وزن ، آن را به اسموتی یا غذاهای پخته اضافه کنید ، یا آن را در غذاهای خوش طعم دار امتحان کنید تا یک مشت خوب و خوشمزه باشد.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است ، بنابراین به طور طبیعی در لیست ما قرار دارد. در حالی که این سبزی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم را می توان یکی از همه کاره ترین سبزیجات دانست ، همچنین منبع تغذیه و کاهش وزن است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان عنصر اصلی پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای سرشار از کالری دیده اید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم مملو از مواد مغذی مفید برای شما مانند فیبر است ، به علاوه کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده است که می توانید از آن برای دستورالعمل های دوستانه برای کاهش وزن استفاده کنید. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک اما دلپذیر!

در اینجا برخی از ایده های حریصانه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • در لقمه های گل کلم بوفالو بپزید
  • همچنین آن را منجمد به اسموتی ها اضافه کنید تا غلیظ کننده کم قند به جای میوه باشد!

آیا به اطلاعات نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

انجیر

اگر در راه رسیدن به اهداف کاهش وزن در پاییز به دنبال یک چیز دلپذیر هستید ، به انجیر تکیه کنید تا دندان شیرین شما را ارضا کند. این میوه های پاییزی سرشار از فیبر سیر کننده و کم کالری هستند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پیچ بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید ، یا فقط آنها را به تنهایی برای یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای خنک به معنای تعداد زیادی دستور العمل آرامش بخش است که با این غذای کاهش وزن پاییزی پر شده است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت بافتی شبیه گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین سبزیجات کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین هستند ، قارچ ها غذای مناسب پاییزی برای افزودن به برنامه غذایی سالم هستند!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

مطمئناً شما نام پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی را که برای سلامتی مفید هستند ، شنیده اید! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذاهایی که می خوریم دریافت می کنیم و منبع عالی کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ یک میکروبیوتای سالم زمانی امکان پذیر است که فیبر پری بیوتیک کافی مصرف شود. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها با داشتن مقدار زیادی آهن به حمایت از سطح انرژی ما کمک می کنند. در حقیقت ، تنها یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

آنها را به تنهایی با روغن زیتون و سیر تفت دهید ، در کباب سبزیجات یا در یک کاسه سالاد داغ مخلوط کنید.

غذاهای مورد علاقه پاییز فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

در آغوش کشیدن محصولات پاییزی می تواند به شما در روحیه پاییزی کمک کند و همزمان اهداف وزن خود را نیز پشتیبانی کند. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو ، سبزی شلغم ، انجیر و قارچ در غذاهای شما می تواند تغذیه شما را به روشی کم کالری ، پر فیبر و کاملاً خوشمزه افزایش دهد. غذا خوردن فصلی با کمی دانش ساده است و گنجاندن این تمرین در عادات سالم شما مزایای باورنکردنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییزیتون بخیر و غذای خوب!

دیدگاهتان را بنویسید