بهترین روالهای بعد از تمرین


روال بعد از تمرین

دروغ نمی گویم ، هفته غارت برای من سخت می آید! زیر. اینها بزرگترین ماهیچه های ما هستند که می توان بیشترین آنها را اداره کرد ، اما معمولاً کمترین استفاده را دارند. به عبارت دیگر ، اگر ما دائماً کار را شروع کنیم و با فریاد و فریاد بیدار شویم ، بازیابی کلید جلوگیری از فرسودگی شغلی است.

در اینجا کاری است که من هر روز برای مراقبت از بدنم قبل و بعد از تمرین انجام می دهم. صادقانه بگویم ، این موضوع به اندازه زمان تعریق شما اهمیت دارد!

تغذیه سالم ، زندگی روزمره ، زندگی روزمره ، زندگی روزانه سالم ، آنچه در روز بخورم ، بهبودی ، بهبودی بعد از بهترین ورزش

قبل از تمرین:

من همیشه با فعال سازی گلوت شروع می کنم. اگر ویدیوی من را با یک تمرین برای بیدار کردن آن غنیمت از دست داده اید ، آن را اینجا تماشا کنید. من عاشق انجام این حرکات و گرم کردن در برنامه LSF قبل از تمرین هستم. زمان زیادی طول نمی کشد ، اما حداقل 2-5 دقیقه به خودتان قبل از شروع تمرین ، عملکرد شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد!

افزودن چیزی شبیه باند LSF به این گرم کردن واقعاً به شما کمک می کند تا آن را به سطح بعدی برسانید!

بعد از تمرین:

من همیشه حداقل 5 دقیقه را صرف انجام حرکات کششی ثابت و سپس فوم رولینگ بلافاصله بعد از تمرین می کنم. اگر نورد فوم را شروع نکرده اید ، یک فرصت بزرگ را برای شل شدن عضلات عمیق خود و حتی کاهش سلولیت از دست می دهید! رول های فوم بهتر است زمانی انجام شوند که ماهیچه ها گرم هستند ، بنابراین من معمولاً آنها را حدود 10 دقیقه بلافاصله بعد از تمرین می چرخانم.

تغذیه سالم ، زندگی روزمره ، زندگی روزمره ، زندگی روزانه سالم ، آنچه در روز بخورم ، بهبودی ، بهبودی بعد از بهترین ورزش

همچنین ، سعی کنید پروتئین و کربوهیدرات را در مدت 30 دقیقه پس از ورزش مصرف کنید. بدن هم برای پر کردن گلیکوژن و هم برای ترمیم و بازسازی ماهیچه ها نیاز دارد. من عاشق ساختن شیک های پروتئینی هستم. کتاب الکترونیکی دستور العمل رایگان با خوردن پروتئین LSF می توانید آن را دریافت کنید! روی بطری یک کد QR وجود دارد ، بنابراین می توانید آن را اسکن کرده و هنگام دریافت بطری آن را بارگیری کنید!

تغذیه سالم ، زندگی روزمره ، زندگی روزمره ، زندگی روزانه سالم ، آنچه در روز بخورم ، بهبودی ، بهبودی بعد از بهترین ورزش

قبل از خواب:

10 دقیقه به نورد کف قبل از خواب اختصاص دهید (مخصوصاً روزهای پا + روزهای تمرین باسن!). این به شما کمک می کند بهتر بخوابید و ماهیچه های خود را شل نگه دارید. با غلتک های نرم داخلی شروع می کنم تا ماهیچه ها دوباره گرم شوند ، سپس به غلطک های بیرونی نقطه ماشه می روم.

خوردن پروتئین قبل از خواب نیز باعث بهبود خواب و بهبود می شود. من همچنین این مراحل را دنبال می کنم تا به شما کمک کند از تمرینات روزانه خود بیشتر استفاده کنید و هنگام خواب چربی بسوزانید! در این وبلاگ و دستور العمل های جدید بیشتر به اشتراک بگذارید!

تغذیه سالم ، زندگی روزمره ، زندگی روزمره ، زندگی روزانه سالم ، آنچه در روز بخورم ، بهبودی ، بهترین ریکاوری بعد از ورزش

یک روال صحیح بازیابی بعد از تمرین منجر به نتایج بهتر می شود و مدتها قبل از شروع تمرین شروع می شود. لطفاً اگر قبلاً بخشی از این روال را انجام می دهید یا چیزی برای اضافه کردن دارید ، به من اطلاع دهید.



دیدگاهتان را بنویسید