با محدود کردن غذاهای فوق فرآوری شده، خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر را کاهش دهید


27 دسامبر 2021 · 7:00 صبح

حملات قلبی و درد قفسه سینه با انسداد عروق در قلب (بیماری عروق کرونر) مرتبط است.

غذاهای فوق فرآوری شده چیست؟ من 35 دلار برای مقاله علمی نمی پردازم تا بفهمم. اگر می توانید تعریف را از نسخه خود بگیرید، لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. سود سال 2020 شرکت ناشر من فقط 937.08 دلار بود، بنابراین من مراقب هزینه‌هایم هستم.

این چکیده رایگان است:

چکیده

زمینه

مصرف بیشتر مواد غذایی فوق فرآوری شده با چندین بیماری قلبی و عروقی و متابولیک مرتبط است. با این حال، شواهد آینده نگر از جمعیت ایالات متحده کمیاب است.

اهداف

برای آزمایش این فرضیه که مصرف بیشتر غذاهای فوق فرآوری شده با خطر بالاتر بیماری عروق کرونر مرتبط است.

فوق فرآوری شده در مقابل فرآوری شده؟

مواد و روش ها

در مجموع 13548 بزرگسال 45 تا 65 ساله از مطالعه خطر آترواسکلروز در جوامع در نمونه تحلیلی وارد شدند. داده های دریافت رژیم غذایی از طریق FFQ 66 موردی جمع آوری شد. غذاهای فوق فرآوری شده با استفاده از طبقه بندی NOVA تعریف شدند و سطح مصرف (سرویس/د) برای هر شرکت کننده محاسبه و به ربع تقسیم شد. ما از مدل‌های مخاطرات متناسب کاکس و خطوط مکعبی محدود برای ارزیابی ارتباط بین چارک‌های مصرف غذای فوق‌فرآوری‌شده و بروز بیماری عروق کرونر استفاده کردیم.

نتایج

موارد بیماری عروق کرونر در سال 2006 در یک پیگیری متوسط ​​27 سال ثبت شد. نرخ بروز در بالاترین چارک دریافت غذای فوق فرآوری شده (70.8 در هر 10000 نفر در سال؛ 95% فاصله اطمینان (CI): 65.1، 77.1) در مقایسه با کمترین چارک (59.3 در هر 10000 نفر در سال؛ 95% فاصله اطمینان (CI): 565.0، 56.0، 1، بالاتر بود. ). شرکت‌کنندگانی که در بالاترین میزان در مقایسه با پایین‌ترین چارک دریافت غذای فوق‌فرآوری‌شده قرار داشتند، پس از تعدیل فاکتورهای جمعیت‌شناختی و رفتارهای بهداشتی، 19 درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر بودند (HR: 1.19؛ 95% CI: 1.05، 1.35). یک رابطه تقریباً خطی بین مصرف غذای فوق فرآوری شده و خطر بیماری عروق کرونر مشاهده شد. نتیجه‌گیری

مصرف بیشتر مواد غذایی فوق فرآوری شده با خطر بالاتر بیماری عروق کرونر در میان بزرگسالان میانسال ایالات متحده مرتبط بود. مطالعات آینده‌نگر بیشتری برای تایید این یافته‌ها و بررسی مکانیسم‌هایی که غذاهای فوق‌فرآوری‌شده ممکن است بر سلامت تاثیر بگذارند، مورد نیاز است.

مقاله

اعتراف می کنم که باید برخی از غذاهای فوق فرآوری شده را بخورم، اما سعی کنید آنها را محدود کنید.

بیماری قلبی قاتل شماره 1 در جهان توسعه یافته است، حتی مرگبارتر از COVID19! اگر هنوز رژیم کاهش وزن سال نو خود را انتخاب نکرده اید، یکی از غذاهای کم فرآوری شده مانند رژیم مدیترانه ای را در نظر بگیرید.

غلبه بر دیابت و پیش دیابت، دکتر استیو پارکر
فوق العاده پردازش نشده است. ماهی سالمون منبعی غنی از اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامت قلب است

استیو پارکر، MD

جلد اول کتاب Conquer Diabetes and Prediabetes

پرونده تحت عنوان بیماری عروق کرونر قلب، بیماری قلبی

رژیم لاغری سریع